°twenty-eight°

257 19 26
                                    

Pohled Andyho

Šel  jsem zrovna z oběda do naší chatky, ano sám, Rye vypadl nějak brzo a ani na mě nepočkal. Byl nějaký divný když jsem šli na oběd a vůbec mě nevnímal...Nevím co to s ním bylo.
Byl jsem už u chatek a zrovna jsem si všiml že od nás z chatky někdo vycházel..byla to..Honor? Měla něco v ruce a šla rychle pryč.
Já se vydal tedy rychle do chatky kde nikdo nebyl a začal koukat všude možně co mohla vzít.

Nic jsem ale po delší době co by nám chybělo nenašel.
Tak co tu sakra dělala?! Budu to muset říct Ryeovi až ho najdu nebo se objeví.
Sedl jsem si tedy na postel a čekal.

Po asi půl hodině se do pokoje přiřítil  Rye.
Šel ke skříni a začal se v ní přehrabovat.

,,Ryei? Jsi v pořádku? Hele víš co jsem viděl? Ona H-"

,,Jo hezký Andy, příště mi to rekneš nemám čas!"
Štěkl po mě, vzal si něco do kapsy a šel zas pryč.

,,K-Kam jdeš? Udělal jsem něco nebo tak?"

,,Ježiši nech mě jo?! Teď ne!"
Křikl a rychle odešel...já tam jen tak stál a koukal stále na dveře kterými odešel.
Co jsem udělal? Naštval jsem ho nebo tak? Bylo to poprvé co na křičel a úplně hnusně odbil...netuším co jsem udělal špatně..

Sedl jsem si zase na postel a objal polštář na který začali dopadat mé slzy co mi začali téct po tvářích...mrzelo mě jak se ke mě zachoval a že křičel, nemám rád když na mě někdo křičí, bojím se a není mi to příjemné, zvláště teď od Ryee, miluju ho a nechápu proč na mě z ničeho nic křičel.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Seděl jsem takhle asi hodinu dokud jsem se neodhodlal zvednout.
Šetřil jsem si slzy a vyšel z chatky, rozhodl jsem se ho jít najít.

Po chvíli jsem vyšel z poza rohu ale hned jsem za něj zase zašel když jsem si všiml o kus dál u jedné chatky Ryee co stojí opřený o zeď a u něj stojí Honor...Neslyšel jsem o čem si povídali, ale stáli u sebe blízko a ona, ona měla jeho tričko na sobě, to je to co nesla.
Chvíli jsem je pozoroval a pak z ničeho nic se sobě vrhli na rty, zaplul jdem úplně za roh a koukal před sebe...
Začali se mi valit slzy proudy po tvářích, ještě jednou jsem tam nakoukl, už se vášnivě líbali a Rye ji držel za zadek...
Nevím jestli mě ve chvíli kdy jsem utekl viděl ale bylo mi to jedno.

Harvey měl pravdu, vždyť, byl jsem naivní jak by Rye mohl milovat někoho jako jsem ja?!?!
Šel jsem cestou za tu tamtu jinou budovu a v tom tam narazil na jednoho, před chvílí zmiňovaného kluka.

Harvey se na mě podíval a když viděl moje slzy trochu vyděšeně se na mě dival a poposel ke mě.

,,Ale copak se stalo maličký? Problémy v ráji?"
Řekl a ušklíbl se...

,,O-on...R-Rye on se l-líb-bal s-s.."
Zase jsem se rozbrečel...na to Harvey udělal něco co jsem nečekal, přitáhl si mě na svou hruď a pevně mě objal...asi mi bylo teď jedno že je to on, ale prostě jsem si obmotal ruce kolem jeho pasu a začal mu brečet do trička.
On mě začal hladit lehce po vlasech a škrabkat mě lehounce na zádech.

,,Klídek maličký...já ti to ale říkal...A ty to víš...Já bych ti nic takoveho neudělal, on je ale na tohle strašný"
Trochu jsem se poodtáhl a podíval se nahoru na něj, byl jsem hrozně maličký oproti němu, asi proto mi tak tedy říká..
Chvíli jsem přemýšlel, pak jsem ho chytl za límeček trička a sklonil ho, stoupl si na špičky a dlouze jsem ho políbil.
Hned jsem se pak odtáhl a podíval se na něj, vypadal překvapeně ale i potěšeně zároveň.

,,Chceš se mu pomstít že jo?"
Ušklíbne se na mě.
Když může Rye tak proč by ne ?! Stejně je to teď jedno.

Harvey si dal ruce na mé boky, sklonil se a vyhoupl si mě na sebe, obmotal jsem si už automaticky nohy kolem jeho pasu. A ruce kolem krku.
On mě ladně natiskl na zeď, chytl mě za zadek a přicucl se mi na rty.
Nijak jsem se nebránil a více se na něj natiskl a začal mu to oplácet.
Bylo mi to teď jedno, sice k němu nic necítím, ale prostě jsem to udělal no...

Dlouhou dobu jsme se líbali, Harvey se mi pak přemístil na krk a začal mě na něm něžně líbat.
Bylo to jiné než jak se mě posledně snažil dostat a jak mi udělal ty modřiny na tom krku. Tohle bylo příjemné, motýlými polibky mi zasypával krk a pak mi jedno místo lehounce skousl a já tiše zavzdychal.
Na to mi promnul zadeček v rukou a já ten zvuk zopakoval.

,,OKAMŽITĚ JDI OD NĚJ!!"
Někdo vedle nás najednou zakřicel a Harvey se poodtáhl a oba jsme se na něj podívali...nebudu lhát Když řeknu že mi Rye teď naháněl strach...

.

.

.

.

.

No tak začala škola...jsem na intru a hrozně se tu nudím tak jsem teď v noci napsala tuhle kapitolu...tak si užívejte to dramaaaaaa.
😇😇😇😇

°Elle°

Three Weeks of HellKde žijí příběhy. Začni objevovat