Ráno
Trhnutim jsem se probudil když jsem slyšel nějaký hlasitý zvuk.
,,Co to kurva je?!!"
Zamručel jsem. Brooklyn se jen zasmál.,,To je budíček..neboj zvyknes si"
Řekl Harper co se akorát zvedal do sedu.
Jen jsem si odfrkl a tak nějak se vyhrabal z postele. Oblékl jsem si na sebe úzké černé rifle a světle šedé tričko.
Učesal jsem si vlasy a počkal na kluky, kterým to trvalo.Bylo třičtvrtě na osm když jsme už vcházeli do budovy a následně šli do jídelny.
Snídaně byly udělané formou bufetu takže jsem si vzal jen jablko a to bylo vše.
Šli jsme si pak společně sednout k jednomu ze stolů a pustili se do jídla.
Po nějaké době se rozrazily dveře a dovnitř vešel Beaumont a jeho partička. Protočil jsem očima a dojedl moje jablko, řekl jsem klukům že jdu napřed, zvedl jsem se a šel směrem ke dveřím....v tom mě ovšem nekdo plácl přes zadek, rychle jsem se otočil a můžete třikrát hádat kdo to byl.,,Páni máš krásnou prdelku"
,,Drž hubu Beaumonte a hleď si laskavě svého!"
,,Hah...jsi roztomilý když se vztekáš"
,,Nejsem!"
Otočim se na patě a jdu pryč z jídelny...co si o sobě myslí kretén jeden.
Můj mozek nepobíral to, proč mě plácl přes zadek...to jakože by byl..ne to je blbost!Radši jsem nad tím už dál nepřemýšlel a šel k naší chatce.
Měli jsme teď hodinu čas než začne nějaký program tak jsem se rozhodl že se půjdu ještě osprchovat když jsem nešel včera.
Vzal jsem si ručník a další potřebné věci a šel do umýváren.Vysvlékl jsem se a vlezl si do jedné ze sprch, nikdo tady nebyl takže líp pro mě.
Umyl jsem si i vlasy a asi po necelé půl hodině vyšel ze sprchy, osušil se a zase oblékl.
Vlasy jsem nechal jen tak mokré, ale aby z nich nekapala voda..Učesal jsem je a vyčistil si zuby.Když jsem vycházel opět jsem ho potkal...Jen jsem ho obešel a pokračoval v cestě.
,,Hej Blondie pojď ke mě"
Křikl na mě, ignoroval jsem ho a přidal do kroku.Rychle jsem vběhl do chatky a zavřel dveře. Kluci se na mě podívali jakože co se stalo.
Odložil jsem si veci a mezi tím se jich na něco ptal..,,Hele..Ryan..on je gay nebo tak něco?"
,,Neni..asi..nevim, proč se ptáš?"
,,Ja nevím...jsem tady sotva den a on už na mě tak divně kouká a dneska mě plácl po zadku"
Brook se na mě podíval a pak si s Harperem vyměnily pohledy..,,Nechci tě nějak děsit, ale pravděpodobně si tě teď vybral za svůj cíl...jako vždycky když se mu někdo zalíbí a bude tě chtít jen do postele, na mě to taky zkoušel"
,,Aha.."
,,Andy dej si na něj pozor, není to kluk co by vyhledaval vztah..on nemá city..neumí milovat..a to ti potvrdí tady skoro každý"
,,Dobre budu"
Proč, proč, proč já..jednou jedu na jiný tábor a tady mě čekal jen nějaký namachrovaný kokot co ma ego až do nebe a chce me údajně do postele...super.
Ale musím uznat že je hezký, ty vlasy, oči a to tělo...musi být určitě namakaný a ten jeho sexy hlas ohh bože..Počkat co?!! Na co to doprdele myslím...Andy ne!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Zbytek dne jsme hráli nějaké taborové hry a podobně.
Teď akorát jdu s kytarou do altânku co je tady na pozemku kde se máme sejít jedna skupinka starších že budeme zpívat, hrát a tak..něco jako lekce zpívání.Posadil jsem se tedy na lavičku a vedle mě Brooklyn.
Bylo tady už pár holek, naproti mě seděl jeden kluk taky s kytarou a vedle něj byl vedoucí.
Po chvíli dorazil i zbytek..přišel i Ryan, což jsem se divil, no jsem na něj zvědavý..Bylo nás tady asi deset, začali jsme teda zpívat různé písničky a já a ten kluk do toho hráli na kytaru, no, nakonec jsem hrál stejně jenom já protože jemu to moc nešlo.
Ryee jsem neslyšel moc zpívat, takže asi mu to ani moc nejde..,,Tak jo..výborně..Andy moc hezky hraješ to se musí uznat..Je tady někdo kdo umí Before You Go od Lewise Capaldiho?"
Zeptal se ten vedoucí..myslím že říkal že se jmenuje Tom.
Já jsem se přihlásil, miluju tu písničku, ale přihlásil se i Rye.
Opět mě překvapil.,,No výborně, tak to si můžete dát duet kluci"
Jen jsem se na Ryee podíval a on se na mě usmal..
Rád si tu písničku zahraju, ale proč s ním?!!,,Jo dobře"
Řekl brunet..povzdechl jsem si a začal jsem hrát první tóny písničky a začal i zpívat.
Po chvíli začal zase Rye.
O můj bože, on má tak nádherný hlas, asi jsem se zamiloval.
Počkať cooo...ne kurva to ne...nezamiloval!!Hrál jsem a sledoval ho, stejně jako on mě, navzájem jsme se dívali tomu druhému do očí a zpívali..
Má krásné oči, krásný hlas, je tak krásný....
.
.
.
.
.
Nemyslete si že se do něj Andy zamiloval...ne tahle snadné to nebude😂😂😂
Ja vím jsem svině
❤❤❤❤❤xxElle
ČTEŠ
Three Weeks of Hell
RomanceRyan Beaumont, ten nejhorší z nejhorších, kluk který neví co je to láska, neví jaké je to někoho milovat a ani to vědět nechce. Vždy mu jde jen o to dostat danou osobu do postele...Ale co se stane až se setká tváří v tvář s malým blonďáčkem? Andrew...