1.
- Nie mogę bez Ciebie żyć.
To kolejne uczucie, o którym zapewniał Mnie milion razy, a jednak robi wszystko, co w Jego mocy, żeby trzymać Mnie na dystans, zamknąć się przede Mną.
- Możesz. Będziesz szczęśliwy i mniej skonfliktowany ze Sobą. Byłoby łatwiej, sam tak mówiłeś.
Naprawdę tak sądzę. Będzie beze Mnie szczęśliwszy, bez Naszego ciągłego rozstawania się i wracania do Siebie. Będzie mógł się skupić na Sobie i gniewie, który czuje do obydwu Swoich ojców i pewnego dnia będzie szczęśliwy. Kocham Go wystarczająco mocno, żeby chcieć Jego szczęścia, nawet jeśli ma go zaznać beze Mnie.
-Nie!
Kocham Go, zawsze będę kochała tego mężczyznę, lecz mam już dość. Nie dam rady dalej stanowić paliwa dla Jego ognia, kiedy On wciąż wraca z kolejnymi wiadrami wody, by Go ugasić.
- Walczyliśmy dzielnie, ale myślę, że czas już to skończyć.
2.
- Miałeś wiele kobiet?
- Wystarczająco.
- I kochałeś je wszystkie?
- Tak, kochałem je wszystkie i myślę, że One również Mnie kochały. Oczywiście każde z tych uczuć było inne, bo inaczej podchodzi się do miłości, kiedy ma się 16 lat, a inaczej, gdy ma się ich 30. Dlaczego teraz Mnie o to pytasz?
- Nie wiem...
- Jest jeszcze jedna rzecz, którą musisz wiedzieć o tych kobietach.
- Jaka?
- Wszystkie kazały Mi na Ciebie czekać i nauczyły Mnie kochać Cię, jak jeszcze nigdy nikogo nie kochałem. Na zawsze.
3.
- Jak Ją rozpoznam?
- Po prostu będziesz wiedział, że to Ona. Każda Twoja część ciała będzie do Niej rwać, stracisz kontrolę nad emocjami. Dokonasz rzeczy do jakich nigdy dla nikogo byś się nie posunął. Zapragniesz Ją kochać w każdym miejscu, o każdym czasie. Będziesz chciał by była tylko Twoja. Bo wszystko od Niej się zaczyna i na Niej się kończy.
- Brzmi strasznie.
- Powiem Ci coś więcej. Nie daj Jej odejść. Poczujesz to tylko raz i tylko do jednej kobiety.
4.
7 zasad Życia:
1. Odpuść - Nigdy nie rujnuj dobrego dnia myśląc o złym wczorajszym.
2. Zignoruj Ich - Nie słuchaj innych ludzi. Żyj życiem, które jest budujące dla Ciebie.
3. Daj temu czas - Czas leczy wszystko.
4. Nie porównuj się - Jedyną osobą, którą powinieneś pokonać - Jesteś Ty z wczoraj.
5. Pozostań spokojny - To w porządku nie mieć jeszcze wszystkiego rozpracowanego. Wiedz, że z czasem tam dojdziesz.
6. To zależy od Ciebie - Tylko Ty jesteś odpowiedzialny za Swoje szczęście.
7. Uśmiechnij się - Życie jest krótkie. Ciesz się nim póki możesz.
5.
- Dlaczego nie spotkaliśmy się wcześniej?
- Bo gdybyśmy spotkali się wcześniej, nie zakochałbyś się we Mnie, ani Ja w Tobie. Wszystko przychodzi w odpowiednim czasie, ani wcześniej, ani później. Osoba, która jest Ci przeznaczona, przychodzi dokładnie wtedy, gdy Jej potrzebujesz...
6.
- Teraz wiem, jakim jestem szczęściarzem, że Ciebie mam, że byłaś przy Mnie mimo całego tego gówna, przez które przeze Mnie przeszłaś.
- Zawsze kochałam Ci bardziej, niż Ty Mnie kochasz i...
- To nieprawda! Kocham Cię bardziej, niż ktokolwiek, kogokolwiek, kiedykolwiek kochał.
7.
- Mam do oddania serce. Zużyte, zranione, w kawałkach. Chcesz?
- Tak.
- Ale po co Ci takie?
- Naprawię Ci je, tylko daj Mi szansę...
8.
- Gdzie Ona jest?
- Odeszła...
- Dlaczego?
- Bo nic nie zrobiłem, żeby została.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty
PoetryDO YOU WANT TO JUMP INTO OBLIVION? THIS IS YOUR PLACE AND KINGDOM!!!!!!!! Witajcie drodzy czytelnicy w tej opowieści chciałabym przedstawić wam, zbiór cytatów które jak najbardziej do mnie pasują i ukazują moje części życia i funkcjonowania na tym...