Moje Myśli !!!!

5 1 0
                                    

1. Sprawiasz, że się śmieje, stanowisz dla Mnie wyzwanie i kręcisz Mnie jak nikt inny na świecie. Kiedy Cię nie ma, czuję, jakby brakowało Mi czegoś naprawdę ważnego. Tak ważnego, że przestaję się czuć Sobą. Nigdy dotąd nie miałam wrażenia, że ktoś może być częścią Mnie. Ale Ty jesteś Mój...Wiedziałam o tym od chwili, kiedy się poznaliśmy. A Ja jestem Twoja. Nie chcę należeć do nikogo innego.

2. Miałeś tyle dziewczyn dookoła Siebie, a wybrałeś Mnie? Z bliznami, z dużym brzuchem, grubymi udami, z zazdrością, okropnym charakterem. Dlaczego?

3. Tak, zakochałam się w Tobie. Ale nie dlatego, że byłam znudzona. Nie zakochałam się w Tobie, bo czułam się samotna. Nie zakochałam się w Tobie, bo po prostu chciałam coś poczuć. Zakochałam się w Tobie, bo pewnego dnia, gdy rozmawialiśmy, widziałam, że chcę Cię mieć w Swoim życiu. Zakochałam się w Twoim uśmiechu, w tym jak patrzyłeś na Mnie i słuchałeś co mówię. Zakochałam się w Tobie, bo chociaż raz ktoś na tym świecie, w końcu się o Mnie troszczył i pokazał Mi jak to jest być kochanym. Więc tak, zakochałam się. Zakochałam się w Tobie.

4. Pamiętasz, kiedy byłeś młody, podobnie jak Ja. Czas stał w miejscu, a miłość była wszystkim co znaliśmy. Byłeś Moim pierwszym, jak Ja dla Ciebie. Pamiętasz, kiedy składaliśmy przysięgę? I udowadnialiśmy Sobie, że jest szczera. Oddaliśmy Sobie serca, wystartowaliśmy pomimo trudności. Żyliśmy i uczyliśmy się życia na zakrętach. Była radość, były cierpienia. Życie się zmieniło, zdemontowało, uporządkowało. Pogodziliśmy się, rozstaliśmy, łamiąc Sobie serca nawzajem. Pamiętasz, kiedy odgłos małych stópek, był dla Nas muzyką, do której tańczyliśmy tydzień po tygodniu? Sprowadziliśmy miłość na nowo, znaleźliśmy zaufanie. Przyrzekliśmy, że nigdy się nie poddamy. Pamiętasz, kiedy trzydziestka wydawała się starością? Teraz spoglądając w przeszłość, to tylko kamień milowy do tego, gdzie jesteśmy, gdzie byliśmy. Powiedzieliśmy Sobie, że niczego byśmy nie zmienili. Pamiętasz, kiedy mówiliśmy, że na starość, kiedy dzieci dorosną i się wyprowadzą, nie będziemy smutni, tylko będziemy zadowoleni z całego życia, które mieliśmy i będziemy pamiętać kiedy.

5. Możesz myśleć, że mówię kłamstwa. Mogłaś słyszeć, że jestem dziki i wolny. Możesz się zastanawiać, jak mogę obiecywać Ci dziś, że miłość, którą czuję do Ciebie, nigdy nie przeminie. Nie jesteś tą, którą zranię. Nie jestem już dłużej taki jak wcześniej. Zamierzam kochać Cię na zawsze, na zawsze i na wieczność. Tak długo jak starszy mężczyzna jest w stanie mówić o pogodzie. Tak długo, jak kobieta jest w stanie mówić o starym mężczyźnie. Mówią, że czas odciska piętno na ciele. Sprawia, że włosy młodej dziewczyny siwieją, ale kochanie nie dbam o to, nie kocham się w Twoich włosach i nawet jeżeli one wszystkie wypadną, nadal będę Cię kochał na zawsze. Na zawsze i na wieczność.

6. Twoja skóra to nie papier, nie tnij jej. Twoja twarz to nie maska, nie zakrywaj jej. Twoje życie to nie film, nie kończ go!

7. Poznanie Cię było czymś takim, jakbym całe życie gadała i nagle ktoś kazał zamilknąć. Bo Ciebie Maleńki...głównie chce się słuchać...

8. Chce się Tobą opiekować, ale i być zaopiekowaną, tak jak chcę się budzić z Tobą, ale i razem z Tobą nie móc zasnąć...

9. Zadzwoniłabym, gdybym znała numer telefonu do nieba. Powiedziałabym, czego jeszcze Mi w życiu potrzeba. Może nawet bym list do Ciebie dzisiaj napisała, gdybym tylko Twój adres pobytu znała. Umówiłybyśmy się na kawę, wiesz, albo nie, zaprosiłabym Ciebie do domu Naszego, bardzo przytulnego. Siedziałybyśmy razem długo w noc i opowiadały wrażeń całą noc. Herbatkę  z sokiem malinowym bym Tobie Babciu zaparzyła. Opowiedziałabym - co się wydarzyło w czasie, kiedy Cię przy Mnie już nie było. Powiedziałabyś Mi może w ten wieczór wyjątkowy, bym już nie musiała łamać Sobie głowy. Jak tam jest - po drugiej tęczy stronie, kiedy nadejdzie Naszych dni już koniec. I tak - na niby - z Tobą tą herbatkę dziś wypiję, w nadziei, że ktoś kiedyś Mnie na taką zaprosi - póki jeszcze żyję...

10. Kiedyś ktoś bardzo mądry powiedział, że każdy z Nas ma dwie rzeczy do wyboru: jesteśmy albo w pełni miłości, albo pełni lęku. Ja nie czuję żadnego lęku, nie gdy jesteśmy razem, gdy jesteś obok, wtedy jestem pełna miłości. Miłości do Ciebie.

11. Gwiazdy nie muszą już spadać. Czterolistne koniczyny mogą zwiędnąć. Ja mam już Swoje szczęście.

12. Z wiekiem nauczyłam się, że nie warto się tłumaczyć. Tym sposobem uczysz ludzi, że mają nad Tobą władzę. Milcz i rób Swoje.

13. Dlaczego chciałabym dawać ludziom wsparcie? Dlatego, że sama nie miałam go w życiu wystarczająco. Nikt Mi nigdy nie powiedział: ,,Wierz w Siebie. Wierz w to, co czujesz. Postępuj tak, jak p[odpowiadają Ci emocje i intuicja. Dąż do celu. Walcz o Swoje. Walcz o to, co uważasz za słuszne. Walcz o życie". Nie. Ja zawsze słyszałam, że muszę liczyć się ze zdaniem innych. Muszę być dla innych dobra, nawet nie będąc dobra dla Siebie. Nie można być w pełni dobrym dla innych, nie potrafiąc zatroszczyć się o Siebie. Nikt Mi nie powiedział, że Moje uczucia są najważniejsze i nimi powinnam kierować się w życiu. Od najmłodszych lat słyszałam, że muszę być silna. Ale silna dla innych, a nie dla Siebie. Gdy dorastałam, założyłam pancerz i szłam w nim przez życie, myśląc, że jestem silną kobietą. Ale silne kobiety nie potrzebują pancerza. Są silne dzięki Swojej duszy, a nie dzięki zbroi, którą noszą. Minęło sporo czasu, zanim to zrozumiałam. Zanim uwierzyłam, że Moje uczucia nigdy nie są absurdalne. Absurdalne jest to, że ktoś próbuje Mi ich zabronić.

14. Jestem szczęśliwa, kiedy jestem. Kiedy chcę ryczeć, to ryczę. Życie nie jest cacy. Dookoła nie latają kolorowe ptaszki i różowe baloniki, a Ja nie wyglądam jak top modelka wyjęta z żurnala. Kurwa mać, życie potrafi spuścić wpierdol i dobrze o tym wiesz, więc nie zawsze muszę cieszyć japę.

15. Ja po tych wszystkich latach chciałabym naprawdę już zacząć inaczej żyć, mieć kogoś, kto może nie tyle byłby oparciem dla Mnie, ale kto by Mnie potrzebował i dla kogo mogłabym żyć, bo takie życie bez sensu jest straszne, nawet jeśli człowiek na co dzień robi coś, co go wciąga.

16. Czy ty też czasami widzisz coś, co łamie Ci serce, więc jesteś w takim szoku, że patrzysz w jeden punkt i masz ochotę się rozpłakać?

17. Dziś twoje zdjęcie Babciu przytulam. Patrzę wysoko na Twój dom w chmurach. I ciągle zadaję Sobie pytanie: czy z Aniołami spełniasz zadanie? Czy chowasz przed Dziadkiem Nasze sekrety? Czy nadal zbierasz znaczki, monety? Czy strugasz z drzewa konia małego? I znów coś dajesz dzieciom słodkiego? Czy chodzisz rano po świeże bułki? Gniazdo podziwiasz starej jaskółki? Czy masz tam kubek Swój ulubiony? Winem wypełniasz stare balony? Odmawiasz z Dziadkiem stare pacierze? Czy czuwasz nade Mną wraz z Aniołami, gdy chadzam Sobie krętymi ścieżkami? Czy pijesz z Bogiem ciepłe cacao? Odkąd Cię nie ma...Tyle się stało...Wciąż tęsknię bardzo Babciu kochana...Wierzę, że kiedyś znów się spotkamy.         

Pasujące do Mnie CytatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz