Nějakou dobu jsme jen seděli a já přemýšlel...
V tom Rye prolomil to ticho.,,Andy vím že se známe jen několik dní a neudělal jsem na tebe ze začátku dobrý dojem..ano přiznám se že jsem tě ze začátku chtěl jen na jednu věc, ale ty jsi jiný. Ostatní mi na to prostě hned skočili, ale ty ne, ty jsi se nenechal. Nenávidím se za to jaký jsem a co dělám nebo dělal, uz to tak nechci...vím že mi asi nedůvěřuješ, ale chci ti pomoct. Víš byla jedna osoba na které mi opravdu záleželo, ale pak začala mít problémy a taky si říkala že je tlustá a měla anorexii...proto ti chci pomoct, prostě nechci aby jsi tak dopadl taky.."
Díval jsem se na něj..když je semnou sám tak je úplně jiný..asi bych mu mohl věřit.
,,R-Ryei já..nikomu jsem se nikdy nesvěřoval, prostě svěřování se někomu jsem po mích zkušenostech bral jako že si tomu člověku jen stěžuji"
,,To není stězování si..když mi to řekneš třeba se ti uleví nebo ti budu moct nějak pomoc"
,,Jsi první člověk co se vůbec zajímá nebo mi chce pomoct.."
,,To vážně?"
Prikyvnu.,,Pověz mi..co se ti děje, proč nejíš?"
,,Tak tedy dobře..Víš, tam kde bydlím, nemám moc žádný kamarády, prostě jsem takový ten typ tolerující všechny okolo..
No, ale před více než půl rokem se o mě začal zajímat jeden kluk, Sebastian...byl to jeden z takové partičky kluků po kterých jela každá holka ze školy.
No a začal se o mě tak nějak zajímat a říkat mi takové různé hezké věci. Nikdy před tím jsem nikoho neměl takže když mi řekl že mě má rád tak jsem prostě tomu uvěřil a po nějaké době jsme spolu začali chodit.
Byl jsem šťastný...ale po nějaké době začalo to že si mě začali ostatní za to dobírat a pár z nich mi říkalo že jsem prostě tlustá nechutná buzna a tak.
Vždy jsem šel za Sebastianem a on mě utěšil, ale jednou řekl něco co jsem od něj nečekal, řekl že bych se sebou něco měl udělat že jsem fakt nějaký tlustý, no a to jsem si řekl že to je asi teda pravda a snažil jsem se zhubnout.
Pak, ale když jsem byl jednou u něj byl nejakye divný, byl jak vyměněný, jednou jsem něco řekl, už ani nevím co a dal mi za to facku a pak...hrozně na mě tlačil aby jsme se spolu už konečně vyspali, já ale nechtěl..za tu dobu co jsme byly spolu jsme se nikdy nepolíbili, vždy mi dával jen pusu na tvář nebo tak, ted prostě na mě začal byt hrubý a začal mě různě osahávát a tak, jako jo i před tím na mě sahal, ale teď to bylo jiné...říkal jsem mu ať přestane, ale on toho nenechal, pak mi vlepil zase opravdu silnou facku a řekl mi že se semnou netahal takovou dobu aby pak prohrál sázku...vyšlo najevo že se vsadil že mě dostane a ohne mě.
Nakonec jsem mu prostě nějak utekl a několik dní nechodil do školy. Pak jednoho dne u mě doma zazvonil, stál přede dveřmi v košili a s kyticí růží, přišel se mi omluvit, řekl mi že ano byla to jen sázka, ale že toho lituje...
Měl dlouhý monolog o tom že mě má rád a jak toho lituje, asi, asi říkal pravdu a samozřejmě že jsem mu to teda odpustil, ale po asi měsíci když jsem mu stále nedal mě nechal, že pryr už ho to nebaví a dva dny na to už chodil s nejakou blondýnou..
