Część 121

3 1 0
                                    

1. Nie jestem tym typem dziewczyny, na której wrażenie zrobisz podjeżdżając sportową furą z wystawionym ,,zimnym łokciem". Pomachanie przed nosem grubym portfelem również nic Ci nie da. Nie jestem dziewczyną typu ,,ą", ,,ę" bułka przez bibułkę...Bardzo często zdarzają się Mi gafy, bo odzywam się wtedy, kiedy nie powinnam. A nawet czasem wiele rzeczy i słów przekręcam...Po prostu rozumiem je po Swojemu. Jestem prostą dziewczyną. Ale jeśli nie potrafisz Mnie zaakceptować w całej Mojej prostocie...Jeśli nie potrafisz zaakceptować Mnie w gorszej formie...Jeśli nie widzisz, kiedy upadam...To uwierz! Nie zasługujesz na Moją uwagę, gdy się podniosę...Nie zasługujesz na to, aby być przy Mnie, gdy będę na szczycie.

2. Już od jakiejś chwili trwa gonitwa myśli, co, dla kogo i za ile...Podpowiem Ci. Najpiękniejsze prezenty nic nie kosztują i wcale nie trzeba biegać za nimi między półkami któregoś sklepu. Podaruj Im Siebie. Swoje otwarte na oścież ramiona, które zawsze gotowe będą zamykać się w serdecznym uścisku. Swój czas, który w słabości będzie dla Nich natchnieniem, a w smutku pocieszeniem. Swoją dłoń, która zawsze pomoże w potrzebie. Serce, usta, myśli, uczynki, które zaświadczą o miłości. Wierz Mi, będzie to najbardziej wartościowy, najtrwalszy prezent. W dodatku unikatowy, bo niby każdy może go ofiarować, ale nikt w jeden i ten sam sposób.

3. Śpij ze Swoimi dziećmi, bierz je do łóżka póki jeszcze chcą, otulaj mięciutkimi kocykami i kołderkami. Dzieci są małe tylko raz, wtedy, gdy będą duże, będą szukać Swojej drogi i Swoich przestrzeni...Śpiesz się, bo ten czas się bardzo szybko skończy...Przytulaj je do serca, całuj ile tylko możesz, bądź przy Nich tak bardzo blisko, aby słyszeć i czuć Ich oddech i bicie Ich serduszka...Nie ma nic równie pięknego na świecie, jak ta wyjątkowa bliskość mamy i dziecka, ojca i dziecka...

4. Na tym świecie są ludzie, którzy po prostu Cię nie lubią i Swego zdania raczej nie zmienią. Nie mają pojęcia kim jesteś tak na prawdę. Nie znają Cię, nic z Tobą nie przeżyli. Albo przeżyli tyle, co nic. Zamienili z Twoją osobą 3 zdania, lub kojarzą Cię sprzed 10 lat. Nie wiedzą o Tobie totalnie nic, a zwyczajnie i szczerze Cię nie lubią. I choćby się skały zesrały. Choćby Twe poglądy były identyczne z Ich własnymi. Miałbyś prawie identyczny światopogląd. Żył wedle Ich zasad i robił wszystko pod Ich dyktando, to i tak Cię kurwa nie będą ani lubić, ani szanować. To nie jest Twoja wina, że ktoś jest ograniczony. Bądź na tyle dojrzały, abyś nigdy w życiu nie starał się o to, aby ktoś Cię polubił. Ktoś albo Cię akceptuje i jest, albo niech spierdala. Wszyscy mamy wady i zalety. Wszyscy jesteśmy zajebiści i chujowi. Nie marnuj energii na tych, którzy już wybrali nienawiść do Twej osoby. To nie Twoja wina, lecz Ich problem. Skup się na tych, którzy są z Tobą ramię w ramię i pamiętaj, nigdy nie walcz o względy żadnego człowieka. Nie jesteś nic nikomu winien.

5. Czego chcą chłopaki, ale o to nie poproszą...Okaż fizycznie, co do Niego czujesz...Mówię poważnie...spróbuj, a zobaczysz różnice w Swoim mężczyźnie. Coś, co uwielbiają...Czyli, kiedy dotykasz Go, kiedy z Nim rozmawiasz. Np: rozmawiacie i po prostu kładziesz rękę na Jego ramieniu lub boku...To jest dla Niego jak ohh. Następnie dużo, dużo, dużo przytulania. teraz coś, co nie dotyczy wszystkich chłopaków, ale jeśli Twój chłopak ma długie włosy, to pobaw się nimi...Zawijaj, przeczesuj palcami, nieważne co będziesz robić, po prostu pobaw się Jego włosami. Okazuj Mu uczucia w miejscach publicznych, zaufaj Mi...Następnie coś przez co mają ciarki...czyli kiedy dotykasz Jego klatki piersiowej, to jest jak drapanie po plecach...lub wszelkiego rodzaju masaż. To jest ważne, pamiętaj, że za każdym razem, kiedy robisz wrażenie, że chcesz aby do Ciebie zagadali...To będą się starać o Ciebie, ale jeśli nie zobaczą żadnego efektu, przestaną to robić...Ostatnie, ale nie mniej ważne, czyli mówienie Im komplementów...

Pasujące do Mnie CytatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz