1. Doceniałam to co mam. Ale nie doceniałam tego, że ostatnimi czasy On Mnie nie zauważał. Zamiast czułych słów bywały dąsy, przewracanie oczami i głos rozdrażniony, jakby to Ona Go irytowała. Bywały cudne chwile, ale cudowności były też przeplatane bólem, który Sobie zadawali. I krzyk też był, a po nim łzy. Może taki jest związek, taka jest miłość? W dodatku już nie patrzył na Nią tak jak kiedyś. Z tym uwielbieniem i pożądaniem.
2. Nie warto nic w życiu planować, ono i tak ma na Nas własne plany.
3. Ludzie karmią się tym, co Ci nie wyszło, a dławią tym, co się udało.
4. Dzisiaj narzekamy, jak to pusto w wielu domach, jak to ludzie ze Sobą nie rozmawiają, jak to źle. Sama przecież narzekałam. Jakby milczenie miało ochronić Nas przed powrotem złego. Jakby niemówienie miało spowodować, że przeszłości nie było. Albo, że mniej będzie bolała. Może i coś w tym jest. Może rany nierozdrapywane goją się szybciej. A może wręcz przeciwnie.
5. To niesprawiedliwe, że Śmierć wchodzi bez pukania. Że otwiera Sobie sama drzwi, a potem częstuje się ciastem z lodówki, jak nieproszony gość. Że zabiera to, co najcenniejsze i nawet nie ma w Sobie na tyle przyzwoitości, żeby cicho przeprosić. Że przecina normalne życie i wywraca świat do góry nogami. Dlaczego z taką łatwością przychodzi jej destrukcja?
6. On konspirował, Ja kochałam. Taką pierwszą, naiwną miłością, wydawało się, że już dozgonną, największą i najważniejszą. Cóż, w pewnym sensie była najważniejsza. Właściwie w każdym sensie. Była dla Mnie tak ważna, że cały świat zamknął się w tych pięciu latach, na których dumnie stało Jego imię. Że wszystko pachniało jak On. Że wszędzie widziałam Jego imię. Pierwsza Miłość. Początek i Koniec Mojego Świata.
7. Nieprzyjemnie jest śnić, a potem obudzić się i nie mieć nikogo, komu można ten sen opowiedzieć. Kto się podobnie zdziwi, wystraszy, roześmieje, a potem powie, że te nocne mary są jakieś dziwne, ale to tylko sny, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Kiedy nie masz się do kogo odezwać zaraz po przebudzeniu, sen zostaje z Tobą na dłużej. Męczy, przypomina o Sobie, a Ty boisz się znowu zasnąć.
8. Odeszła ode Mnie ponad 2 lata temu, bez zapowiedzi, bez żadnego uprzedzenia. Pobiegła w zupełnie innym kierunku, w stronę kogoś nowego, kogoś, kto udawał, że Ją kocha, kto Ją wyzywał i upokarzał. Zawsze wydawało Mi się, że miłość uskrzydla, że jest jednym z najpiękniejszych uczuć, ale Ją tylko upokarzała.
9. Nie bój się pomyśleć o Sobie. Nikt nie doceni Twojego poświęcenia bardziej niż Ty sama, więc najlepiej się poświęć Sobie i Swoim pragnieniom. Może to i egoizm, ale lepsze to niż marnowanie czasu na coś, co się nie powtórzy.
10. Powinnam wziąć się w garść, jakoś się pozbierać, a jestem kompletnie wyjałowiona z wszelkich chęci, pragnień, jakby drugi raz wyssano ze Mnie życie.
11. Niby kochałeś, ale wciąż oszukiwałeś...Jednak teraz Ja się Tobą zabawię. Wykorzystam Cię jak szmatę, zrobię Tobie siarę, a na pożegnanie powiem słodkie ,,Pierdol się kochanie".
12. Kocham muzykę, bo to jedyna miłość bez bólu, obowiązków i zmartwień.
13. Na nadgarstkach kreśli kreski, ranem bluzą je zakrywa. Jutro może przetnie żyły, chociaż mówiła, że jest szczęśliwa.
14. Kiedyś widziałam zupełnie inne życie. To, w którym byliśmy MY. Teraz zostałam tylko JA i musiałam Sobie z tym poradzić. Bo przecież nie można iść do przodu, oglądając się w tył.
15. Sami jesteśmy architektami Swojego życia. Wystarczy czegoś naprawdę chcieć i nie bać się podjąć wyzwania.
16. Są ludzie, z którymi tracisz czas i ludzie, z którymi tracisz poczucie czasu - wybór należy do Ciebie.
17. Przytulił Ją. Wiedział, że nie powinien tego robić. Ale nigdy do nikogo nie czuł tego, co do Niej. Zazwyczaj nie interesowały Go uczucia innych, myślał głównie o Sobie, a dziewczyny traktował raczej przedmiotowo. Ale z Nią było inaczej. Pragnął, aby była szczęśliwa. Wiedział, że On może Ją jedynie zranić, a jednak nie mógł wytrzymać widoku Jej i innego faceta. I wtedy do Niego dotarło. Zakochał się.
18. Są mężczyźni, którzy nie zasługują na kobietę, którą mają. Kobietę trzeba Cenić, Szanować i Kochać. Nigdy nie akceptuj związku, w którym jesteś lekceważona, nie urodziłaś się po to! Wymagasz Szacunku. Zadbaj o Siebie.
19. Można patrzeć na świat taki, jaki jest, albo dostrzegać taki, jaki chciałoby się widzieć. Wolę ten drugi, dlatego uważam, że wszystko co dobre, ma Duszę.
20. Musimy pogodzić się z tym, że wielu ludzi nigdy nie dorośnie; nigdy nie zrozumie Swoich błędów i nigdy nie przyzna się do winy. Najprawdopodobniej nie usłyszysz od nich przeprosin, ani nie zobaczysz skruchy, ale nie skupiajmy się na tym. Róbmy Swoje i dbajmy o to, by nie stać się tacy sami.
21. Ona wcale nie jest dziwna, wybacza i trwa dalej, ponieważ tego chce. Ale kiedy się zmęczy, odwróci się od Ciebie i nigdy więcej Jej nie zobaczysz.
22. Lecz Oni ciągle przecież żywi, nadal wytrwale są wśród Nas. Ich dusze przy Nas pozostały, tylko Ich ciała zabrał czas.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty
PoesiaDO YOU WANT TO JUMP INTO OBLIVION? THIS IS YOUR PLACE AND KINGDOM!!!!!!!! Witajcie drodzy czytelnicy w tej opowieści chciałabym przedstawić wam, zbiór cytatów które jak najbardziej do mnie pasują i ukazują moje części życia i funkcjonowania na tym...