,,To je k ničemu!!"
Zanadával jsem už tak po sté a to jen za dnešek.,,Klid Andy, nemůžeme tu být věčně"
,,Ale můžeme! Už je zase tma a my...Počkej, ty jsi mi řekl Andy?"
,,Jo, když chci mluvit vážně tak asi nebudu používat to Cutie"
,,Ahaa.."
Celý jden jsme jen šli a šli..Už mě bolely nohy a ke všemu to teď vypadalo jakoby mělo každou chvíli pršet a my byli na nějakém poli...
No a taky že se tak stalo, za pár minut začalo pršet.,,Kurva"
Zanadával Rye a my se rozběhli k lesu aby jsme se alespoň trochu schovali, v tom jsem něco zahlédl a zastavil se.,,Maličký notákkk poběž"
,,Ryei, hele, není to posed?"
Ukazal jsem na maličký "domeček" na vysokých kůlech.,,No to víš že je, tak poběž"
Chytl mě za ruku a běželi jsme tam..
K našemu štěstí to byl takový ten zakrytý něco jako fakt maličký domeček s takovou dírou jako okno kudy se kouká ven a dvířka kudy se jde dovnitř.,,Tak lez"
Řekl mi Rye a já se vydal po malinkém žebříku nahoru, trochu mi to klouzalo jak to bylo mokré, Rye už pomalu lezl zamnou když v tom mi sklouzla noha a já začal klouzat dolu, ale Rye mě naštěstí zachytil...no...podepřel mě za prdel.,,Dobrý?"
,,Jo dobrý jen mi to uklouzlo"
,,Tak opatrně"
Povystrčil mě nahoru a já zase začal lést, otevřel jsem ty dvířka a vlezl dovnitř...bylo to malé, ale tak akorát pro dva na sezení, na zemi byl jakýsi hrubý koberec takže tu nebylo jen studené dřevo. Rye sem vylezl taky a zavřel za sebou, nebyli jsme úplně promáčení jen tak jako trošičku mokří.
Upravil jsem si vlasy a nakonec si je sčesal do culíčku a svázal gumičkou.,,Culík ti sluší"
Usmál se na mě Rye.,,Tak děkuju"
Nějakou chvíli jsme seděli a koukali z toho "okénka" ven, už byla tma a hodinky mi ukazovali že je něco málo po desáté hodině večer.
,,Co takhle jít spát ať můžeme ráno zase brzo vyrazit?"
,,Jo dobře...ale počkej"
Rye se na mě jen nechápavě podíval.
Já si svlékl jeho mikinu a podal mu ji, došlo mu to a oblekl si ji a pak ji nadzvedl. Jako včera jsem si pod ní zalezl, přehodil si přes něj nožky, hlavu povystrčil u jeho krku a objal ho kolem pasu.On se opřel zády o stěnu a obmotal si kolem mě ruce.
,,Víš co je dobrý znamení?"
Zeptám se.,,Co?"
,,Že jsme našli ten posed což znamená že tu musí být poblíž nějaké město nebo vesnice"
,,To máš pravdu...neboj však my najdeme cestu zpátky"
,,V to doufám"
Špitl jsem, Rye mi dal pusu do vlásu a opřel si hlavu o tu mou.
Ani nevím jak a proč, ale začal jsem dost přemýšlet...po několika dlouhých minutách jsem se odhodlal promluvit.,,Ryei?"
,,Hmm?"
,,Víš...tak jsem tak přemýšlel, vlastně poslední dobu co jsem s tebou hodně přemýšlím, taky jsem přemýšlel o tom co jsi mi řekl a co všechno se mezi námi stalo...já...nevím, hrozně se bojím toho že to co se mi stalo tak prožiju znova, ale myslím nebo doufám že ty by jsi nic takového neudělal a já ti věřím. Opravdu ti věřím, vidím že jsi se změnil a jsi jiný, jsi na mě hodný a starostlivý.
Nikdo se ještě ke mě nechoval tak hezky jako ty a možná jsem si to nějakou dobu nechtěl přiznat, ale něco k tobě už dlouho cítím, prostě po tom všem co jsi mi řekl nebo udělal...jsem prostě rád že jsi mi dal čas nebo že na mě nějak netlačíš a nutně nechceš vědět odpověď, ale myslím že jsi mi dal už dost času. A vždyť my už máme jen necelé dva týdny. Pak tábor končí, ani nevím kde bydlíš nebo tak, ale je velká pravděpodobnost že se už neuvidíme a tohle je jen taková ta letní láska. A myslím že kdybych si to rozmýšlel ještě dýl, později bych toho litoval že jsem ztrácel čas a to nechci...
Chci s tebou dělat spoustu věcí co jen půjde a zbytek tábora si užít s tebou po mém boku. Teď...Teď už můžu jistě říct jednu věc a to tu že, že tě miluju..jo miluju tě, zamiloval jsem se do těch tvojich nádherných oříškovych očí a krásného úsměvu, miluju na tobě každičkou část tvého těla a tvého já, miluju to jak mi říkáš těma různýma přezdívkama, vždy mám co dělat abych se nezačal červenat, z těch tvých dokonalých polibků mě vždy brní rty a já si připadám jako v ráji a v tvé hřejivé náruči se cítím v bezpečí, takže ano, miluju tě"Dokončil jsem svůj monolog. A je to, řekl jsem to.
Trpve až teď jsem zved pohled k němu a podíval se na něj. Ale on..on..on spal, on už dávno spal takže neslyšel to co jsem mu tu teď řekl..
Povzdechl jsem si a přitulil se k němu.Možná je to tak správě, možná je to dobře že to neslyšel...
.
.
.
.
.
.
Prosím nezabijte mě😅😅
Hlavně buďte rádi že jsem něco stihla napsat, protože jsem se teď v půl dvanácté večer vzbudila s tím abych šla napasat rychle kapitolu abych ji mohla zítra/dnes vydat...takže si toho važte.Každopádně, zítra jdu do školy odevzdat nějaké práce což jsou moje postupová zkouška takže mi držte palce aby to bylo dobré a já se dostala do druháku😅😅
°Elle°
ČTEŠ
Three Weeks of Hell
RomanceRyan Beaumont, ten nejhorší z nejhorších, kluk který neví co je to láska, neví jaké je to někoho milovat a ani to vědět nechce. Vždy mu jde jen o to dostat danou osobu do postele...Ale co se stane až se setká tváří v tvář s malým blonďáčkem? Andrew...