1. Przyjdzie taki dzień, kiedy przestaniesz o Nim myśleć. Przestaniesz główkować gdzie On jest, co On robi, z kim się spotyka. Przestanie Cię obchodzić, czy za Tobą tęskni, czy Cię jeszcze kocha. Przyjdzie ten dzień, kiedy się z Niego ,,wyleczysz" i właśnie nadszedł dla Mnie ten dzień.
2. Nie wiedziałam, że można się tak bardzo w Tobie zakochać. Że w Mojej głowie jesteś tylko Ty. Kocham Cię na zawsze i wiedz o tym, że zawsze będę przy Tobie...
3. Nie żałuję tego, co się wydarzyło pomiędzy Nami. Dostałam lekcję życia, żeby nigdy nie oddawać się nikomu w taki sposób, jaki oddałam się Tobie... - T.
4. Czuję się...Jakbym zawiodła. Wszyscy idą naprzód, a Ja utknęłam tutaj...
5. Odziedziczyłaś po Swoim tacie złote serce i niezniszczalną duszę. Nie boisz się ciężkiej pracy, aby zapewnić to co najlepsze Twojej rodzinie. Jedną z Twoich największych słabości jest to, że zbyt mocno się martwisz, ponieważ w głębi serca zależy Ci na każdym człowieku.
6. Nie ważne czy to ścigacz, cross, czy chooper brat. Odkręcasz manetkę i z piskiem wyruszasz w świat. Na asfalcie jeden ślad zostawiasz po Sobie. ,,Trzeba zapierdalać", hasło wyryte w głowie.
7. Pewnego dnia powiesz Sobie szczerze ,,Lubię to, kim jestem", ,,Zasługuję na szczęście". Poczujesz dumę i ulgę; zauważysz, że zdanie innych na Twój temat nie jest tak ważne jak kiedyś. To uczucie będzie niesamowite, bo nigdy nie przypuszczałaś, że będziesz w stanie tak o Sobie pomyśleć.
8. Zadzwoniłabym, gdybym znała numer telefonu do nieba. Powiedziałabym czego jeszcze Mi w życiu potrzeba. Zaprosiłabym Ciebie do domu Mojego bardzo przytulnego. Siedziałybyśmy razem długo w noc i opowiadały wrażeń całą noc. Herbatkę z sokiem malinowym bym Tobie zaparzyła, chociaż nie pamiętam czy taką lubiłaś...Opowiedziałabym co się się wydarzyło w czasie, kiedy Cię przy Mnie już nie było. Powiedziałabyś Mi Babciu w ten wieczór, bym się nie martwiła.
9. Tak nagle, po cichu zgasło Ci Babciu serce. Tak nagle, po cichu ostygły Ci ręce. I usta zamilkły. Oczy nie spojrzały. Ten świat bez Ciebie nagle taki mały...Tak mały, tak szary i bez znaczenia. Tak pusty, tak smutny. Pełen cierpienia. Bo tęsknię za Tobą Babciu. W myślach Cię tulę, tak bardzo próbuję pogodzić się z bólem. Tak bardzo próbuję oddychać bez Ciebie. Czy jest Ci tam dobrze? W tym pięknym niebie?
10. A więc nadszedł ten czas. Nasza książka wreszcie się skończyła Tom. Wypełniona tyloma wspomnieniami i tyloma wyjątkowymi chwilami. Zawsze będę Cię kochać i nigdy nie zapomnę tego wszystkiego, co dla Mnie zrobiłeś. Zawsze będziesz zajmować wyjątkowe miejsce w Moim sercu, ponieważ naprawdę pokazałeś Mi czym jest miłość. I zawsze cieszę się każdą chwilą, którą razem mieliśmy. I zawsze będę dla Ciebie, ponieważ chcę, żebyś był szczęśliwy. Nawet, jeśli nie będziesz dzielił tego szczęścia ze Mną. Damy Sobie radę. Może jeszcze kiedyś się spotkamy i zrobimy to wszystko na nowo. Ale myślę, że do tego czasu muszę się pożegnać.
11. Do Mojej kochanej córki.
Moja droga, kiedy dorośniesz, życie odsunie Mnie od Ciebie i nie będę mogła się Tobą już opiekować jak dawniej. Posłuchaj jednej rzeczy, którą chcę Ci powiedzieć. Jeżeli lubisz jakąś bluzkę, noś ją, jeżeli lubisz tę sukienkę w kratę, załóż ją raz jeszcze! Jeżeli chcesz obciąć włosy, obetnij je, a jeżeli lubisz nosić makijaż, to nałóż go! To samo z tą czerwoną szminką! Gdy słyszysz w radiu Swoją ulubioną piosenkę, a lubisz tańczyć, to tańcz! Niech nikt, nigdy nie przyjdzie i nie powie Ci jak masz żyć! Gdybym mogła dać Ci córuś tylko cztery rzeczy, byłyby to: zdolność do miłości, przekonanie o własnej wartości, siła do spełniania Swoich marzeń oraz umiejętność zrozumienia, że aby być szczęśliwym, wystarczy zaakceptować samego Siebie.12. Otworzyłeś dla Mnie niebo. Pokazałeś słońce i to jak uśmiechać się na nowo i to całkiem przypadkowo, więc całe Moje serce należy teraz do Ciebie...
13. Jest taki ból, którego nie można wykrzyczeć. Są łzy, których nie widać, ale zalewają duszę. Są słowa, które nigdy nie zostaną wypowiedziane i ludzie, których nigdy nie obejmiemy, ale na zawsze pozostaną w Naszych sercach.
14. Motocykliści są jak koty. Przemykają niezauważeni pomiędzy samochodami. Mogą być wszędzie. Czasem niemalże ocierają się delikatnie. Pamiętaj, motocykliści są jak koty.
15. Mieć marzenie to jedno. Zapierdalać po nie to drugie.
16. Zasługujesz na kogoś, kto chce wiedzieć, dlaczego wykrzykujesz słowa Swoich piosenek, kiedy się pojawiają, dlaczego łzy wydają się najbardziej formować wtedy, gdy jest cicho. Zasługujesz na kogoś, kto nie będzie osądzał Twojej przeszłości. Przytulał Cię, kiedy nie widzisz Siebie w taki sposób, jaki Oni i dostrzega wartość w bliznach, które dostałaś przez świat. Zasługujesz na kogoś, kto chce zapytać, czego się boisz, aby wiedział, jak dołożyć wszelkich starań, aby chronić Cię przed tym wszystkim. Zasługujesz na odpowiedzi na trudne pytania, prawdę, zamiast rażących kłamstw i ręce, które nigdy Ciebie nie skrzywdzą, a jeśli to, o co prosisz jest dla kogoś za dużo, to nie jest On w stanie dać tego, czego potrzeba, aby Cię mieć. - T.
17. Moim marzeniem jest spojrzeć w lustro, patrząc samej Sobie w oczy i powiedzieć - Mała, udało Ci się, wygrałaś.
18. Z milionów gwiazd na niebie, to Ja wybrałem Ciebie.
19. Tyle książek do przeczytania, tak mało czasu.
20. To, co robię nie musi mieć sensu dla nikogo poza Mną. Na tym polega piękno szaleństwa.
21. Jesteś pściółką na pąku, czekającą na zakwitnięcie kwiatuszka.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty
PoetryDO YOU WANT TO JUMP INTO OBLIVION? THIS IS YOUR PLACE AND KINGDOM!!!!!!!! Witajcie drodzy czytelnicy w tej opowieści chciałabym przedstawić wam, zbiór cytatów które jak najbardziej do mnie pasują i ukazują moje części życia i funkcjonowania na tym...