Część 36

16 3 0
                                    

1. Kocham jak oplatasz Moje włosy wokół palca, kocham jak robisz te dziwne miny...Kocham to, że mogę patrzeć jak śpisz, jak rano się budzisz. Uwierz warto jest żyć dla takich chwil.

2. Nie jestem księżniczką, ani nie jestem piękna. Jestem zwykłą dziewczyną, która potrzebuje tylko osoby dla której będzie najważniejsza.

3. Cisza to najgłośniejszy krzyk kobiety. Domyśl się jak bardzo Ją zraniłeś, skoro zaczęła Cię ignorować.

4. Nigdy nie zdawałam Sobie sprawy z tego, jak duże to miało znaczenie, jak wspaniale jest znaleźć kogoś, kto chce usłyszeć o tym wszystkim co dzieje się w Twojej głowie.

5. Kobieta piękna to tak, która odbija Bożą chwałę i ogłasza Jego piękno na tle ciemności tego świata. To ta, która zna Swoją wartość w Bogu i potrafi przyjąć Sobie jako doskonałe dzieło Boże. To tak, która jest wdzięczna za to, jak wygląda, jak została stworzona i pragnie, by w tym, kim jest widoczna była chwała stwórcy. To taka kobieta, która wyraża Swoje uwielbienie dla Boga.

6. Teraz jest najlepszy czas, abyś zrobił coś, na co nigdy nie miałeś odwagi.

7. Są dwa największe dary, które powinniśmy dać Naszym dzieciom. Jednym z nich są korzenie, drugim Skrzydła.

8. Często ludzie wybaczają innym tylko dlatego, żeby byli cząstką ich świata.

9. Nie spieprzcie Sobie życia z kimś, kto do miłości jeszcze nie dorósł i nie wiadomo, czy kiedykolwiek dorośnie. O takich ludzi się nie walczy. Od takich ludzi się odchodzi i zostawia za Sobą raz na zawsze - z szacunku do samych Siebie, po to by móc jeszcze się uśmiechać i mieć normalne życie.

10. Najbardziej zawiedzie Cię ten, dla którego Ty starałeś się być niezawodny.

11. Może te słowa, które trzymamy w Sobie zmieniłyby bieg wydarzeń?

12. Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywam więcej w ciągu 5 minut, niż niektórzy ludzie przez całe Swoje życie.

13. Nie zapomnę tamtego dnia, gdy ostatni raz trzymałam Cię w ramionach. Znienawidziłam dźwięk pożegnania, bo to nie odległość jest problemem lecz to, że jesteśmy tak blisko, a Ja nawet nie mogę Cię dotknąć.

14. Tworzymy w głowach własne scenariusze, by choć raz poczuć się tak jak chcemy.

15. Czasem Swoim charakterem niszczymy to, co udało Nam się zbudować sercem.

16. Pomagaj nawet jak Tobie nie pomagają, bo staniesz się jednym z nich.

17. Pomyśleć, że jesteśmy tak zdolni do miłości, a mimo to wolimy być toksyczni.

18. Bo najważniejsze to odnaleźć Swoje miejsce, ale pośród tych, którzy dają Nam szczęście.

19. Człowiek może Ci powiedzieć miliony pięknych słów, ale kiedy patrzysz na Jego zachowanie, dostajesz wszystkie odpowiedzi. 

20. Jeśli boisz się, że Cię skrzywdzę, porzucę, okłamię, to obiecuję na mały palec i na wszystko, że tego nie zrobię. Nie jestem taka. Nie jestem taka ani trochę. Chociaż wiem co o Mnie mówią, to jednym sercem jakie kiedykolwiek złamałam jest Moje własne.

21. Tak naprawdę żadna z tych rzeczy nie byłaby możliwa, gdyby nie On - mężczyzna, który trzyma Mnie za rękę. To On pokazał Mi, jak wiele szczęścia kryje się w szarej codzienności w pozornie zwyczajnych chwilach, serdecznym uśmiechu, prostych słowach i czułym geście. Dzięki Niemu zrozumiałam, że nigdy nie jest za późno, aby zacząć nowe życie. Każdy dzień jest dobry, żeby spłonąć i niczym feniks odrodzić się z popiołów.

22. Sama nie wiem, kiedy stał się dla Mnie kimś znacznie więcej. Moim przeznaczeniem. Nie był idealny, tak samo jak i Ja nigdy nie byłam. Czasem strasznie się kłóciliśmy, czasem mieliśmy ciche dni, ale choć nie deklarował wierszy, nie spędzał ze Mną każdej chwili, to zawsze we Mnie wierzył cokolwiek robiłam i ofiarował Mi największy skarb, Swoją miłość. To ona zagnała Mnie teraz w to miejsce. Do Niego.

23. Zawsze byłam odważna i nie bałam się podejmowania decyzji. Nawet gdy wszyscy wokół pukali się w głowę, Ja stawiałam na Swoim, jeśli czułam, że robię dobrze. Wychodziłam z założenia, że jeśli człowiek uczy się na błędach, to Ja nie będę się uczyć na cudzych skoro mogę na własnych. Choćbym miała popełniać największe, to są Moje i już. W gruncie rzeczy jest Mi zupełnie obojętne za kogo Mnie uważają.

24. Sumienie dąży do dobra, wystarczy go posłuchać.

Pasujące do Mnie CytatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz