°thirty-two°

195 18 15
                                    

Stál jsem před zrcadlem a prohlížel se a přemýšlel jestli jsem dost dobře oblečený, musím za Sebastianem jak mi řekl. Doufal jsem že se mu budu alespon líbit nebo jinak nedojdu domů po svých.

Šel jsem pak dolů a vydal se pěšky k němu domů...

Nebudu vám říkat co se přesně dělo, snažil jsem se jak to jen šlo takže to nebylo až tak strašné, domů jsem se dostal asi až kolem osmé večer, s mamkou jsem se pak navečeřel, nic nepoznala za což jsem byl rád, pak jsme se ještě chvíli dívali na televizi a s pusou na dobrou noc jsem odešel k sobě do pokoje kde jsem se převlékl a ještě se v koupelně umyl a pak šel spát, musím si taky odpočinout abych zítra u přednášek neusl.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Když mi skončili přednášky šel jsem čekat před školu na Sebastiana.
Už se těším až od tud vypadnu, zbývá mi poslední semestr čtvrťáku a pak zbohem školo a zbohem Sebastiane.

Věřím že to bude úleva a pocit svobody, musím to ještě vydržet a pak bude zase dobře, bude dobře...

Po chvilce ke mě Sebastian přišel a hned se mi natiskl na rty a dlouze mě políbil a jednou rukou mě chytl za zadek, jako vždy aby kazdému naznačil že jsem jeho.
Pak mě jako vždy doprovodil až k baráku kde se semnou rozloučil a já šel dovnitř.

Mamka se pak odpoledne vrátila z prace a společně jsme si sedli a naobědvali se.

,,V pátek k nám přijde na oběd ta moje kolegyně z práce jo? A pak pojedeme pryč, jak jsem ti včera říkala"

Řekne mi mamka a já kývnu na souhlas.

,,Dneska jsme o tom mluvili a dohodli se že přijde i její manžel a přivedou i syna aby nebyl doma sám, a taky mě napadlo že aby jsme tu nebyly jen my sami dva tak že ty by jsi mohl říct Sebastianovi aby přišel ne? Vždyť je tu skoro pořád"

Usmála se mamka a mě málem zaskočilo, tak jsem doufal aby ji právě tohle nenapadlo.

,,J-jo tak já se ho zítra zeptám jestli pak bude mít čas v pátek"

,,Skvěle! Je to hodný kluk že jo, jsem tak ráda že jsis někoho konečně našel, jsi s ním šťastný viď"
Bože mami proč, měl jsem co dělat abych se tam nerozbrečel.

,,Jo jsem, je, je hodný"
Falešně se usměju a pak když stojíme pomůžu mamce sklidit nadobí a odejdu do pokoje.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
,,Sebastiane? Sebastianee"
Křik jsem na svého "přitele" a doběhl ho.

,,Děje se něco?"
Zastavil a otočil se na mě.

,,Víšjen, v pátek k nám přijde návštěva na oběd než mamka odjede a mamka říkala že se tě mám zeptat jestli nechceš přijít abych tam nebyl sám.."
Řeknu trochu nervózně a trochu se přikrčím kdyžke mě přijdebl blíž na což se on uchechtne.

,,Rád přijdu, tvoje máma dobře vaří"
Pousměje se a pohladí mě lehce po vlasech.

,,Neboj se mě Andy, víš že bych ti na veřejnosti nic neudělal"
Ušklíbne se a dá mi lehkou pusu a pak je na odchodu.

,,Tak v pátek"
Řekne a odejde, na to já úlevně vydechnu všechen vzduch z plic a pak si jdu svojí cestou...

Upravoval jsem si svoje bílé tričko a narovnával černé skinny rifle.
Ještě jsem si učesal vlasy a pak se otočil na Sebastiana co se válel na mojí posteli.

,,To jsi se nemohl trochu lépe obléknout?"
Poukážu na jeho roztrhané rifle, obyčejné tričko a jeasku.

,,Hele můžu si nosit co chci takže ty mi do toho už vůbec nemluv, buď rád že jsem tu"

,,Neříkám že jsem rád"
Záložní si ruce a podívám se na něj.
Na to se on zvedl a přišel ke mě.

,,Jsi nějaký drzý dneska a-"
Myslím že chtěl ještě v konverzaci pokračovat, ale to se už domem rozezněl zvonek a já se pousmál a byl na odchodu.

,,Pamatuj si na čem jsme se dohodli prosím"
Řeknu mu a odejdu dolů.

Snad nic neposere a mamka na nic nepřijde...

.

.

.

.

.
Omlouvám se že je dneska taková kratší ta kapitola, ale neměla jsem toho moc co napsat a potřebovala jsem to ale ještě natáhnout.
Takžeee se opravdu blížíme ke konci, ohlasy jsou minimální ale co se dělat, i tak to pro ty z vás zbylé co to vydrželi dopíšu.
Moc moc vám všem děkuju a jen vlastně ještě jedna věc, tohle je a bude moje nejspíš poslední knížka takže asi odemně nic jiného nebudete moct číst, není to protože by to nebavilo, to ne, ale spíš nemám moc čas a o RT se nikdo moc nezajímá...co jsem přemýšlela tak že udělám jednodílovky ale to uvidím...ALE NENÍ TO TAK ŽE S WATTPADEM KONČÍM  TO NE! NEKONČÍM!

°Elle°

Three Weeks of HellKde žijí příběhy. Začni objevovat