Część 68

10 1 0
                                    

1. Chciałbym na plecach poczuć znajomy dreszcz, zamknij na chwilę oczy i nie myśl o tym, czy boisz się czy nie, na chwilę zostawmy w tyle rozczarowań gniew, dziś to co mamy to Siebie nic więcej.

2. Dopiero teraz widzę związek między Nim, a drzewem. Oboje nic nie czują. Oboje są sami. Drzewo przynajmniej ma nadzieję zakwitnąć. Dla Niego już jej nie ma.

3. Nie ufam samej Sobie, kiedy On się tak zachowuje. Nienawidzę władzy, którą ma nade Mną Jego ból. Sprawia, że zachowuję się irracjonalnie.

4. Jestem kimś, kto nie ma się na czym oprzeć - a nie jak wcześniej kimś, kto zawsze ma plan.  

5. Opłakuje coś, czego nigdy nie miałam. Co za absurd. Rozpacz z powodu przeklętych nadziei i przeklętych marzeń i oczekiwań.

6. Jeśli znajdziesz osobę, która nie odejdzie, kiedy mówisz ludziom, żeby zostawili Cię w spokoju, która gdy zaklniesz lub krzykniesz na Nią, zamiast dać Ci w twarz przytuli i nie puści, wtedy Jej nie odtrącaj, bo znalazłeś skarb.

7. Tak naprawdę przyciąga Mnie to, co kryje się za tą perfekcją...Jego delikatna, pokaleczona dusza...

8. To jedyny mężczyzna, na którego widok krew szybciej Mi krąży. Ale jest także trudny, skomplikowany i dezorientujący.

9. Jeśli całe Moje życie ma być takie: głośny śmiech, brawurowe akcje i ten rodzaj zmęczenia jaki się czuje po ciężkim, ale satysfakcjonującym dniu, to będę zadowolona.

10. Czuję, że On nie traktuje tego tak poważnie jak powinien. Myśli, że może bawić się Moim życiem i Mną jak władca marionetek. Myśli, że wystarczy, że się pokaże i przeprosi, a Ja Mu wybaczę, ale to tak nie działa. W każdym razie już nie.

11. W pewnym wieku nie chcesz już emocjonalnej huśtawki. Pragniesz troski i spokoju.

12. Gojenie ran nie jest linearne. To normalne, że czasem boli coś, co myśleliśmy, że już przepracowaliśmy.

13. Życie jest krótkie, ale piękne. A co jeśli tak naprawdę życie jest długie i warte przeżycia? Wtedy pamiętaj jedno, żyj Swoim życiem, żyj dla ludzi wartych życia i kochaj tych wartych kochania. A jak nie wyjdzie, to zawsze jest ktoś, kto poda rękę i pomoże wstać.

14. Każdy dzień jest dobry, żeby pokazać Jej jak bardzo Ci na Niej zależy. Jeśli w szarej codzienności będziesz potrafił Ją zaskoczyć, rozbawić i sprawić, że mimo upływu czasu ciągle miękną Jej nogi - wtedy będziesz prawdziwym zwycięzcą.

15. W końcu nie ma nic gorszego niż człowiek, który nie może zdecydować się czego naprawdę chce. Będzie mącił i mieszał w Twoim życiu. Będzie bawił się i grał emocjami. Jedną chwilę będziesz dla Niego ,,całym światem", a inną totalnie nikim. Zrobi Ci taką karuzelę emocjonalną, że dopiero gdy się faktycznie od Niego uwolnisz, zrozumiesz jak bardzo przez ten cały czas nasyfił Ci w głowie. 

16. Obdarowując empatią innych, największy dar przynosisz samej Sobie. Empatia uwrażliwia Cię, otwiera Ci oczy, pozwala spojrzeć na świat szerzej i z zupełnie innej perspektywy.

17. Dla wielu facetów może okazać się szokujące, że są na tym świecie kobiety, które nie chcą od Nich pieniędzy, malowanie paznokci nie jest Ich jedynym zajęciem, nie cierpią plotek i zawsze dokładnie mówią o co Im chodzi. 

18. Każdy z Nas czegoś żałuje. Każdy z Nas w nieodpowiednim momencie powiedział kilka słów za dużo. Każdy z Nas chociaż raz powiedział ,,nie" wtedy, gdy serce cholernie błagało o ,,tak". Każdy z Nas wybrał niewłaściwą drogę, niewłaściwego człowieka u boku i niewłaściwe emocje. To nic złego popełniać błędy - przecież jesteśmy tylko ludźmi.

19. Jeśli wyciągniesz wnioski z najgorszych dni Twojego życia, to będziesz gotowy przejść do tych najlepszych...

20. I żałuję, że wtedy porządnie się w Niego nie wtuliłam, że Go nie pocałowałam. Wtedy nie zdawałam Sobie sprawy, że to ostatni raz, kiedy mogę to zrobić.

21. Nieraz z nadzieją spoglądam w telefon. Spoko, daj Mi czas, wyleczę się z tego. Wyrzucę Cię jak z krwi narkotyki, jak po detoksie będziesz dla Mnie nikim.

22. Ramiona matki są silne, gdy dziecku coś grozi.

23. Jeśli naprawdę Go kochasz, to za żadną cenę nie spuszczaj z Niego wzroku. Nie ważne co zobaczysz, nie ważne co się o Nim dowiesz nie odwracaj od Niego wzroku. Kiedy już raz będzie w Twoich ramionach, nie puszczaj Go. Kiedy raz zdecydujesz się kogoś kochać, to Twój obowiązek.

24. Nie zamykaj oczu, nie daj ich zamydlić, sam na stromym zboczu stań kiedy wszyscy znikli, gdzie są ci ambitni co srali na Mój rozwój. Sam przebyłem drogę sporą i spaliłem sporo mostów...

25. Moim zdaniem związek polega na tym, że ma być Ci dobrze z tą osobą bez względu na sytuację. Bez względu na to, czy jesteście na imprezie czy w domu w kapciach. On ma być dla Ciebie najważniejszy i ma Ci wystarczyć za cały świat.

Pasujące do Mnie CytatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz