°thirty-five°-END

265 17 16
                                    

Pohled Andyho

Od té doby co jsem to ukončil se Sebastianem uběhlo už pár měsíců, je mi už zase dobře a všechno se mi daří.

Úspěšně jsem dodělal školu a odmaturoval, hned to léto jsem si našel zatím takovou brigádu v jedné kavárně, prozatím než si najdu nějakou práci. Chci si taky trochu odpočinout než abych hned po škole začal naplno pracovat.

Zatím stále bydlím u mamky, ale přemýšlel jsem že by bylo načase si najít něco vlastního, což se možná brzo stane, a nemusel bych tam bydlet sám.
Narážim na to, na jednu určitou osobu přesně, já a Ryan jsme se od toho incidentu začali občas scházet, chodit se projít a tak podobně.

V den kdy jsem ukončil školu a měl to všechno za sebou mě vzal na večeři a my tak měli naše první opravdové rande. Byl to krásný večer, Rye se choval moc hezky jako vždycky a vím že je trpělivý a určitě se celou tu dobu drží, tak jsem mu za to alepoň něco chtěl dát, takže když mě doprovodil domů jako poděkování jsem ho polibil...
Bože jaký úžasný pocit to byl, jeho rty byly a stále jsou mojí drogou. Myslím že ho to i mile překvapilo, po té co jsme si vyměnili nespočet polibků jsme se rozloučili a já šel domů.

A tak to funguje doteď, není to že by jsme spolu ještě úplně chodili, ale je to takové spíš že se spolu mazlíme nebo se líbáme, on mě občas chytne za ruku nebo já jeho.
Ale nic jiného jsme spolu nedělali, i když nad tím začínám přemýšlet že už jsem si dal času dost.
Nebo spíše moje tělo mi to dává najevo. Jak?
No, ehm, řekněme že se mi párkrát stala taková nehoda když jsem buďto koukal na Ryee nebo na něj myslel a takže jsem už pár večerů dělal určité věci u sebe v pokoji a myslel při tom na Ryee.

Takže tím se dostávám k tomu že už ani já nechci čekat takže jsem se rozhodl že se k tomu konečně odhodlám a udělám to.
Ryee mám rád, víc než rád, nebo...sakra, jo miluju ho, miloval jsem ho hrozně i před tím a jen tak mi na něj zapomenout nešlo, i když jsem ho chtěl vypustit z hlavy a zapomenout na něj, nešlo to.

Proto jsem se tedy rozhodl z našeho "vstahu" udělat skutečný vstah.
Měl jsem jen menší takový plán, nic velikého, přeci to není žádost o ruku.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Zrovna jsem už stál před mojí prací a zamykal dveře, bylo už asi půl osmé večer, bohužel jsme měli dneska narváno takže jsem tu musel být déle. Takže co už jsem chtěl stihnout jsem nestihl a to mě mrzelo...

,,Ale ale, copak ten posmutnělý obličej?"
Řekl zamou hlas a když jsem se otočil stál tu Rye.

,,Co, co tu-"

,,Psal si že budeš končit déle tak mi bylo jasný že budeš mít nejspíš hlad a budeš chtít společnost třeba"
Řekl mi s úsměvem a nadzvedl v ruce taškus logem naší oblíbené čínské restaurace.

,,Ty jsi zlato"
Usmál jsem se a dal mu pusu na tvář.

,,Tak půjdeme ke mně? Mamka není doma takže budeme mít klid pro sebe"
Navrhl jsem mu a on hned kývl na souhlas, chytl mě tedy za ruku a společně jsme šli ke mně.

Když jsme se pak oba najedli a možná až přejedli výborné číny společně jsme pak začali poklízet nádobí.

Rye se mi pak ale z ničeho nic přilepil na krk a rukama mě objal kolem pasu.
Já se s úsměvem na něj otočil a hned se mu vrhl na rty, po nějaké chvíli proskoumávání ust toho druhého si mě chytl pod zadkem a vyhoupl na sebe a pak semnou šel do mého pokoje kde mě hned položil na postel a když byl nademnou vypadalo to že se zasekl a došlo mu co dělá. Na to jsem se jen usmál a za tváře jsem si ho přitáhl do krátkého polibku abych ho ujistil že je vše v pořádku.

,,Andy, já, no.."

,,Já vím, já vím Ryei, ale neboj se, dal jsi mi už dost času a i já jsem se už sebral a cítím se dobře a jediné co chci je být s tebou, měli by jsme už přestat jen oblbovat sami sebe, protože oba dobře víme že už bylo času dost, co bylo, bylo, co se dělo před tím na tom táboře nebudeme řešit ano? Oba jsme něco udělali a myslím že to bude nejlepší když to necháme být, nechci se k tomu vracet, nechci, chci aby jsme začali náš vztah hezky nanovo, tak jak jsme teď, jací jsme teď, miluju tě Ryei, můžu to teď už říct narovinu, už vím co cítím a tohle je co cítím"

Rye vypadal chvíli překvapeně, ale pak mě hned dlouze políbil a hned na to pevně objal a já jeho nazpátek.

,,Andy, ty pokladem můj, taky tě miluju, z celého srdce jak to jen jde"

Bylo slyšet z jeho hlasu že je šťastný, ale já se nedivím, měl jsem taky radost a velikou.
Rye mě pak zase políbil a začali jsme si vyměňovat jeden polibek za druhým.

Jak to miluju, miluju jeho, on, je člověk co mi prostě vlezl do života a nejdřív jsem si myslel že to bude moje noční můra, taky to tak chvílema vypadalo, ale nakonec se z toho stalo něco co bych nečekal, zamiloval jsem se do něj, nevím čím to bylo, nevím jestli to bylo tím jak mě furt provokoval a otravoval nebo tím že jsem vyděl jeho druhou stránku, tu hodnou, něžnou..
To špatné bych asi vynechal, protože nemá cenu to znovu načínat, si ani nepamatuju dopodrobna jak přesně to bylo takže to je jedno.
Za tu dobu co jsem se s Ryeem neviděl jsem na něj myslel jen někdy nebo jen tak jsem si vzpomněl, ale v momentě kdy vstoupil do našich dveří jsem hned věděl že ho pořád nějakým způsobem v hloubi duše miluju. Nevím čím to je, prostě to tak cítím, přitahuje mě a vím že nejvíc miluju na něm ty jeho oči, to je ono, to je to do čeho jsem se zamiloval na první pohled, do jeho překrásných oříškových očí...

.

.

.

.

.
Tak a je to tu konec, pfff konečně, vím že jsem to poslední dobou táhla tuhle knížku a za chvíli to bude rok co bych ji psala, snad doufám že to někdo alepoň dočetl do konce a doufám že se knížka alespoň trochu líbila.
Další co, tak jestli budu psát něco dalšího nevím, přemýšlela jsem že možná nějaké jednodílovky nebo něco podobného, podle toho jaké budu mít nápady nebo co nějak sepíšu, ještě uvidím.
Takže to by bylo asi všechno, tak zatímmm.

Three Weeks of HellKde žijí příběhy. Začni objevovat