1. To nie Twoja wina, że ktoś Cię oszukał. Nie jesteś naiwny, jeśli dałeś komuś szansę, którą zwyczajnie spierdolił. Nigdy nie trać wiary w ludzi. Nie można pozwalać na to, aby Twe dobre serce niszczył byle paproch. Taki człowiek jest i będzie nieszczęśliwy. Biedny myśli, że Ty nic nie widzisz. Myśli, że inni są tak samo głupi, jak On sam. Że się nie domyślisz. Że nic nie wyjdzie na jaw. Inteligentne osoby widzą. Widzą więcej, niż innym może mieścić się w głowie. Mają w Sobie tyle siły, że potrafią puścić płazem. Dać szansę, pozwolić komuś na zmianę, naprawę. Jedni ją wykorzystują, drudzy ponownie spierdolą. To żadna ujma. To Twój świadomy wybór. Masz w Sobie moc i nadzieję, że ktoś pójdzie po rozum do głowy. Jeśli tego nie zrobi. Zostaw Go. Miej do Siebie szacunek i idź dalej. To nie Twoja wina, że ktoś okazał się parchem. Ty stanąłeś na wysokości zadania. Jesteś wielki. Nie pozwól Sobie, aby czyjeś skurwysyństwo miało wpływ na Twe dobro. To, że ktoś na nie w żadnym stopniu nie zasłużył, nie może być powodem do zniszczenia Twej postawy. Niech czyjeś skurwysyństwo NIGDY nie będzie powodem tego, aby Cię niszczyć. Niech będzie jedynie powodem tego, abyś pozbył się takiego człowieka ze Swojego życia i dał szansę osobie, która prawidłowo Ją wykorzysta.
2. Potrzebuję kogoś, kto się nie podda. Potrzebuję kogoś, kto nie pozwoli Mi martwić się o jutro, kogoś, kto każdego wieczoru będzie zapewniał Mnie, że rano nadal będzie obok i zawsze dotrzyma słowa. Kogoś, kto będzie chciał być nawet wtedy, kiedy sama Siebie nie będę mogła znieść. Wszystko, czego potrzebuję, to obecność. Poczucie bezpieczeństwa, że ten, którego kocham, nie zniknie nagle, niezapowiedzianie, bez słowa. Wyobrażasz Sobie, jak wspaniałe muszą być noce, kiedy zasypiasz z pewnością, że już nic złego nie może się stać. I teraz patrzę na Ciebie, a Ty pytasz, czy nadal Mnie obchodzisz, jakbym mógł przestać Cię kochać. Jakbym mógł zrezygnować z tego, co czyni Mnie silniejszym niż kiedykolwiek. Nigdy nie odważyłem się dać z Siebie dużo innej osobie...ale odkąd się poznaliśmy, cały należę do Ciebie. I będę należał jeśli Mnie zechcesz. Chciałabym tylko zobaczyć, że jesteś obok, kiedy się rano obudzę, a wieczorem opowiedzieć Ci wszystko, co się stało w ciągu dnia, popatrzeć Ci w oczy i przytulić się do Ciebie.
3. Kobiety wcale nie potrzebują księcia z bajki. Potrzebują normalnego faceta, który dorósł do roli uczciwego i odpowiedzialnego partnera. Mężczyzny, któremu nie popierdoli się w głowie, bo doskonale będzie wiedział czego chcę od życia. Kogoś, kto nie będzie zalegał na kanapie i narzekał, że nic Mu nie wychodzi, tylko weźmie los w Swoje ręce. Kogoś, kto nie będzie zostawiał serduszek pod zdjęciami półnagich lasek na Instagramie, bo będzie miał jedynie tylko dla tej jedynej. Kogoś, kto doceni syty i czysty dom i będzie czuł się równie za niego odpowiedzialny. Kogoś, kto nie będzie szukał przypadkowych i chwilowych wrażeń, bo skupi się na planach związanych z rodziną. Kogoś mądrego i sprawiedliwego, w kim będzie można domknąć wszystkie te regułki o szacunku, wierności, lojalności, obecności i miłości. Te rzeczy to nie cuda na kiju, a normalność, do której zobowiązuje się każdy poprzez słowa ,,Kocham Cię"...
4. Życie ucieka Nam między kłótniami, gdy tracimy czas na złość, zawiść, gdy jesteśmy źli na bzdury. Życie płynie szybko, zbyt szybko. Nie zatrzymuje się, nie czeka. Nie daje Nam drugiej szansy. Wielu mówi, że gdyby się narodzili raz jeszcze, gdyby mieli inne dodatkowe życie, z całym doświadczeniem i lekcjami, które przerobili, nie popełniliby już tych samych błędów i żyli inaczej. Zapominają, że przecież rodzimy się każdego dnia. Że każdy poranek jest nową szansą i każdy wschód słońca jest prezentem od losu. A życie mamy tylko jedno. Więc nie oglądaj się za Siebie, nie narzekaj, nie zazdrość, nie kłóć się. Nie złość, nie żyj żalem. Żyj z uśmiechem na ustach, miłością w sercu i dobrem na dłoni, bądź szczęśliwy i dziel się Swoim szczęściem.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty
PoesiaDO YOU WANT TO JUMP INTO OBLIVION? THIS IS YOUR PLACE AND KINGDOM!!!!!!!! Witajcie drodzy czytelnicy w tej opowieści chciałabym przedstawić wam, zbiór cytatów które jak najbardziej do mnie pasują i ukazują moje części życia i funkcjonowania na tym...