Opět jsem nechodil do školy chvíli, už prostě nevěřím nikomu nebo spíš nechci, nevěřím omluvám nebo té sračce "miluju jen tebe" už jsem nikomu nechtěl věřit..
No...kdyz jsem, ale zase přišel do školy všichni se na mě dívali a smáli se mi, čím dál tím víc mi začali říkat že jsem tlustý a nechutný a mají pravdu, jsem odporný, najivní, tlustý nic! A vlastně to celé je důvod proč jsem na tebe byl takový, nechtěl jsem se znova zamilovat abych něco takového zažil znova, opravdu nevěřím že by mě nekdo mohl milovat takového jaký jsem, prostě raději jsem byl na tebe hnusný..za což se omlouvám..a držel si tě dál od těla abych nezažil to samé co se Sebastianem, opravdu jsem ho miloval a dost dlouhou dobu jsem se z toho všeho dostával a teď když se mi to konečně povedlo jsi přišel ty a já se hrozně bál že ti podlehnu a ty udeláš to samé jako on.."Brečel jsem..tohle jsem opravdu nikomu neřekl, nechtěl jsem aby to někdo věděl, vždyť ale mají všichni pravdu v tom co o mě říkají..
Rye celou dobu mlčel a až teď si mě vzal, posadil k němu na klín a pevně obejmul.
Seděl jsem na něm obkročmo, objímá ho okolo pasu a brečel mu do trička.,,Andy to je mi tak líto, tohle si někdo jako ty nezaslouží, vždyť ty nejsi tlustý, teď by jsi potřeboval pár kilo nabrat, protože jsi opravdu hubený a opravdu jsi krásný, roztomilý a prostě dokonalý, máš překrásné oči a krásné tělo, úžasně zpíváš a hudba ti opravdu jde...to co ti říkají není pravda, věř mi, už chápu proč jsi byl na mě takový a máš na to právo"
Řekl a tiskl si mě na něj..,,A-ale mají p-pravdu..j-jsem
od-dporný",,Nejsi, opravu ne...Andy když jsem tě poprvé viděl myslel jsem že vidím anděla, nevěřil jsem tomu že někdo tak krásný může existovat..nevím co je na tobě tak zvláštního a přemýšlel jsem čím jsi tak výjimečný, přišel jsem na to..ty jsi výjimečný celý, jsi strašně roztomilý a říkal jsem si že určitě někdo jako ty už někoho má, ale asi jsem se teda spletl...hele to všechno neříkám jen proto abych tě jen utěšil a při tom si to vůbec nemyslel...ne říkám to proto, protože je to pravda"
Objímal jsem ho, stále ještě brečel, ale zároveň poslouchal to co mi říká..
,,D-děkuju...j-jsi h-hodný.."
,,Nemáš zač maličký, pro tebe cokoliv"
Usmál jsem se, najednou mi nějakk to oslovení nevadí.. (Ještě mu to, ale neřekl takže pšštttt, ty víš moc dobře co myslím)Nějakou dobu mě objímal a já jeho..
Pak jsem se odtáhl a podíval se na něj, stále jsem na něm seděl obkročmo, ruce jsem měl teď kolem jeho krku a on ty své přesunul z mích zad na mé boky.
Prohlížel jsem si každičký detail jeho obličeje, ani jsem nezareagoval že se začal přibližovat..
Pohledem jsem sklouzl na jeho rty, chci ho polibit?
Jo chci! Chci!Začal jsem se přibližovat taky a více se k němu natiskl...začal jsem zavírat oči a jen čekal..
.
.
.
.
.
.
.
Pokračování příště!
😇😇😇
Miluju vás°Elle°
ČTEŠ
Three Weeks of Hell
RomanceRyan Beaumont, ten nejhorší z nejhorších, kluk který neví co je to láska, neví jaké je to někoho milovat a ani to vědět nechce. Vždy mu jde jen o to dostat danou osobu do postele...Ale co se stane až se setká tváří v tvář s malým blonďáčkem? Andrew...