Včerejšek byl docela v pohodě, měli jsme jen pár zkoušek zpěvu a zase hry.
Jinak dneska máme opět nějaké hry a tak. A večer bude i táborák.
Teď jsem akorát na cestě do koupelny. Někdo byl v jedné sprše, proto jsem se rychle vysvlékl a zalezl si do jiné.
Po nějaké době jsem se doumyl a obmotal si ručník kolem pasu, vyšel jsem ze sprchy a chtěl se obléknout...v tom jsem si ale všiml člověka co byl tady taky, byl to ten co byl vedle ve sprše...a byl to Beaumont.
Měl taky jen ručník kolem pasu, měl ještě mokré vlasy a kapičky vody mu z nich dopadaly na ramena.
Sjel jsem ho celého pohledem, má tak krásne tělo.
Probral jsem se a odtrhl jsem pohled...rukama jsem si snažil zakrýt svoje nechutne tělo.
On ke mě však přišel, ja jsem couval do zadu a narazil do studené zdi zamnou.,,C-co to děláš?!"
,,Vůbec nic Cutie"
,,Jdi ode mně a neříkej mi tak!"
On mi ovšem chytl ruce a zvedl mi je nad hlavu a držel je.
Chtěl jsem se vykroutit, ale bál jsem se aby mi nespadl ten ručník tak jsem toho nechal.,,Nemusíš se snažit schovávat, máš krásné tělo za které se nemusíš stydět"
,,Nemám"
Zašeptal jsem a podíval se mu do očí, on se ovsem začal přibližovat...
Najednou jako bych byl paralizovaný, moje hlava na mě křičela ať okamžitě vypadnu a uteču, ale moje tělo mě neposlouchalo. On povolil stisk a pustil mi ruce, byl si jistý že neuteču. Taky že ne, díval jsem se na něj a on na mě, zacali jsme se přibližovat.
Byli jsme už hodně blízko a naše rty se začali lehce dotýkat.Dýcháli jsme si navzájem na rty, on obmotal svoje ruce okolo mého pasu a já zavřel oči..
Už jsme se málem políbili, ale v tom se ozvali zvenčí nějaké hlasy proto jsme se rychle dotáhli. Vzpamatoval jsem se a začal jsem se oblékat. Natáhl jsem si pres hlavu mikinu co mi byla až pod zadek, takže jsem byl otočený k brunetovi zády a sundal si ručník a rychle oblékl boxerky, hned na to šedivé tepláky a pak jsem si vysoušel vlasy..Rye se mezitím také oblékl, pořád mě sledoval a to mě štvalo.
Když jsem odcházel vyměnili jsme si pohledy a já se nemohl odtrhnout od těch jeho oříškových očí.
Pak se an mě usmál a já jsem odtrhl pohled a běžel do chatky.
Nechápu co mě to napado, proč jsem neutekl dřív?!Vešel jsem dovnitř, odložil jse si věci do skříně a sedl si na postel.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Seděl jsem na lavičce vedle Brooklyna a pozoroval plápolající oheň předemnou. Už jsme tady seděli jen my velcí a jeden vedoucí co zrovna odcházel s tím že tady dál můžeme dneska výjimečně být, ale že nemáme dělat hluk a dlouho ponocovat.Brook se najdou zvedl a šel za Sonnym co byl o kus dál, sledoval jsem je..On si sedl na něj obkročmo a začali se líbat, Sonnyho ruce doputovali na Brooklynův zadek. Záviděl jsem mu jaký má hezký vztah..
Po chvíli se zvedli a někam odešli, jen ať si užívají...Já tam jen tak seděl a koukal na pomalu uhasínající oheň, byl jsem jen v tričku a začínala mi být už zima.
Najednou si ke me nekdo přisedl, moc dobře jsem věděl kdo to je.,,Byl jsi zase kouřit?"
,,Jak jsi to poznal Cutie?"
,,Jde to z tebe cítit"
Řekl jsem, on se jen uchechtl..,,Sonny šel s Brookem prcat?"
,,Jo nejspíš jo"
Řekl jsem..trochu jsem se zaklepal od zimy.Rye se na mě podíval, já ho, ale ignoroval...v tom si sundal svoji mikinu a podal mi ji.
,,Na, ať ti není zima"
,,Ne v pohodě mě není zima"
,,Ale je vidím to, notak maličký"
Po chvíli váhání si ji teda vezmu a obleču. Voněla krásně po něm, sice smíchaná s vůní od cigaret, ale i tak krasne voněla.
Pousmal jsem se.,,Tak děkuju...a tobě teď nebude zima?"
,,Neboj já jsem zvyklí a mám přizpůsobené tělo, za to ty jsi jen kost a kůže, nedivím se že ti byla zima"
,,N-nejsem.."
,,Co? Jak že nejsi? Andy vždyť jsi hrozne hubený"
Zakrorutim hlavou na náznak toho že ne. On chvíli nic neříkal, vypadalo to jakoby přemýšlel..,,O můj bože...Andy ty jsi anorektik?"
,,Prosím..nechci se o tom bavit..stojím si za svým názorem"
Chtěl mi ještě něco říct, ale v tom nekdo řekl že si zahrajeme flašku...nemám moc rád tuhle stupidní hru, ale dneska proč ne.
Někdo přinesl láhev vodky, prý že se musí nejdřív vypít a pak budeme hrát..no potěš koště to ještě dopadne.Sedli jsme si na trávu do kroužku a flaška vodky začala v závěsu s džusem na zapití kolovat po směru hodinových ručiček...
.
.
.
.
.
.
Mám vás ráda but...pokračování příště😇
Hrozně se těším na tu další kapitolu až ji budu moct vydat! A vůbec...celkově ty další, máte se na co těšit.
A ještě chci moc moc moc poděkovat za 500 přečtení❤❤❤°Elle°
ČTEŠ
Three Weeks of Hell
RomanceRyan Beaumont, ten nejhorší z nejhorších, kluk který neví co je to láska, neví jaké je to někoho milovat a ani to vědět nechce. Vždy mu jde jen o to dostat danou osobu do postele...Ale co se stane až se setká tváří v tvář s malým blonďáčkem? Andrew...