1. Jestem obecnie w takim stanie, że nawet cięcie się nie pomaga...
2. Byłam Sobie w lesie sama. Ciach! Po krzyku, jestem blada. Łza Mi jedna smutno spływa, to nie sen, już jestem nieżywa. W głowie wspomnień mnóstwo się przewija, Ja nie chciałam umrzeć, to Twoja wina...
3. A Ciebie tu nie ma, żeby pomóc Mi przez to wszystko przejść.
4. Już nie ma nadziei na to by coś naprawić, choć sam wmawiasz Sobie, że walczyć trzeba, a w środku wiesz, że już szansy nie masz.
5. Jak spytasz Mnie o Niego, zostaje w Mym sercu. Wróciła nadzieja, gdy jest tu przy Mnie, przychodzi do łóżka i nie jest na chwilę, z Nim dzielę te życie. Gorzkie. Prawdziwe.
6. Jesteś przy Mnie. To daje Mi tlen, Twoja obecność. Z Tobą mogę wszystko i chce wszystko robić. Naprawdę nie mogę Sobie wyobrazić Swojego życia bez Ciebie.
7. Ważne osoby w życiu zostają na zawsze, nawet jak się z Nimi nie gada przez jakiś okres to potem, gdy powrócą jest tak, jakby nie odeszły.
8. Cieszę się, że Go spotkałam. Nie wyobrażam Sobie Jego nie bycia i za żadne skarby nie chcę, aby ten Mój Duży Chłopczyk Mi z życia zniknął. Tak cholernie za Nim tęskniłam, tęsknię. Pragnę Go ponownie.
9. Nie chcę, żeby myślał, że nic do Niego nie czuję, a bawię się tylko...Jest dla Mnie najważniejszą osobą i nie wyobrażam Sobie życia bez Niego.
10. Pierwszy raz poczułam się tak...tak dziwnie potrzebna, bezpieczna, akceptowana? Nie wiem, ale tak się czułam, a zwłaszcza, że to On obdarował Mnie takim uczuciem.
11. Nie ma nikogo przy Mnie dziś jak trzeba, co się nie udało? Krzycz do nieba, dlaczego dzieje się tak? Chciałabym uciec gdzieś. Cierpię, mam demony w głowie. Czas głupia ściera. Pętla zbiera ludzi, którzy cierpią przez Nas.
12. Może Twoja historia nie zaczyna się zbyt szczęśliwie, ale to przecież tylko początek, najważniejszy jest ciąg dalszy, ten który sama piszesz.
13. Jeśli spotkasz dobrego człowieka, trzymaj się Go i nie pozwól Mu odejść. Dobrzy ludzie to nie SMS-y. Nie przychodzą co chwilę.
14. Wyjątkowy nie jest ten, kto daje Ci kwiaty, zachwyca urodą, obiecuje Ci wszystko. Wyjątkowy jest ten, który zdołał zobaczyć potwory, które masz w środku i mimo to kocha.
15. Wiedziałam, że nie byłam ważna, ale i tak Mnie to zabolało.
16. Żeby przeżywać życie, trzeba widzieć w nim sens. Żeby chcieć rano wstać z łóżka, trzeba widzieć w tym jakiś cel.
17. Nie masz nawet blizny, a Ja rany ciągle goję. Pamiętaj tylko jedno, karma zrobi swoje.
18. Najpiękniejsze pary to te, które oprócz miłości są przyjaciółmi. Wygłupiają się, kłócą się, żartują, rozmawiają, szczypią się, ale kochają się w sposób, w który nikt na świecie nie może wątpić. Miłość to nie tylko całowanie, miłość to troska, miłość to skarb, miłość to także przyjaźń...
19. Pewnego dnia znajdziesz wiernego, kochającego, troskliwego człowieka, który nie dba o to co na zewnątrz, bo potrafi dostrzec wszystko to, co ukryte tam, gdzie wzrok nie sięga. Będzie na dobranoc i na dzień dobry, zapyta czy już jadłaś i czy wszystko w porządku. I to będzie Ten, na którego było Warto Czekać.
20. Dlatego Cię lubię. Tak Cię pochłania bycie Sobą, że nie widzisz jaka jesteś niezwykła.
21. Zbyt mocno Mi na Tobie zależy i zbyt mocno Ciebie kocham, żeby zostawić.
22. A dzisiaj jesteś Moim sercem, a Ja Twoim światem na zawsze. Ty Moim szaleństwem, Ja Twoim wariatem...już tylko z Tobą pragnę być. Chcę Cię trzymać za rękę i z całych sił kocham Cię. Nie obchodzi Mnie więcej nic.
23. Nikt nie jest wart tyle, ile Ty dla Mnie znaczysz. Kocham Cię i nie chcę patrzeć na to, jak cierpisz.
24. Dwadzieścia lat na karku, zupełnie inna perspektywa. Nawet najgorsza strata, wiary nie zabiła. Niejeden fałszywiec chciał wbić Mi w plecy nóż. Czas pokazał, kto prawdziwy przyjaciel, a kto największy wróg. Szkoda o Nich gadać, to bezwartościowi ludzie, Ich słowa tak jak Oni są zupełnie puste.
25. Nienawidziła Go za to, że nadal porównywała Ich wszystkich z Nim...Nienawidziła Siebie za to, że Oni wszyscy z Nim przegrywali...
26. Boję się świata bez wartości, bez wrażliwości, bez myślenia. Świata, w którym wszystko jest możliwe, ponieważ wówczas najbardziej możliwe jest zło.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty
PoesíaDO YOU WANT TO JUMP INTO OBLIVION? THIS IS YOUR PLACE AND KINGDOM!!!!!!!! Witajcie drodzy czytelnicy w tej opowieści chciałabym przedstawić wam, zbiór cytatów które jak najbardziej do mnie pasują i ukazują moje części życia i funkcjonowania na tym...