,,Ty jsi na mě zvýšil hlas Blondie?!!"
,,Jo máš s tím snad problém a neříkej mi Blondie Reynolde!"
Začínal rudnout, musel jsem se nad tím pousmát. Znám ho pár vteřin a už mě sere.,,Co.Že.Jsi.To.Řekl?"
,,Slyšel jsi dobře a pokud ne měl by jsis asi dojít k ušnímu"
Chtěl něco říct, ale to už nám říkali ať se zrušíme a posloucháme, Brook mě odtáhl trochu dál od nasraného Ryee a od Sonnyho.,,Wow Andy jsi první kdo si na něj odvážil otevřít pusu"
,,Hele možná tak nevypadám ale nenechám si srát na hlavu od nějakého debila jako je on"
,,Hlavně si dávej pozor ano?"
,,Jo jo"
Začal jsem poslouchat co nám říkal ten týpek..Prý se jmenuje John a je tady hlavní vedoucí. Nejdřív nám říkal jaký tady jsou pravidla, co můžeme a co nemůžeme, že tady nesmíme mít mobili, alkohol, cigarety a tak..pfff stejnak to tady většina těch starších určitě nedodrží, to se vsadím...
Rozhlížel jsem se kolem, všiml jsem si že na mě koukala skupinka nějakých holek, něco si mezi sebou říkali a pak se mi zasmáli přímo do očí.
Odvrátil jsem pohled, vždycky se někde najdou určití lidé co mě budou pomlouvat a smát se mi.
Nemůžu za to jak vypadám a snažím se o to abych vypadal lépe...ale moc mi to nejde.
Jsem tady pár hodin a už bych jel raději domů.
Všiml jsem si i ze mě pozoruje nějaký kluk, nebyl to Ryan.
Byl vyšší, měl blond vlasy a byl štíhlejší postavy...když jsem se zeptal Brooka kdo to je řekl že Harvey, prý je to kámoš Ryee, sice moc hezky zpívá, ale je to kokot...hmm jak tak zjišťuju tak tady nebude asi nikdo kromě Brooka normální, teda co zatím tak vím..Pak nám říkal tak nějak co se bude dít, v kolik jsou snídaně, obědy, večeře a tak.
Pak volali naše jména a rozdělovali nás do skupin.
Bylo to různě namíchané, když jsem slyšel svoje jméno šel jsem do třetí skupiny, celkově byly čtyři, bohužel jsem nebyl ve skupině s Brookem, ale naneštěstí byl s Ryanem..náš větších tady bylo asi šest a pak nějaký menší..celkově nás tady bylo patnáct..
Poslouchal jsem co nám říkal ten vedoucí, ale přitom jsem viděl jak na mě Ryan kouká, jen jsem po něm hodil vražedný pohled a dál ho neřešil. On ovšem na mě pořád zíral a různě si mě přihlížel...nelíbilo se mi to...Měli jsme teď hodinu na to aby jsme se nejak navzájem seznámili a vymysleli jméno pro naši skupinu a určili kapitána.
Šli jsme si s naší skupinou sednout o kus dál na trávu.
Jedna holka řekla že teda začne a postupně jsme se představovali a něco málo o sobě řekli.
Po chvili jsem přišel na řadu já.,,No tak já jsem Andy Fowler a je mi 16, hraju na kytaru a zpívám"
Po chvili přišla řada na Ryaena.
,,No tak já jsem Rye Beaumont je mi 17 a jen zpívám"
Hmmm tak Beaumont...Ty menší začínali vymýšlet jak by jsme se mohli jmenovat, nechali jsme to na nich...nakonec vymysleli Kaktusáci. (Btw. Tohle bylo taky jméno naší skupiny na táboře minulý rok co jsem byla😅😅) Jo je to cringe, ale nechali jsme to tak. Ještě se musel určit kapitán..
,,Tak samozřejmě už máme jasno ne?"
Řekl Rye.,,A proč zrovna ty? To že jsi ten největší idiot tady neznamená že budeš kapitán"
,,Jo a kdo teda ty mrňousku?"
,,Nech toho, možná jsem malý ale rozhodně mám větší IQ než ty!"
,,Hele...nehadej se semnou Blondie, nemáš šanci, prostě budu kapitán já a hotovo!"
Chtěl jsem ještě něco říct, ale pak jsem si to rozmyslel...někdy je lepší se s méně chápavými lidmi nehádat..
Rye se jen vítězně usmíval. Ja mu dám, ten ještě uvidí!Poté jsme už šli jen nahlásit název a jméno kapitána a teď jsme měli asi hodinu čas a pak v sedm máme jít na večeři.
Večerku máme my starší v deset, hah stejnak nikdo nepůjde určitě spát v deset takže nechápu proč je v deset..>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
No tak abych to shrnul, šli jsme na jídlo...nic moc jsem stejnak nesnedl, možná tak pár soust..
Pak jsme šli s Brookem asi kolem deváté do umyvaren, které byly kousek od chatek, si udelat hygienu a teď už sedíme v chatce a ja jsem začal hrat na kytaru.,,Woow Andy, krásně hraješ"
Řekl mi Brook.,,Tak děkuju"
,,Moc často se nevidí jen tak někdo jako ty kdo umí tak hezky hrát"
Musel jsem se usmívat, to potěšilo...Po nějaké době jsem odložil kytaru a zalezl si do postele. Ještě jsme si s klukama povídali než k nam přišla nějaká paní říct že už je večerka a zhasla nám.
Samozřejmě že jsme si pak dál potichu povídali a já byl na mobilu, kluci ho tu měli taky takže to bylo v poho.Bylo něco kolem půl jedenácté když jsem usl..
Už jsem moc zvědavý na zítřek a na zbytek tábora společně s tím namyšleným idiotem...
.
.
.
.
.
Takže tady máme další kapitolku...
Jinak asi nevím co dodat.
Snad se líbila a uvidíme se zase příště😇😇😇°Elle°
ČTEŠ
Three Weeks of Hell
RomanceRyan Beaumont, ten nejhorší z nejhorších, kluk který neví co je to láska, neví jaké je to někoho milovat a ani to vědět nechce. Vždy mu jde jen o to dostat danou osobu do postele...Ale co se stane až se setká tváří v tvář s malým blonďáčkem? Andrew...