Część 111

2 1 0
                                    

1. Gdy wiesz, że jesteś inny, gdy Twój wewnętrzny świat wydaje się pozbawiony sensu, w naturalny sposób się odsuwasz. Nie zauważasz już różnicy między tym, co powinni myśleć normalni ludzie, a tym, co myślisz Ty, ale ta różnica się powiększa. Najprostsze interakcje, powoli stają się coraz bardziej napięte, aż w końcu rezygnujesz z większości z nich.

2. Przyjdzie taki moment, w którym usiądziesz i pomyślisz, co tak naprawdę się liczy. Zdasz Sobie sprawę, że już nigdy więcej nikogo nie będziesz prosił o uwagę. Właściwi ludzie dają Ją za darmo w nadmiarze, a nieodpowiednie osoby zawsze znajdą powód do odmowy. Że masz w dupie to, co inni myślą na Twój temat. Tylko sfrustrowani nudziarze zajmują się życiem innych, lecz nie są Oni totalnie w kręgu Twego zainteresowania. Jeśli ktoś nie ma ochoty na porozmawianie z Tobą, Ty tym bardziej nie masz chęci na przejmowanie się tym, co taki człowiek o Tobie myśli. Że pierdolisz gówno burze, plotki, aferki i całe tego typu chujostwo. Cenisz ponad wszystko święty spokój oraz własny komfort psychiczny. Że masz głęboko gdzieś życie innych osób. Swą uwagę poświęcasz Swoim bliskim, z wzajemnością. Lepiej cenny czas poświęcić na telefon do takiej osoby, niż interesować się sprawami, które nie mają nic wspólnego z Twoim otoczeniem. Przyjdzie taki czas, że najbardziej docenisz święty spokój. Zdrowie własne i Swoich bliskich. Własne szczęście i spełnienie, a cała reszta wyląduje gdzieś głęboko w Twojej dupie.

3. Powinniśmy...To tak, ale tamtego już nie. Bo to wypada troszkę bardziej, a tamto już mniej. Nie rób tego, ani tamtego. Lepiej zrób tak i tak. Tego też nie rób. W sumie to tam nie idź i lepiej zmień decyzję. To nie do końca jest spoko, więc nie rób tego...Ok, ale Ty też coś dla Mnie zrób. Odpierdol się od Mojego życia. Nie płacisz za Mnie rachunków. Nie odczuwasz Moich emocji. Nie przebyłeś Mej drogi. Nie wiesz co sprawia Mi radość. Nie masz pojęcia o Mych gustach. Nie płakałeś za Me cierpienie. Nie przeżyjesz za Mnie ani sekundy, więc trzymaj Swe cenne rady dla Siebie, z dala ode Mnie.

4. W jaką stronę bym się nie obróciła, ciągle słyszę jaka mam być i jak żyć. Jakby życie było pieprzonym wybiegiem dla modelek z kijem w dupie i słuchaniem rozkazów ,,padnij, powstań..." Ciągle słyszę zmieniłaś się, jesteś uparta, masz zawsze coś do powiedzenia, zobacz, ile ludzi Cię nie lubi...A czy Ja jestem cukrową watą w wesołym miasteczku, aby każdy Mnie lubił? Nie. Mam Swoje zdanie, Swoje spostrzeganie na świat i Swój charakter, którego nikt Mi nie zabierze. Ja to Ja. Wolę być nieidealną Sobą, niż perfekcyjną marionetką w cudzych rękach.

5. Faceci robią jeden podstawowy błąd, skupiają się na tym co nie trzeba. Większość chce mieć fajną ,,dupę", by móc się z Nią pokazać i zaszpanować przed kolegami...a później płaczą, ,,bo to zła kobieta była". Cóż, co szukałeś, to znalazłeś! Jeżeli Twoje oczekiwania są płytkie, nie spodziewaj się, że dostaniesz coś ,,extra". Myślisz, że Ci się należy? Niby za co? Zamiast ,,polować", skup się na Sobie. Zadbaj o to, by być dobrym człowiekiem. Wtedy Ona znajdzie Cię sama! Ta normalna i prawdziwa! Nie musisz kupować drogich ciuszków, pożyczać auta od kolegów czy zegarek od taty...bądź zwykłym, normalnym facetem. Te wartościowe kobiety to lubią. I pamiętaj, nie spodziewaj się miłości, kiedy nie musiałeś o Nią walczyć. Prawdziwą sztuką nie jest zdobycie kobiety, lecz zatrzymanie Jej przy Sobie...

6. To nie tak, że wszystko było nie warte. Mieliśmy Swoje momenty. Chwile, które budowały Naszą historię. Kiedy ukradkiem na Mnie patrzyłeś, myśląc, że nie widzę. Kiedy w kinie zamiast na ekran, gapiłeś się na Mnie jak na ósmy cud świata. Licząc na cud codziennie, żebyśmy byli inni. Żebyśmy potrafili wziąć to, co Nam dane i koncertowo tego nie spieprzyć. Pieprzenie było Naszą domeną. Nic nie wychodziło Nam tak dobrze. W łóżku i w życiu. Każda najpiękniejsza chwila, mogła się stać najgorszą w jednym momencie. Każdy najgorszy moment, mógł być najpiękniejszy, gdybyśmy tylko chcieli. Chcieliśmy. Ale to nie wystarczyło.

Pasujące do Mnie CytatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz