O dva dny později
Pohled Andyho
,,Okamžitě pojď ke mě ty malá mrcho!!",,Tak za tu mrchu už vůbec"
Křikl jsem na něj nazpátek a zasmál se a ještě přidal.
S Ryeem jsme se o něčem před chvílí bavili a já mu nějak řekl, už ani nevím jak, ale teď mě honí po areálu nebo spíš po takové louce co tu je. Není asi moc rychlí když mě ještě nedohnal.
V tom mě popadl za ruku, zatáhl za ní a my oba skončili na zemi.,,Tak teď chcípneš Fowlere"
Zvedl se, přehodil si mě přes rameno a šel semnou do naší chatky.
Vešel dovnitř, zabouchl za sebou dveře a pak mě postavil na nohy.,,To se dělá mi utíkat?"
,,Hmmm jo?"
,,Neštvi mě nebo ti naplácám!"
,,Stále mi tím vyhrožuješ, ale ještě jsi to neudělal, takže to neuděláš ani teď"
Založim si ruce na prsou.
On se jen uchechtl, popadl mě a sedl si na postel a mě zohl přes jeho stehna, stáhl mi kalhoty i s boxerkama a pohladil mě po zadečku.,,Stále si myslíš že to neudělám baby? Tak co kolik dáme? Deset pro začátek?"
,,Hmm"
Na to mě hned rukou plácl přes zadek. Cukl jsem hned sebou, ale bylo to na jednu stranu příjemné.,,Žádné hmm...teď si hezky odpočítáš těch deset ran a pokud nebudeš počítat dostaneš dalších deset ano baby"
,,Ano daddy"
Bylo vidět že se na chvíli zarazil, ale pak jsem slyšel jak se uchechtl.,,To slovo zní tak krásně když ho říkáš ty Cutie, teď hezky počítej"
Řekl a dal mi první ránu, docela slabou. Skousnu si ret a pousměju se.,,Hmm jedna"
,,Bez toho hmm baby"
Dal mi další, další a další...Už byli silnější a to o hodně, u sedmé se mi už nahrnuly slzy do očí, štípal mě celý zadeček a s každou ránou to bylo horší a více to bolelo.,,Ještě tři to zvládneš"
Jen jsem kývl a on mi dal dvě rychlé za sebou a nakonec poslední tu asi nejsilnější.,,D-deset-t"
Kuňkl jsem, Rye mě pak zvedl a posadil si mě na jeho klín, což trochu bolelo, ale dalo se to vydržet.,,Jsi šikulka"
Usmál se na mě a lehce mě políbil.,,Teď pojď na postel a hezky čtyři"
Zarazil jsem se a podíval se překvapeně na něj, když jsem nic nedělal popadl mě a hodil mě na břicho na postel, zvedl mě za boky nahoru takže jsem byl na čtyřech jak chtel.
Přetáhl mi pak tričko přes hlavu a nějak mi ho zamotal tak že jsem měl svázané zápěstí a byl opřený na loktech.,,Neboj se, bude se ti to líbit"
Zašeptal mi do ucha a skousl mi ho lehce, pak si za mě klekl a placl mě silně přes zadek..15+
Začal mi mnout zadeček v rukou a pak se mi na něj i přisál a začal mi na něm dělat cucfleka, nacož jsem párkrát zavzdychal a prohl se víc v zádech, toho on využil a začal mi můj vchod dráždit jazykem.
Projela mnou hned vlna vzrušení a když jim do mě vnikl tak jsem zasténal jeho jméno.Měl jsem zavřené oči a užíval si to, pak mi to ale zkazil tím že se odtáhl.
Zakňučel jsem a zatřásl zadečkem na znamení že chci ještě.,,Neboj baby, tob nejlepší trpve přijde"
Pohladil mě po hlavě, na to mě chytl pevně za vlasy a prudce do mě přirazil, zaječel jsem jeho jmeno a nahrnuly se mi trochu slzy do očí...Byl jsem rád že chvíli počkal abych si zvykl a pak začal pomalu přirážet.
Začal jsem vzdychat a hekat a občas jsem i zasténal jeho přezdívku to Daddy.Po chvíli začal více a více přitvrzovat a zrychlovat a to mi naznačilo že za chvíli bude, i já jsem neměl k tomu daleko a proto jsem i hlasitěji hekal a pokřikoval.
Když jsem uslyšel jak zavzdychal moje jméno, ucítil jsem na to jak se ve mě rozlévá příjemné teplo. Začal mi najednou dělat dobře a ještě při tom trochu přirážel a když se jen tak špičkou trefil na moje místečko udělal jsem se se zastenáním jeho jména do jeho ruky.Vyčerpaně jsem sebou plácl na bok a zhluboka dýchal.
Když jsem se na něj podíval všiml jsem si jak si čistí ruku odemně a pak se ke mě přiblížil.,,Jednou z tebe chytnu cukrovku od toho jak jsi sladký"
Zašeptá mi do ucha a pak se na mě usměje, rozváže mi ruce a lehne si vedle mě a přikryje nás lehkou dekou.,,M-miluju tě Ryei"
Zašeptám a zavřu očka.,,Já tebe taky baby, ani nevíš jak moc"
Odvětil mi a na to jsem začal usínat, bylo mi jedno že ještě není večerka, kteráje asi až za hodin, byl jsem ale hrozně unavený...Je mi s ním hrozně krásně, jsem rád že ho mám, ale, co se stane až skončí tábor? Budeme se nějak vídat? Nebo se rozloučíme a už se neuvidíme? Jsme přeci jen od sebe hrozně daleko..
Ale moc bych si přál někoho takového ve svém životě, aby semnou zůstal do konce života....
.
.
.
.
.
Tak jsem tu zas s další kapitolouu, není to po takové době jako před tím...Ale teď nevím kdy vyjde další, protože teď nemám vůbec nic předepsaného.
Ale co můžu říct tak že už je to docela chvíli jen a jen hezké tak co to zkazit😇😇😇°Elle°
ČTEŠ
Three Weeks of Hell
RomanceRyan Beaumont, ten nejhorší z nejhorších, kluk který neví co je to láska, neví jaké je to někoho milovat a ani to vědět nechce. Vždy mu jde jen o to dostat danou osobu do postele...Ale co se stane až se setká tváří v tvář s malým blonďáčkem? Andrew...