1. Powiedz Jej, że Ją uwielbiasz. Zawsze mów, że Ci zależy. Kiedy jest zmartwiona, przytul Ją mocno. Wyróżniaj Ją wśród innych dziewczyn. Baw się Jej włosami. Podnoś Ją, gilgotaj i siłujcie się. Mów Jej dowcipy. Przynoś Jej kwiatki, tak po prostu. Trzymaj Jej rękę...po prostu trzymaj. Rzucaj Jej kamyk w okno w nocy. Pozwól Jej zasypiać w Swoich ramionach. Pozwól Jej się złościć na Siebie. Powiedz Jej, że pięknie wygląda.
2. Ale przecież burzliwe związki są najpiękniejsze! Nie mógłbym wytrzymać w związku, w którym jest nudno. Siła wkurwienia jest najlepszą miarą miłości. Liczy się tylko, żeby z Siebie nie rezygnować.
3. Ona zawsze taka była. Uśmiechnięta na zewnątrz, ale gdzieś tam w środku lały się łzy.
4. Odwaga nie zawsze krzyczy. Czasami odwaga to cichy głos pod koniec dnia, który mówi: Spróbuj jutro jeszcze raz.
5. Wiem, że nie jestem idealny, że wymarzyłaś Sobie życie zupełnie inaczej, ale proponuję Ci pewien układ. Mogłabyś trochę odpocząć od kłopotów, od tego całego bałaganu. Może z czasem Mnie pokochasz...Życie jest zbyt krótkie, by przejść przez nie samotnie. Proszę, po prostu bądź.
6. Szczęście to mieć kogoś, kto czeka na Nas w domu, ktoś do kogo chce się wracać i do kogo można się przytulić, kogoś w czyich ramionach mamy Swój bezpieczny port. Szczęście to widzieć własne odbicie w oczach ukochanej osoby, tuż przed zaśnięciem i zaraz po przebudzeniu.
7. Powtarzane kłamstwo nigdy nie stanie się prawdą, to człowiek, który je powtarza staje się łajzą.
8. Chciałam Ci powiedzieć, że już mam kogoś lepszego, bo nie jestem kimś, kto będzie karmił Twoje ego. Jak Mi przykro, tak przykro, że aż wcale. Lepiej spakuj Swoje rzeczy, bo je spale. Zapomniałam już Twoje imię, chodziło za Mną tylko przez chwilę. Przestań pchać się już do Mojej głowy, nie ma tam miejsca na głupoty. Szanse miałeś już, teraz patrz jak ramiona inne otulają Me wdzięki.
9. Wszyscy sądzą, że miłość boli, ale to nieprawda. Odrzucenie boli. Utrata kogoś boli. Zazdrość boli. Wszyscy mylą te rzeczy z miłością, ale w rzeczywistości miłość jest jedyną rzeczą na świecie, która przykrywa cały ból i sprawia, że ktoś znów potrafi poczuć się cudownie. Miłość jest jedyną rzeczą na tym świecie, która nie boli.
10. Niektórzy są bardzo biedni. Mają tylko pieniądze...a Ja, jakby nie było, ma najlepszego przyjaciela, którego równie mocno kocham, jak i nie znoszę. - T.
11. Nie chcę by inni byli dumni ze Mnie. Ja chcę sama być szczęśliwa i zadowolona - Ja sama - przez Siebie, z Siebie i dla Siebie.
12. Mimo tej odległości i wszystkich przeciwności, nie zamieniłabym Cię na nikogo innego.
13. Kochaj Mnie wtedy, gdy czepiam się szczegółów i gdy kłócę się z Tobą zupełnie o nic. Patrz na Mnie wtedy, gdy odwracam wzrok, próbując schować emocje. I zawsze bądź nie dalej, niż na odległość dotyku.
14. Tak naprawdę kobiety nie poddają się bez powodu. Najczęściej przestają walczyć dlatego, że czują się niedocenione i zmęczone tym, że ktoś, kto miał być Ich całym światem, nie potrafił ofiarować Im choćby małej części Swojego czasu i odrobiny uwagi...
15. Jeśli ktoś naprawdę Cię kocha i zależy Mu na Tobie, to nawet przez moment nie pomyśli o tym, by Cię zostawić. Zrobi wszystko, żebyście byli razem i żebyś była szczęśliwa.
16. Wiesz czego najbardziej się boję? To nie jest śmierć...Ani wysokość...To nie jest też latanie, czy pająki...To myśl, że Cię stracę...Bo jesteś dla Mnie najważniejszą osobą i szczerze mówiąc nie wyobrażam Sobie życia bez Ciebie. Więc, czy możesz Mi obiecać...Że zostaniesz ze Mną na zawsze?
17. Kocham, gdy całujesz Mnie w czoło. Kocham, gdy dotykasz Mojej twarzy. Kocham, gdy bierzesz Mnie w Swoje ramiona. Kocham, gdy pozwalasz Mi się oprzeć o Siebie. Kocham, gdy budzisz Mnie Swoim uśmiechem. Kocham, gdy rozumiesz Moje demony. Kocham, gdy czytasz słowa jak piszę. Kocham.
18. Musisz nauczyć się, że Ty też jesteś ważna. Że Twoje uczucia się liczą. Że nie ma sensu trwać przy tym, co odbiera Ci tlen. Czasem trzeba odciąć linę i porzucić balast. Postawić na Siebie. Znów poczuć spokój. Zacząć układać życie według Swoich własnych zasad i reguł.
19. Za kogo warto wyjść za mąż? Za przyjaciela. Za faceta, z którym płacze się ze śmiechu. Za mężczyznę, przy którym bycie słabą, chorą i nieatrakcyjną to nie wstyd. Za kogoś, kto gra do jednej bramki, ma podobne marzenia, a jak nie ma - to wspiera. Za mądrego człowieka, któremu się ufa. Ale chyba najważniejsze, bo ważniejsze nawet od seksu jest to, by się po prostu szalenie lubić. By lubić spędzać ze Sobą czas.
20. Jesteśmy dziećmi, dopóki boimy się nocy. Stajemy się dorośli, gdy zaczynamy obawiać się dnia.
21. Spotkali się po to, żeby się kochać przez całe życie. Żeby jednak tak się stało, ktoś z kimś musiał się rozstać, ktoś kogoś musiał zdradzić, zakochać się w kimś innym, a potem uwierzyć, że tym razem stał się prawdziwy cud. Miłość na całe życie.
22. Jak Ją widzę przy Tobie, to Mnie kurwa rozpierdala wewnętrznie.
23. Życie to są puzzle, które trzeba poukładać...Wszystko jest w Naszych rękach, plus podejście i postawa...Nie ma rzeczy niemożliwych, rób jak serce podpowiada...Nie oglądaj się na innych...Twoje życie...Twoja sprawa...
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty
PoesiaDO YOU WANT TO JUMP INTO OBLIVION? THIS IS YOUR PLACE AND KINGDOM!!!!!!!! Witajcie drodzy czytelnicy w tej opowieści chciałabym przedstawić wam, zbiór cytatów które jak najbardziej do mnie pasują i ukazują moje części życia i funkcjonowania na tym...