°nine°

372 28 54
                                    

Vzbudil mě opět ten otravný zvuk.

,,Ať drží hubuuuu"
Zamručel jsem, bolela mě hrozně hlava.

,,Ale, ale že by tady měl někdo kocovinku? Ty jsi bumbal Andyyy?"

,,Brooklyne drrrž hubu nebo tě něčím praštim...Nevím kdo se tady včera na celou noc zdejchnul"

,,No a co jako?"
Řekl a poposel ke skříni, bylo vidět že trochu ještě kulhal.

,,Ale, ale, koukám že někdo dostal pořádně do těla, no a máš moc hezký krk"

,,Věř mi že jeho krk dopadl hůř"

,,No..to věřím"

Zvedl jsem se z postele a šel se převléct, jen jsem si oblékl kalhoty a sundal si tricko a zase oblekl Ryeovu mikinu, protože proč ne.
Na všechno co jsem včera řekl si pamatuju...jsem kokot budu za ním muset dojít a omluvit se, bylo hezký vidět že se o mě postal.

,,Andy? Ta mikina, není náhodou Ryee?"

,,Jo je"
Brooklyn mě propálil pohledem.

,,Proč máš kurva jeho mikinu? Neříkej mi že jsi se s ním vyspal?!!"

,,Co!? Ne to ne, půjčil mi ji když mi byla včera zima"

,,Jo jasně a proto ji máš teď pořád na sobě"

,,Myslím to vážně!"

,,To je blbost, Rye na nic takového neeni, nepůjčuje nikomu mikiny nebo tak, jednou mu jedna ta jeho, kterou dostal, vzala jeho tricko a on na ni hned vyjel co to jako zkouší že jí nic dávat nebude"
Překvapilo mě to co řekl..

,,Ja nežlu Brookie, fakt mi ji půjčil i se o mě včera postaral"

,,Ryan??"

,,Ano Ryan!"
Brook pořád nechtěl věřit tomu co říkám..asi nevěřil ze Rye udělal to co udělal.

,,Andy tak tohle slyším za ty roky co jsem tu poprvé že by Rye něco takového udělal"

,,Fakt?"

,,Jo...možná když byl menší tak byl možná milý, ale prostě od patnácti to s ním jde z kopce"

,,Aha.."
Pak už jsme to nejak neřešili a šli na snídani.

Nic jsem nesnídal..Brooklynovi jsem řekl že nemám nějak chuť. Jen jsem seděl, přemýšlel a nevnímal jsem okolí.
Pak jsem se zvedl a rekl Brookovi že jdu do chatky, cestou jsem se rozhlížel po jídelně. Rye tu už nebyl..
Šel jsem zase za tu jednu budovu jestli ho tam nenajdu a taky že jo našel..

,,Na ranní cigaretce?"
Řeknu, přijdu k němu a opřu se o zeď vedle něj..

,,Jak ti je?"

,,Hmm jen mě trochu bolí hlava"

,,Nedivím se, včera jsi byl docela dost opilý"

,,Ale já toho tolik nevypil.."

,,To je tím jak jsi hubený, víc to na tebe působí a hádam že jsi určitě nic moc nejedl takže to na to mělo taky vliv"
Rychle jsem změnil téma, nechtěl jsem se o tomhle bavit.

,,Hele...Omlouvám se za to co jsem všecho včera řekl"

,,To nic...a platí pořád to pozvání do postele?"
Usměje se, já ho jen lehce praštil pěstí do raneme.

,,Nevěděl jsem co říkám, takže ignoruj vše co jsem včera řekl"

,,Ach jo...tak to mě zklamalo"

,,Nejak s tím dokážu žít"
Zasměju se.

,,Máš pořád moji mikinu.."

,,Jo promiň, ja si ji prostě ráno nechal na sobě...vrátím ti ji neboj"

,,Nic se neděje, sluší ti, vypadáš ještě víc roztomile. Klidně si ji nech"

,,Od kdy někomu půjčuješ svoje oblečení nebo dokonce dáváš hmm?"

,,Brooklyn vyprávěl že jo?"
Přikrývnu.

,,Víš Andy, nevím čím jsi jiný, čím jsi tak speciální, ale v určitých věcech nebo situacích s tebou, se cítím jinak a chovám jinak...menší mě Andy, a to kurva hodně"

,,Opravdu?"

,,Ano opravdu"
Podíval se na mě, přímo do mojich očí...

,,Děkuju že jsi se včera o mě postaral a taky děkuju za to objetí..."

,,Není zač, a bylo to jen objeti nic speciálního.."

,,Pro mě tohle hodně znamená víš...nikdy mě moc nikdo neobjímal ani neprojevoval ke mě nic takového"

,,Ty jsi nikdy s nikým nechodil??"
Podíval se na mě překvapeně.

,,To jo..ale..no..je to s-složité"
Po tváři mi stekla slza, nechci na to myslet, uz ne prosím..

,,Ale, maličký neplač, promiň zre jsem se ptal"
Řekl a přitáhl si mě do objetí. Po chvili váhání jsem mu ho opětoval.

,,T-to nic...nemohl jsi to vědět"
Řekl jsem, on me lehce hladil po zadech, v tom sem najednou přišel Brook se Sonnym..
Rychle jsem se odtáhl, ale stačili náš vidět.

,,A-Andy?!! Co..jdi od něj kreténe, Andy nebude jen tvoje další trofej co jsi dostal"

,,Brookie klid, nekřič"

,,Jak nekřič??! Andy on tě chce jen do postele pochop to už!! Nemá tě rád jen to na tebe hraje!!"

,,Wyatte drž hubu, Sonny zkroť si ho trochu a co jako, tak ho chci do postele, co je na tom, ty se do toho laskavě neser!"
Zařval na něj nazpátek Rye..počkat...takže to na mě jen hraje?? To mu pořád celou dobu jde jen o to? Proč jsem si začínal myslet že by mohl být v pohodě?!

,,Ja to věděl...nezměnil jsi se...jen jsi mě chtel oblbnout, protože jsi zistil že si mě tak lehce nezískáš...ale víc co naser si Beaumonte!!"
Řekl jsem mu a uzekl ke mě do chatky, lehl jsem si do postele.
Nebrečel jsem, byl jsem naštvaný, že jsem mu skoro podlehl..

Přišel sem Brook a mluvil na mě..

,,Ted ne Brookie, nechci být na tebe hnusnej"
Řekl jsem, vzal si mobil a sluchátka a pustil si písničky.
Potřeboval jsem se nějak uklidnit..

.

.

.

.

.

.

Nebojte se, takhle to nebude dlouho😅😅😅
A jinak co jsem se teď koukala tak moje knížka I need you Fovvs se už blíží k 20K přečtení, což je úžasný
a nemůžu tomu uvěřit že to má takový úspěch (pro mě je to úspěch) nic takového jsem nečekala když jsem ji začala psát..
No jinak se uvidíme zase příště!

°Elle°

Three Weeks of HellKde žijí příběhy. Začni objevovat