Další ráno, další den, další hry a další den strávený jako terč pro brunetovy oči.
Celý den mě pozoroval, každou chvili kdy mohl..
Už mi to leze na nervy, teď jsme akorát v lese kde máme hrát nějakou hru kde hledáme nějaké míčky či co a které družstvo jich najde nejvíc to vyhrálo, poslouchal jsem, ale zase na mě ten idiot koukal. Už jsem na to neměl tak jsem se vydal proti němu.,,Co máš za problém?"
,,Copak máš na mysli maličký?"
,,Celý den na mě pořád koukáš, nech mě už napokoji!!"
,,Hihi tak ty mě přestaň provokovat"
,,Vždyť nic nedělám!!"
,,Děláš, ani nevíš co semnou děláš?"
Skousl si ret..,,Nech laskavě toho! Nejsem nic na co by jsi mohl koukat takže toho už nech!!"
Otočil jsem se a odešel kousek od něj, hra začala a všichni běhali různě po vyznačeném úseku lesa a hledali míčky...já běhal taky aby se neřeklo, zrovna jsem videl jeden kus ode mně schovaný u kořene stromu a vydal se pro nej, v tom mě, ale někdo chytil kolem pasu a znemožnil mi tak moji cestu k tomu míčku.
Podíval jsem se na ty ruce, kurva zase Ryan.,,Pusť mě ty kriple!"
On mi však podkopl nohy, ale já ho stáhl sebou takže jsme se oba valeli na zemi, nebo spíše já a on se tyčil nademnou a držel mě...ten dopad na zem nebyl moc příjemný co si budem.,,Co to děláš?!?! Vždyť jsme ve stejném týmu!!"
,,To je mi jendo, chci jich donést co nejvíc"
,,Pusť mě notaakk"
,,Co za to?"
,,Neflusnu ti do ksichtu"
Jen se usklibl a chytil moje zápěstí pevněji. Trochu jsem sykl.,,Nebuď na mě drzí nebo uvidíš!"
Řekl a zápěstí mi stiskl ještě pevněji.,,Auuu to bolí...Ryane nech toho prosímm"
V tom jakoby se v něm přeplo a on mě pustil a zvedl se ze mě. Dokonce mi i podával ruku aby mi pomohl, já ji ovšem odmítl, zvedl se, popadl míček a utíkal zpatky...
Nechápu co to do něj vjelo.Po nějaké chvili hra skončila a my se zase seřadili do družstev, Ryee jsem ignoroval a ani se na něj nepodíval. Nakonec naše družstvo zvítězilo a ty malí se radovali. Bylo hezké vidět že mají radost.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Na zbytek odpoledne jsme dostali volo za což jsem byl rád, takže jsme byly s klukama venku nebo si povídali na chatce.
Už byl skoro pod večer a tak jsem si prostě vzal kytaru a šel si sednout dál od areálu na pole kde byl jeden takový strom. Usedl jsem do travy, opřel se zády o ten strom a začal hrát na kytaru.
Potřeboval jsem být chvili sám..Hrál jsem zrovna jednu písničku co jsem složil..jmenuje se
Don't hurt yourself.
Když jsem byl u refrému začaly mi téct slzy po tvářích. Vždycky mě hrozně dojme a nemůžu si pomoct.Dohrál jsem.. pak jsem přemýšlel o minulosti a tak.
,,Copak tady děláš maličký?"
Otočil jsem se na Ryee co vedle mě tak klidně promluvil..ani jsem ho neslyšel přicházet.
Rychle jsem si setřel szly.,,Copak se stalo?"
,,T-to nic.."
,,Víš že by jsi tady neměl co dělat"
,,To ty taky ne"
,,Tu písničku jsi složil ty?"
,,Jo.."
,,Je krásná, ale smutná"
Zase se mi nahrnuly slzy do očí.,,Hele Andy, chtěl bych se ti omluvit za to co se stalo v tom lese..nejsem takový jaký si myslíš"
Podíval jsem se na něj.,,Myslíš bezcitný, egoistický, namachrovaný frajírek co ošuká všechno co se jen pohne? Takový? Jaký by jsi jinak měl být?...podle toho co jsem slyšel takovy jsi a jiný ne"
,,To asi ano, ale umím být i jiný, věř mi...nevím čím to je, ale nejspíš to je tebou..nevim čím jsi jiný, čím jsi na mě zapůsobil a já to své druhé já začínám nenávidět vím neznámé se dlouho a ani nevím proč ti to říkám, ale chci aby jsi věděl že tohle, to moje nevhodné chování prostě přichází samo"
Nevěděl jsem co mu mam na to říct, jen jsem kývl, vzal si kytaru a potichu vybrnkával nějaké tóny aby nebylo takové ticho.
,,Ty Andy? Vadilo by ti kdybych si tu zapálil?"
,,Proč se mě najednou na to ptáš?"
,,Ani nevím..."
,,Klidně můžeš, je mi to jedno"
,,Dobře maličký"
,,Neříkej mi tak!"
,,Pročpak ne? Hodí se to k tobě"
,,No jasně"
Řeknu a on se jen ušklíbne a zapálí si cigaretu. Já ho sleduju. Nějakou dobu jen sedíme a nic neříkáme, ja si lehce hraju na kytaru a on vypadá že mě jen poslouchá..,,Proč vlastně kouříš?"
Zeptám se když vidím že už típl nedopalek od cigarety o zem.,,Jen tak"
,,Tak to ti nežeru"
,,Každý má svoje tajemství Cutie.."
Pohladil mě po vlasech a odešel.
Já jsem tam jen tak pořád seděl a tupě zíral před sebe....
.
.
.
.
.
Tak snad se opět kapitola líbila, určitě mi napište váš názor do komentářů😇😇😇
A jinak děkuju za 200 přečtení už takhle na začátku.
❤❤❤❤❤°Elle°
ČTEŠ
Three Weeks of Hell
RomanceRyan Beaumont, ten nejhorší z nejhorších, kluk který neví co je to láska, neví jaké je to někoho milovat a ani to vědět nechce. Vždy mu jde jen o to dostat danou osobu do postele...Ale co se stane až se setká tváří v tvář s malým blonďáčkem? Andrew...