Część 44

16 2 0
                                    

1. Może zwariowałam, może uległam sugestii, chorej wyobraźni, cokolwiek to było, wyraźnie wyczuwałam obok Siebie Jego. Mogłabym przysiąc, że słyszę Jego głos, dotyk, powiew cieplejszego powietrza na czole - i było Mi lżej. Bałam się otworzyć oczy żeby nie spłoszyć doznania, którym się upajałam.

2. Otwórz się na nowe. Być może znajdziesz osobę, która uzdrowi to, co ktoś inny próbował zniszczyć.

3. Kochaj Mnie już zawsze, dopasowani w prawdzie. Chcę Ciebie tylko skarbie, chce Ciebie mieć już zawsze.

4. Jesteś Moją małą Myszką, z Tobą zwiedzam wszystkie Moje lepsze sny.

5. Będę już na zawsze, nigdy nie odejdę. Serce masz na własność, daję je na ręce. Chce widzieć Twoje oczy do końca Moich dni i ćpać Cię jak narkotyk, smakując pięknych chwil. Będę Twym rycerzem, a to nie prosta rola. Dzisiaj wiem co czuję, nie muszę się przekonać. Dzisiaj wiem co czuję, dzisiaj wiem w co wierzę. Wierzę w Naszą miłość i wiem, że kocham Ciebie. 

6. Nawet, gdy obecna droga przestanie być Twoją drogą, pamiętaj - nikt nie odbierze Ci doświadczenia i nowej siły zdobytej dzięki wędrówce.

7. Wszystko dzieje się z jakiegoś powodu. Ludzie zmieniają się po to, abyś mógł się nauczyć Ich Sobie odpuszczać. Sprawy przyjmują zły obrót po to, abyś mógł je docenić. Kiedy wszystko jest dobrze, wierzysz w kłamstwa po to, by w końcu nauczyć się ufać tylko Sobie, a czasami dobre rzeczy rozpadają się po to, by jeszcze lepsze mogły powstać.

8. Odwracanie się plecami już nikogo nie dziwi. Niektórzy fałsz i obłudę mogą wpisać Sobie w CV.

9. Czasami życie musi się skomplikować, żebyśmy poznali tych, na których naprawdę warto liczyć.

10. Jakiś facet się nudzi i wymyśla absurdy, w sumie ten świat jest piękny, tylko ludzie to kurwy.

11. I nie mieszaj chłopaku w głowie, jeśli wiesz, że to nie ta za którą pójdziesz w ogień i miłość obiecasz przed Bogiem.

12. Trzeba wszystko uporządkować. Musisz się zdecydować czego chcesz się trzymać. Musisz wiedzieć co trwa, a co przeminęło. I czasami ustalić czego nigdy nie było. I musisz Sobie pewne rzeczy odpuścić.

13. Możesz napisać, że to poezja, ale nigdy nie możesz napisać, że Jej nie kochałem. Bo Ja dla Niej bym umarł. Chociaż bez Niej już nie żyję. 

14. Chciałabym Sobie strzelić w łeb, ale brak Mi odwagi.

15. Chciałbym umieć Jej pokazać tę miłość, którą czuję nawet teraz mocniej, niż na początku. Chciałbym pomóc Jej w Nas jeszcze uwierzyć i zawsze być przy Niej, być potrzebny. Rzeczywistość już Mnie nie przeraża jak kiedyś, ale bez Niej jestem pusty, nawet, gdy idę przed Siebie.

16. Zerwał z Nią chłopak, bo drań nie miał serca. Nie przynosił Jej kwiatów, doczekał się wieńca.

17. Więc możesz się gniewać ile chcesz i się kłócić, ale Mi zależy i nie mam zamiaru Cię stracić. Będę czekał, aż się odezwiesz. Nawet jeśli mam czekać wieki to wiedz, że poczekam.

18. Wiecie ile czasu można dawać komuś ostatnią szansę? Do czasu, gdy przestanie Ci zależeć i stwierdzisz, że to wszystko nie ma sensu.

19. Tam gdzie to drzewo, gdzie wisi sznur, tam zawiąże go i spadnę w dół.

20. I pamiętaj, że jesteś piękna. Bo masz w Sobie tą wyjątkowość, talent i serce.

21. Czekasz na kogoś, kto nie ma zamiaru wrócić. Czyli żyjesz Swoim życiem z nadzieją, że ktoś odkryje, że nie może żyć Swoim życiem bez Ciebie. Takie odkrycia się nie zdarzają.

22. Pozostawiasz ten świat za Sobą, a więc żyjesz teraz życiem, które zapamiętasz.

23. Najważniejsze to znaleźć kogoś, kto Cię pokocha taką, jaką naprawdę jesteś. Na wozie i pod wozem. Cudną i szpetną. Zadbaną i w łachmanach. Z kimś takim, warto zostać na całe życie.

24. Miłość to świadomość, że jest się kimś najważniejszym. To życie z kimś, kto przytrzyma za rękę, gdy ziemia się zatrzęsie, a nie z kimś, kto sam co chwila będzie wywoływał trzęsienie.

25. To wybór, a nie przypadek decyduje o Twoim przeznaczeniu. Sama musisz zdecydować ile jesteś warta, jaką odgrywasz rolę w świecie i w jaki sposób nadajesz mu sens. Nikt inny nie dysponuje tym, co Ty. Twoim zestawem talentów, pomysłów, zainteresowań. Jesteś oryginalnym egzemplarzem. Arcydziełem.

26. Nie żałuj, że nie spełniły się Twoje marzenia. Pożałowania godny jest ten, kto nigdy nie marzył.

Pasujące do Mnie CytatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz