Nazlı yanında yürüyen genç adama dönüp baktı. “Ali gecenin bu vakti nereye gidiyoruz?” diye sordu genç kadın. Ali ise ona bakıp sonra tekrar ona döndü. “Bilmiyorum.” Dedi bir çırpıda. Nazlı ise aldığı cevap ile duraksayıp ona şaşkınlıkla baktı. “Bilmiyor musun? Ali bir yere gitmemiz gerektiğini söyleyip beni evden aldın ve yarım saattir yürüyoruz. Sen gerçekten nereye gittiğimizi bilmiyor musun?” dedi genç kadın şaşkınlıkla. Ali genç kadını aramış bu saatte bir yere gitmeleri gerektiğini söyleyip onun evine kadar gelmişti. Evden çıktıklarından beri de sadece öylece yürüyorlardı. Eğer bilmiyorsan neden onu çağırmıştı ki? Ali genç kadının yürümeye devam etmemesi ile birlikte tekrar onun yanına döndü. “Ben sadece…” dedi genç adam. Nazlı ise hala öylece Ali’ye bakıyor ve vereceği cevabı bekliyordu. “Bugün yılbaşı. Yeni yıla seninle birlikte girmek istedim.” Dedi Ali ve genç kadına kısa bir bakış atıp gözlerini kaçırdı. Nazlı ise ona bakıp kocaman gülümsedi. O da Ali ile yılbaşını ayrı geçirecekleri için üzülmüştü. Şimdi ne olursa olsun Ali ile birlikte olmak onun için fazlasıyla mutluluk vericiydi. Şu sokağın ortası bile sırf onunla birlikte olduğu için öyle güzeldi ki… Nazlı bir adım atıp genç adama doğru yaklaştı. “Ben de yeni yıla seninle birlikte girmek istiyorum Ali. Sonraki…” dedi genç kadın ve duraksayıp o da bakışlarını yere çevirdi. Ali ise hızla başını kaldırıp ona baktı. “Ben de. Ben de bir sonrakini, ondan sonrakini, bütün yıllara seninle başlamak istiyorum Nazlı.” Dedi genç adam. Nazlı hızla başını kaldırıp Alinin gözlerinin içine bakıp kocaman gülümsedi. Ali ise yine elleri ile oynamaya başlamış çoktan gözlerini kaçırmıştı bile. “Sana söz veriyorum birlikte olmadığımız tek bir yıl bile geçmeyecek.” Diye fısıldadı genç kadın ona daha çok yakınlaşıp. Ali ise sadece gülümsedi. Nazlı da kocaman gülümseyip geri çekildi. “O zaman bu ıssız sokaktan çıkalım mı? Işıklara gidelim.” Dedi Ali. Nazlı ise onun ne dediğini anlamamış öylece ona bakmıştı. “Işıklara mı?” diye sordu genç kadın. Ali ise çoktan yürümeye başlamıştı bile. Nazlı da olduğu yerde durmayı bırakıp ona yetişti. “Evet, ışıklara. Yeşiller, maviler, kırmızılar… Her yer rengarenk. Ben ilk defa seninle yılbaşını kutlayacağım biliyor musun Nazlı? İlk defa izin vereceğim yılbaşının renklerinin, ışıklarının içimi doldurmasına. Korkmayacağım onlardan, kaçmayacağım. Çünkü sen yanımda olacaksın biliyorum.” Dedi Ali ve tekrar genç kadına dönüp gülümsedi ve elini uzattı. Nazlı önce onun yüzüne sonra ise eline baktı. Derin nefes alıp verip genç adamın elini tuttu ve kocaman gülümsedi. “Benim için en özel yılbaşı olacak.” Dedi genç kadın. Ali ise gülümseyip ilerlemeye başladı. Bir süre el ele sessizce yürüdüler. Işıklara gidene kadar sessizce yürüdüler. En sonunda insanların arasına karışmışlardı bile. Nazlı duyduğu müzik sesiyle duraksadı. Ali ise ona döndü. “Ne oldu Nazlı?” diye sordu genç adam endişeyle. Nazlı kocaman gülümseyip ona döndü. “Müziği duyuyor musun Ali?” diye sordu Nazlı. Ali ise bir süre duraksayıp sonra ise başını olumlu anlamda sallamıştı. Nazlı onun elini sıkıca tutup yürümeye başladı. “Gel benimle.” Dedi genç kadın heyecanla. Sesin geldiği yöne doğru yürümeye başladılar. En sonunda sokağın başında gitar çalıp şarkı söyleyen gençleri gördüler. Nazlı heyecanla Alinin elini bırakmış hızla onların yanına gitmişti bile. Şarkı genç kadını tesiri altına almıştı bile çoktan. Nazlı kendine uzanan eli fark ettiğinde Ali’ye dönüp baktı. Ali ise ona gülümseyerek bakıyordu. “Benimle dans eder misin dokunarak?” dedi genç adam. Nazlı bir süre ona şaşkınlıkla baktı. Sonra ise başını olumlu anlamda sallayıp genç adamın elini tuttu. Beline konan eller ile derin nefes alıp verdi genç kadın ve boştaki elini onun omzuna koydu. Yavaşça dans etmeye başladılar. İkisi de gözlerini birbirlerinden ayıramıyorlardı. Nazlı kendini anın kollarına bırakmıştı bile. Tamamen Ali’ye teslim olmuştu. Geçirdiği en güzel yılbaşıydı ve tüm yıllara Ali ile başlamak, Ali ile devam etmek ve Ali ile bitirmek istiyordu. Ömür boyu bu böyle sürsün istiyordu. O kadar mutluydu ki… Sadece Alinin yanında olması bile buna yetiyordu. Bu karşısındaki adamı tüm yüreğiyle seviyordu. “Ben bu yılımın ve önümüzdeki tüm yılların tüm anlarını seninle geçirmek istiyorum, Nazlı.” Dedi genç adam. Nazlı onun dediği ile gözleri dolarken kocaman gülümsedi. “Benim de tek dileğim bu.” Dedi genç kadın. Şarkının bitmesi ile Ali yavaşça geri çekildi ve montunun önünü yavaşça açtı. Nazlı ise ona heyecanla bakıyordu. Gördüğü ile ise kocaman gülümsedi. Ali montunun içindeki mavi gülü çıkarıp Nazlıya uzattı. “Sana bir hediye vermek istedim. Sen gülleri çok seversin ama kırmızı gül almak bana çok sıradan geldi. Sonra aklıma mavi rengini çok sevdiğin geldi. Birden bire mavi gül neden olmasın dedim kendi kendime. En sonunda buldum.” Dedi genç adam gülümseyerek. Nazlı ise gülü eline alıp tekrar genç adama dönüp kocaman gülümsedi. “Çok teşekkür ederim Ali. İnan bana bu benim için çok değerli.” Dedi Nazlı gülümseyerek. Ali ise elleriyle oynayıp bir süre ellerine baktı. “Mavi gülün anlamı… Aşkın sınırsız bir şekilde ilahi bir seviyede olduğuymuş. Bir de imkansızı başarmak anlamına geliyormuş. İki anlamı da bizi anlatmıyor mu sence de?” diye sordu genç adam. Nazlı ise ona sadece öylece bakıyor ne diyeceğini bilemiyordu. Ali öyle ince düşünmüştü ki… Nazlı şaşkınlıkla ve heyecanla onu dinleyebiliyordu sadece. “Biz imkansızı başarmadık mı? Senden önce ben… İnanmıyordum bir kız arkadaşım olacağına. İmkansız görünüyordu ama sen tek tek sınırlarımı aştın. Sence de bunun anlamını en güzel mavi gül taşımaz mı?” dedi genç adam. Nazlı ise yine öylece Ali’ye bakıyordu. Genç kadın heyecandan ve mutluluktan ne diyeceğini bilemiyordu. “Beğenmedin mi? Başka bir şey mi isterdin? Çiçek çok basitti değil mi?” diye sordu Ali endişeyle. Nazlı ise hızla başını olumsuz anlamda salladı. Sonra duyduğu müzik sesi ile genç adama doğru bir adım atıp yaklaştı ve gülümsedi. “Seni buldum ya, başka ne isterim?” dedi genç kadın. Ali ise ona bakıp gülümsedi. Nazlı elini yavaşça ona doğru uzatıp elini tuttu. İnsanların geri sayım yapmaya başlaması ile genç kadın etrafına baktı sonra ise tekrar ona döndü. “3.” Dedi genç adam. Nazlı ise kocaman gülümsedi. “2.” Dedi genç kadın heyecanla. Herkesin bir diye bağırmasıyla Ali onun dudaklarına bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize - #AlNaz
RomanceAlNaz'ın yaşamasını istediğimiz her şeyi kısa hikayeler şeklinde burada yazıyorum. İyi okumalar!