°sixteen°

349 27 58
                                    

,,Ahojky Cutie"

Otočil jsem se na Ryee a usmál.

,,Můj princ je tuuu"
Nebyl jsem úplně opilý, ale v takové té ehm náladě? On se jen usmál.

,,Moc ti to sluší maličký"
Začervenal jsem se trochu a usmál.

Potom jsme si šli sednout k nějakému stolu, chtěl jsem si sednout na židli, ale Rye si mě přitáhl k němu na klín a obmotal si ruce kolem mého pasu.

,,Hejj teď si všichni budou myslet že jsem tvůjjj"

,,No a nejsi?"

,,Nejsem!"

,,Ale budeš Cutie"

,,Možná"
Zašeptám a usměju se, jen tak jsme seděli a popíjeli nějaký drink.

V tom začala hrát taková ta pomalá písnička, Rye se hned zvedl, nacož jsem se zvedl i já a on ke mě natáhl ruku.

,,Smím prosit?"
Jen jsem se zasmál a svoji drobnou ručku vložil do té jeho. On mě za ní chytl a odtáhl doprostřed tanečního parketu mezi lidi.

On si obmotal ruce kolem meho pasu a přitáhl blíž, já si ty svoje obmotal kolem jeho krku a začali jsme se lehce pohupovat do rytmu hudby, po chvíli jsem si opřel hlavu o jeho hruď a jeho ruce pomaličku sklouzly na můj zadeček, nějak mi to teď nevadilo. Víc jsem se k němu natiskl a on mi lehce zadek zmáčkl. Jen jsem se nad tím pousmál...

Po chvili písnička skončila. A my se od sebe trochu odtáhli.

,,Půjdeme na chvíli ven?"
Jen jsem kývl na souhlas, on mě chytl za ruku, nějak jsme se propletli mezi lidmi a vyšli ven, kousek jsme šli a pak si mě Rye přehodil přes rameno a někam se mnou šel.

,,Hejjj já umím choditt"

,,Hihi já vím"
Na to jsem mu už nic neřekl, po chvíli jsme došli na to pole k tomu stromu kde mě postavil na nohy.
Usmál jsem se na něj a on na mě. Posadili jsme se do trávy a já koukal před sebe.

,,Andy, dej mi šanci"
Řekl z ničeho nic a pootočil se na mě.

,,Vím čím jsis prošel a přísahám že já bych nic takového nikdy neudělal, vím že jsem se k tobě před tím choval jak kretén, ale změnil jsi mě Andy...přijdu si že to jsem zase já, zase jsem takový jaký jsem býval. Věř mi že bych ti nikdy neublížil nebo neudělal něco co by se ti nelíbilo. Hrozně jsem si tě za ty dny oblíbil a..mám tě rád, jsi krásný a úžasn, a pokud někdo tvrdí opak tak je slepí"

Jen jsem ho poslouchal a díval se na něj. Říkal to takovým tím tónem že mu můžu důvěřovat..

,,R-Ryei...jsme oba ještě trochu opilý, tohle by jsi jinak neřekl"

,,Ale já to mylsim vážně, zítra ti to řeknu klidně znova"

,,Tak to chci vidět"
Zasmeju se, on mě jen propali pohledem, popadne mě a dá si mě na jeho klín, takže teď na něm sedím obkročmo.

,,Nedělej si ze mě srandu maličký"

,,Hihii nedělám"
Usmál jsem se a obmotal si ruce kolem jeho krku, on si ty své dal na moje boky a zadíval se mi do očí, já jsem si zase prohlížel ty jeho.

Ani nevím jak, ale začali jsme se přibližovat, začal jsem zavírat oči a po chvilce jsem už skoro cítil Ryeovi rty na těch mích...
A po chvíli se tak stalo, on lehce přitiskl své rty na ty moje...konečně...

Pak se odtáhl a podíval se na mě a já na něj, v zápětí na to jsme zase prudce spolili naše rty a začali se líbat, v tom začalo pršet, bylo nám to teď, ale jedno, tohle byl naše chvilka na kterou jsme oba nebo určitá část nás čekala.
Brněli mě rty a cítil motýlky v břiše, tak tohle je ten pocit o kterém všichni mluví..
Naše rty do sebe krásně pasovali jako dílky skládačky a jakoby se znali už celé roky.
Veic jsem se natiskl na Ryee a prsty mu zajel do jeho teď už mokrých vlasů. On si své ruce přesunul na můj zadek a pohladil mě po něm.

Bylo to úžasný, přišlo mi to jako věčnost co jsme se líbali. Ale pak jsme se museli odtahnout kvůli nedostatku vzduchu, díval jsem se opět do těch jeho krásných oříškových očí. On se usmál a pohladil mě po tváři.

,,Měli by jsme jít nebo nastydneme"

,,Jo raději pojďme.."
Zvedli jsme se, Rye mě chytil za ruku a utíkali jsme do chatky, lilo jako z konve a my už jsme byly úplně promáčení.
Doběhli jsme tam, zavřel jsem za sebou dveře a Rye mě hned na ně natiskl a začal mě líbat, zasmál jsem se a začal mu to oplácet.
V tom se ozval hlas a my se od sebe rychle dotáhli.

,,Můžete být potichu?!"
Řekl Sonny co ležel v posteli a na něm spal Brooklyn.

,,To jste nemohli jít jinam?"
Šeptl Rye a šel se převléct a já šel udělat to samé.

,,Ne nemohli, ale co vy dva? Jste už konečně spolu?"

,,Ne nejsme..zatím"
Řekl Rye a usmál se na mě.

,,Vždyť se k sobě hodíte a Ryei sakra vždyť ty jsi se fakt změnil tak v čem je problém?"

,,Je to složitější"
Řekl, já se mezitím rychle převlékl do boxerek a volného trička na spaní a vysušil si vlasy ručníkem.
Rye udělal to samé.
Pak si vlezl do postele, nadzvedl deku a usmál se na mě, já si vlezl k němu a položil se na jeho hruď, Rye si kolem mě obmotal ruce a obejmul mě.

,,Dobrou noc maličký"
Řekl a dal mi pusu na čelo.

,,Dobrou noc Ryei"

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ráno jsem se probudil na zvuk budíčku oznamujícího že máme vstávat, jen jsem zamručel a zavrtal se Ryeovi do hrudi, počkat Rye..
Všechno mi došlo co se včera stalo, musel jsem se usmát když jsem si vzpomněl na ten večer.
Bylo to vlastně moje první líbání a moc se mi to líbilo, ale můžu mu věřit v tom co mi řekl?
Nevím jak to teď bude, včera jsme nebyli moc při smyslech tak nevím..

Cítil jsem jak zesílil stisk Ryeových rukou obmotaných kolem mě a pak mě pohladil po vlasech.

,,Dobré ráno Cutie"

,,Dobrý ránko"

,,Jak pak se ti spalo?"

,,Mm dobře"
On se jen usmál a dal mi pusu roz vlasů.

,,Ryei.."
Řeknu polohlasně.

,,Ja vím maličký, ten včerejšek...nelituju toho, dlouho jsem chtěl aby se to stalo a to všechno co jsem ti včera řekl jsem myslel vážně. Dam ti času kolik budeš chtít, nechci a nebudu na tebe tlačit...nech si to projít hlavou"
Díval jsem se celou dobu na něj a on na mě.

Nakonec jsem se jen pousmál a pevně ho obejmul, bylo hezký že mi dá takhle čas. Myslím...Myslím že mu můžu věřit.

.

.

.

.

.

.

So...doufám že máte radost, ale jen tak spolu ještě chodit nebudou😇😇
A jinak chci moc moc moc poděkovat za 2,05K přečtení, nechápu jak je tohle možné, ale tak nestěžuju si😂😂😅😅

°Elle°

Three Weeks of HellKde žijí příběhy. Začni objevovat