1. Tutaj dobre serce, równa się kiepska przyszłość. Okażesz się za dobry, będą chcieli Ci zajebać wszystko.
2. On potrafił być cholernie czuły. Jednak z minuty na minutę mógł stać się największym skurwielem, jakiego znam.
3. I problem polega na tym, że wszyscy wiecznie porównują jednych do drugich i to odbiera ludziom indywidualność.
4. Kocham i nigdy nie przestałam. Nie zapomniałam o Tobie nawet wtedy, kiedy na siłę próbowałam przy pomocy picia i ćpania. Nie zapomniałam i nie przestałam kochać. Nie masz pojęcia jak bardzo chciałabym Cię spotkać.
5. We dwoje jest raźniej. We dwoje wszystko smakuje lepiej. Kawa, dogryzanie, pocałunek na ,,Dzień Dobry" i ,,Dobranoc", Miłość.
6. Budzisz się. Przecierasz oczy. Coś się skończyło. Inne się zaczyna. Przychodzi nowy dzień. Pojawia się nowa kawa, nowa droga, nowy czas, nowe słońce. Teraz możesz wszystko. Idź za głosem serca.
7. Nie urodziłeś się tylko po to, aby przez całe życie płacić rachunki i umrzeć. Pytanie, czy wiesz po co? Szukaj tego, co kochasz. Tak, żeby powiedzieć ,,O kurwa to jest to". I zrób to zanim umrzesz. Masz żyć życiem, które jest przeznaczone dla Ciebie, a nie takim, które ktoś Ci zaplanował.
8. Dzieci chcą być kochane takie jakie są i za to, że są. Taka miłość pozwala Im akceptować Siebie w każdej sytuacji. W powodzeniu i niepowodzeniu. Łatwiej akceptują wtedy także innych ludzi. Krótko mówiąc, miłość, która nie stawia warunków jest tym, czego dzieci potrzebują do pełnego rozwoju.
9. Dlaczego, do cholery jasnej nie umiem panować nad Swoimi emocjami? Jestem słaba. Słaba psychicznie. Nie umiem zignorować chłopaka, który rozpierdala Mnie, poddaję się emocjom, wybucham z byle powodu i płaczę jak małe dziecko. Nie umiem nad niczym zapanować. JESTEM TAKA SŁABA.
10. Ponownie cierpię przez jedną osobę. Ponownie będę przeżywać ten pierdolony ból, który przejdzie dopiero po kilku tygodniach.
11. Kiedy ucichnie sztorm nie będziesz pamiętała, jak go przeszłaś i jak to się stało, że przetrwałaś. Właściwie nie będziesz nawet pewna czy to już naprawdę koniec, ale o jednym możesz być absolutnie przekonana...gdy pokonasz nawałnicę, nie będziesz już tą samą osobą, którą byłaś zanim nadszedł sztorm. O to właśnie chodzi w sztormach.
12. Życie jest twarde i nie wybacza błędów. Cały świat próbuje nas zniszczyć. I wcale nie wszystko dobrze się ludziom układa.
13. Przyjdzie taka chwila, gdy stwierdzisz, że wszystko się skończyło. To właśnie będzie Początek.
14. Nie martw się o Mnie, nawet jeśli jutro miałabym przestać oddychać nie zmieniłabym ani jednej sekundy.
15. Przepaść między Nami nigdy nie zniknie, ani nawet się nie zmniejszy. Zawsze będą dzielić Nas trzy kroki.
16. Nigdy nie byłem uważany za dobrego człowieka, jednak w życiu zrozumiałem jedną istotną rzecz. Mianowicie, umrę i odejdę stąd w pełni szczęśliwy, że nie dałem się oblać całym spopularyzowanym kurestwem tego świat.
17. Nie wymagam od Ciebie cudów. Nie chcę wiele. Tylko chciej Mnie nawet, gdy Ja sama Siebie nie chcę.
18. To jest jak Uzależnienie. Za pierwszym razem się boisz, potem robisz to nałogowo.
19. Jedna żyletka...Jedna żyła...Jedno cięcie...Jedna chwila...
20. Jest ta jedna osoba, dzięki której się uśmiechasz mimo, że nie ma Jej w pobliżu.
21. Nie jestem ideałem, nie próbuję nim być, mam wady, mam blizny, muszę z tym żyć.
22. Od dziś muszę zapomnieć o tym co minęło, docenić to co wciąż trwa i z optymizmem patrzeć na to, co nadejdzie.
23. Po tym wszystkim przez co przeszliśmy, Ty wciąż jesteś przy Mnie i jestem za to wdzięczna. I Ja, Ja Cię Kocham. Jesteś Moim najlepszym przyjacielem i chcę żebyś wiedział, że to się dla Mnie liczy.
24. Więc rozkochaj Mnie. Nawet jeśli będę skrzywdzona. Rozkochaj Mnie.
25. Czasami myślę, że myślę za dużo. Moje myśli tykają jak zegar, który nigdy nie staje. Wszystkie te rzeczy powodujesz Ty.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty
PoésieDO YOU WANT TO JUMP INTO OBLIVION? THIS IS YOUR PLACE AND KINGDOM!!!!!!!! Witajcie drodzy czytelnicy w tej opowieści chciałabym przedstawić wam, zbiór cytatów które jak najbardziej do mnie pasują i ukazują moje części życia i funkcjonowania na tym...