Celý včerejšek jsme měli nějaké kvízy a tak, protože pršelo tak jsme byli v té hlavní budově zalezlí.
Asi si umíte představit jak moc mě to bavilo. Možná by mě to bavilo kdybych byl ve dvojci s Ryeem, ale místo toho jsem byl s nějakou malou holčičkou a Rye byl s nějakou tmavovlasou kobylou.
Ani jsem se na to moc nesoustředil, protože jsem měl plno práce se zavražděním té holky pohledem a tak moc jsem si přál aby se to povedlo..
Nějaká blbka se nebude lepit na MÉHO Ryee.A až taky včera jsme to celé jak jsme se ztratili povyprávěli Brookovi a Sonnymu.
Jako samozřejmě že jsme jim nepopisovali nebo neříkali jak jsme se líbali nebo tak.
Taky jsme jim řekli že jsme spolu, Brooklyn jen kroutil hlavou takže se mu to asi moc nelíbilo. Za to Sonny se usmíval a bylo vidět že je rád.
Dokonce i včera šli spát k Brooklynovi do chatky, takže jsme měli tu naši jen pro sebe a ano dělali jsme přesně to co si myslíte.Už to zvládám úplně v pohodě a ani to tolik nebolí. Za tu noc jsem se naučil pár nových věcí a když jsem Ryeovi kouřil byl hrozně překvapený když jsem mu řekl že jsem to dělal po prvé, prý jsem šikovný a učím se rychle.
A jinak teď sedíme na trávě u stromu kousek od ohniště.
Jo zase máme táborák.
Rye sedí opřený o strom a já sedím mezi jeho nohama zády opřený o jeho hruď. On má své ruce položené na těch mojich na mém břiše a objímá mě.
Bylo mi krásně, byl takový ten příjemně teplý podvečer a já byl s někým koho miluju.
Jediné co mi vrtalo hlavou bylo to, že za necelé dva týdny tábor končí a nevím co bude pak.,,Ryei?"
,,Ano baby?"
Pohladil mě po ruce a dal mi pusu na krk.,,Jak to bude až tábor skončí?"
,,Na to teď nemysli ani to neřeš ano? Je to ještě daleko"
,,Dobře"
Musel jsem na to ale i tak myslet...Rye si asi všiml že nad tím stále přemýšlím, protože mě vzal, otočil čelem k němu tak abych mu seděl na nohou obkročmo a přilepil se mi na rty, já jsem se ovšem rychle odtáhl.,,Někdo nás uvidí"
,,No a? To mohl i doteď"
Usmál se a zase mě začal libat, s radostí jsem mu to oplácel a omotal si ruce kolem jeho krku a více se na něj natiskl.
On svýma rukama přejel přes mé boky a sjel na můj zadeček, který mi začal mačkat.Nějakou dobu jsme se vášnivě líbali, ale pak si někdo kousek od nás odkašlal a my se odtáhli.
,,Omlouvám se že vás vyrušuju, ale nejdete s námi? Jack nám chce ukázat jedno místo tak jestli jdete taky"
Řekl Sonny, opodál jsem si všiml Brooka, asi toho Jacka, ještě nějakého kluka a...a Harveyho.Rye na to hned kývl a i semnou se zvedl a pak mě položil, chytl za ruku a šel k směrem k nim.
,,R-Ryei vždyť tam je i Harvey"
,,No a? Já si tě před ním ochráním neboj"
Omotal si ruku kolem mého pasu a všichni jsme se tiše vypařili z areálu.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Šli jsme asi deset minut přes louku podél lesa a pak sešli na cestičku a došli...došli jsme k tomu lomu kde jsem byl já s Ryeem..
Museli jsme to asi někdy blbě obejít že nám to trvalo se od tuď vrátit tak dlouho.S Ryeem jsme se na sebe překvapeně podívali, ale pak se oba pousmáli.
Kluci se už vysvlékali jen do boxerek a šli do vody.
V tom mě Rye, co už byl taky vyslečený popadl, dlouze políbil a začal svlékat.,,Ne Ryei..Já nechci do vodyyy"
,,Nech toho nebo to oblečení z sebe servu a ještě dostaneš přes zadek"
Řekl výhrůžne a já strnul.
On toho využil, svlékl mi triko, kalhoty, boty a ponožky a šel se mnou do vody.Ani nevím koho to napadlo, ale někdo řekl že si půjdeme skočit ze "skály" nebo jakoby okraje toho lomu.
Ani jsem nestihl nic namítnout a už jsem stál s ostatními na okraji a podemnou byla sice voda, ale my byly dost vysoko.
Jako první skočil Sonny za ním Brooklyn a pak Harvey.,,Teď ty Cutie"
Popostrčil mě Rye.,,Ne já se bojím"
,,Neboj se, skočim hned po tobě"
,,Ne ne, já nechci"
,,Andy.."
Stoupl si za mě omotal si ruce kolem mého pasu a dal mi pusu na krk.,,Neboj se...nic to není...prostě skoč"
Řekl mi do ucha a pustil mě.
Já se nadechl a vydechl a pak teda skočil.
Jen co jsem ucítil že jsem že jsem dopadl do vody jsem začal plavat směrem nahoru a vynořil se. Někdo mě popadl za paži a odplaval se mnou kousek dál od místa kam se skákalo.
Podíval jsem se na něj a byl to Harvey..kurva..
On už tu stačil, ale já moc ne, omotal si ruce kolem mě a chytl mě za zadek.,,Andy, Andy, Andy...pročpak si myslíš že je Rye lepší než já hm?"
,,Pusť mě sakra!"
,,Ryan není na vstahy, podvede tě a pak tě nechá, odkopne tě. Ale neboj, za mnou můžeš kdykoliv přijít, já tě nikam nepošlu..A věř mi, já šukám líp než on"
Odtáhl jsem se rychle od něj, ale jak jsem zjistil tak jsem to neudělal já, ale Rye co si mě přitáhl na jeho hruď. Omotal jsem si hned nohy kolem jeho pasu a ruce kolem krku a natiskl se co nejvíc na něj. Myslím že začal něco pokřikovat na Harveyho, ale já to nějak nevnímal, jen jsem se na něj tiskl co to šlo a měl hlavu zabořrnou mezi jeho krkem a ramenem.Je pravda to co řekl Harvey? Dokázal by mě odkopnout? Co když to na mě jen celé hraje?
.
.
.
.
.
.
Omlouvám se že zas asi týden nevyšla kapitola, ale snad mi to prominete když tady máte zas pro jednou kapitolu o 1000 slovech.
No každopádně doufám že se kapitola líbila a uvidíme se zas příště.°Elle°
ČTEŠ
Three Weeks of Hell
RomanceRyan Beaumont, ten nejhorší z nejhorších, kluk který neví co je to láska, neví jaké je to někoho milovat a ani to vědět nechce. Vždy mu jde jen o to dostat danou osobu do postele...Ale co se stane až se setká tváří v tvář s malým blonďáčkem? Andrew...