°twenty°

316 27 28
                                    

Probudilo mě hlazení po mojich zádech a Rye co mi šeptal ať se probudím.
Zamručel jsem a začal otevírat očka.
Podíval jsem se na Ryee co se usmíval od ucha k uchu.

,,Dobré ráno"
Řekl a dal mi pusu na čelo.

,,Dobré...co se tak usmíváš?"

,,Ále já jen tak, tak co půjdeme?"

,,Jo dobře"
Rye se nějakým záhadným způsobem vyvlékl z mikiny tak aby mi zůstala, poupravil jsem si ji a podíval se na něj.
Byli jsme u sebe nějak moc blízko já klečel, ale nohy jsem měl obkročmo kolem něj, on mi dal jeho ruce na můj krk a palcema mě pohladil po tvářích.
Naprázdno jsem otevřel pusu, protože jsem chtěl něco říct, ale bál jsem se.

,,Copak?"

,,Emm, no, ale to nic"
Dostal jsem nakonec ze sebe a raději se pousmál.

,,Dobře, tak jdeme?"
Jen jsem kývl, on se pousmál a dal mi pusu na čelo.
Zvedl jsem se z něj a otevřel dveře.

,,Počkej půjdu první"
Rye se zvedl a už lezl dolů, v polovině už seskočil dolů, protože jak pršelo tak to bylo mokré a klouzalo se to.
Jak jsem viděl Ryee jak po tom lezl tak se mi moc nechtělo, bál jsem se že spadnu.

,,No tak Cutie pojď"

,,Co když spadnuu"

,,Nespadneš, chytám tě"
Jen jsem se na něj podívál a pak teda začal pomaličku lést dolu..ale v polovině to už nešlo.

,,Tak skoč já tě chytím"

,,Nee nechytíš mě a já spadnu!"

,,Chytím tě, neboj...věříš mi?"
Nad tímhle jsem se zarazil...pak jsem chvíli přemýšlel a otočil se na něj.

,,Ch-Chytneš mě teda?"

,,Neboj se"
Řekl a natáhl ruce, já jsem se teda po chvilce pustil a on mě opravdu chytlil do náruče.

,,Vidíš nic to nebylo"
Řekl a otočil si mě a já mu obmotal nohy kolem pasu a ruce kolem krku, on si ty své dal na můj zadek.

,,Musíš mít ty ruce zrovna tam?"

,,Hmmm jo, nelíbí se ti to snad?"

,,Ne!"

,,Opravdu?"
Ušklíbl se a zadeček mi pořádně zmáčkl.

,,N-N...mmhh"

,,Ale, ale, takže se ti to líbí"
Podíval se na mě a usmál, já ho propálil pohledem, ale pak jsem se zadíval na jeho rty, pousmál se a políbil ho, snad poprvé já sám.
Byl asi na pár vteřin překvapený, ale pak mi to oplatil.
Nakonec jsem to byl já kdo se odtáhl.

,,Tak jdeme?"

,,Jo dobře"
Pustil mě na zem, ale na to hned chytl za ruku a mohli jsme jít..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Někdy v poledne jsme našli jedno takové místo, byl to takový ten zatopený lom...bylo tu hrozně hezky.

,,Páni"
Vydechl jsem.

,,Je to tu hezký"

,,Jo to je"

,,Pujdeme do vody?"
Usmál se na mě Rye.

,,Ne!!"

,,Ale jo, notakk pojď"
Řekl a kus od břehu se začal svlékat, jen jsem ho sledoval, pak jsem si povzdechl a začal si sundavat mikinu. Rye byl už jen v boxerkách a čekal na mě, ja se dovysvlékl jen do trička a boxerek a chtěl jít za ním.

,,To tričko maličký"

,,Ryei...já"

,,Ne Andy žádný takový, jsi krásný a nemáš se za co stydět, takže to tričko dolů"
Sklopil jsem pohled a tričko si nejistě svlékl a pak přišel k Ryeovi a podíval se na něj.
On si mě sjel pohledem a přísahám že si skousl ret.
Pak ke mě přišel blíž a rukama mi přejel po bocích.

,,Jsi překrásný"
Musel jsem sklopit pohled aby neviděl jak se červenám.

,,A roztomilý když se červenáš"
Řekl když zvedl můj pohled.
Pak se jen ušklíbl, přehodil si mě přes rameno a šel semnou do vody.

,,Hejjj já bych tam došel"

,,Ja vím"
Než jsem se nadál už mě pustil a tím padem jsem spadl do vody.

Nějakou dobu jsme tam různě plavali a blbly jak malé děti, teď Rye zrovna jen stál ve vodě a sledoval mě, já jsem se na něj podíval a připlaval k němu, já tu nestačil, když to Rye poznal přitáhl si mě k sobě a já si opět odmotal nohy kolem jeho pasu, pod vodou to bylo lehčí. (Nepřipomíná ti to něco?)

Rye se na mě usmál a pohladil mě po tváři a na to políbil, já mu to s radostí oplatil. Měl tak úžasné rty kterých jsem se nemohl nabažit.
Ani jsem si neuvědomil že semnou už vyšel z vody.
Pak jsem se od něj odlepil a pustil se ho...
Tak fajn, prostě mu to řekni, neboj se..

,,Ryei..já..musím ti něco říct...j-já no.."
On ke mě přišel blíž a obmotal si ruce kolem mého pasu.

,,Já vím Cutie, já vím, poslouchal jsem neboj se"
Usmál se na mě ale já stal jako opatřený.
On to slyšel? On to slyšel!!!

,,A-Ale proč jsi nic-"

,,Byl jsem už hodně unavený, promiň, ale chci aby jsi teda věděl že se nemusíš bát a sám víš že tě taky miluju"
Usmál se na mě a já mu hned skočil okolo krku a pevně ho obejmul.

Byl jsem šťastný a to dost...doufám že Rye není opravdu jako Sebastian. Snad by mi nějak neublížil ne?

.

.

.

.

.

Tak co? Stálo to za to čekání? Máte to tu..konečně že?
Noo snad se kapitola líbila a já snad stihnu do příště něco napsat.

°Elle°

Three Weeks of HellKde žijí příběhy. Začni objevovat