°twenty-six°

289 19 70
                                    

Dneska bylo docela veliké teplo a my měli výlet do města.
Vzal jsem si na sebe kraťásky, takové ty holčičí a bílé tričko co sjsem si zastrkal do nich, ještě batoh, kam jsem si dal potřebné věci a pak jsem vyšel z chatky.

Takovéhle outfitty nosím rád, nevadí mi to a tady mě skoro nikdo nezná.
Došel jsem k Ryeovi s poklepal mu na rameno a on se na mě otočil, podíval se na mě a zarazil se.

,,Cutie.co.to.máš.na.sobě?!"
Vydechl, ale pak si silně skousl ret.

,,To chceš jet v tomhle?"
Přijde ke mě a pevně mně chytne za zadek a zmačkne mi ho, na což si skousnu ret.

,,Bože máš v tom dobrou prdel, ani nevíš jak rád bych tě teď šukal"

,,Mluv slušně a nech si zajít chuť za chvíli jedeme"
Ušklíbnu se a poodtáhnu se.
Na to však zavrčel a přitáhl si mně blíž k sobě.

,,Můžu si tě ojet kdykoliv chci baby takže mě neštvi"

,,Ale, ale, kdepak je ten milý a nežný Rye hm?"
Naschvál se na něj natisknu a moje ruka najde jeho rozkrok.

,,Tak to mi řekni kam se poděl ten nevinný a stydlivý Andy?"

,,To nevím, kazíš mě daddy"
Řekl jsem mu tak naschvál, usmál se, odtáhl a šel k autobusu kam jsem se šel posadit někam dozadu.

Pohled Ryee
(Jo poprvé tu mátepohled Ryee tak se nelekněte)
Zůstal jsem tam stát jako opařený, bože, co mi to ten kluk dělá, vydal jsem se hned za ním do busu, našel jsem ho až skoro vzadu a přišedl si k nemu. Ruku jsem si hned položil na jeho stehno a přejel mu po vnitřní straně.

,,Tohle si vyřídíme až se vrátíme baby!"
Zavrčel jsem mu do ucha a stehno mu zmáčkl, až teď jsem si něco uvědomil, podíval jsem se na jeho nohy a přejel rukou od jeho kotníku až po lem kraťasů.

,,Zlato ty si holíš nohy??"
Podívam se na něj překvapeně jakože jsem si toho před tímnevšim?!

,,N-no...v-vadí t-ti t-to?"
Podíval se na mě vylekaně.

,,Blázníš?? Vždyť je to skvělý, naopak mám radost"
Usměju se a pohladím ho po jeho krásně hladkém stehně a lehce ho políbím na rty.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Na náměstí jsme dostali hodinu a půl rozchod, vzal jsem Andyho za ruku, propletl jsem si s ním prsty a šli jsme se tu různě projít.

Pak jsem ho vzal do kavárny kde jsme si na nejaký čas sedli a různě si povídali, takhle jsme si ještě nikdy nepovídali. Zjistil jsem o něm docela dost zajimavých věcí, co má rád a tak..I já jsem mu dost věcí o sobě řekl...Skoro všechno až na ni.
O tom jsem mu zatím ještě nechtěl říkat, není správná příležitost a taky na to teď úplně nechci vzpomínat.

Dopili jsme kafe a já to i přes jeho protesty zaplatil, pak jsme vyšli ven a já mu řekl ať si jde sednout k takové kašně že hned přijdu. On jen trochu nejistě kývl hlavou a šel.
Já šel pryč jednou ulicí, kterou jsme sem přišli, cestou jsem tu totiž zahlédl jeden obchod s bižuterií.

Vešel jsem dovnitř a jedné takové postarší paní jsem řekl že bych chtěl dva stříbrné náramky co byly ve výloze, určitě nebyly z pravého stříbra  protože byly docela levné. K nim jsem ještě vybral na každý dva přívěsky, jeden byl malý kaktus a druhý včelka...a proč tyhle?
No ani nevím, ale Andy má rád nejspíš kaktusy, protože má jedno tričko s kaktusem a i plavky a kryt na mobil.
A včelku, protože ty zas miluju já, ta paní připla tedy na oba náramky kaktus i včelku, ptala se mě jestli je chci zabalit tak jsem jí poprosil jen zabalit ten jeden a druhý si od ní vzal a zapl si ho.

Jen co jsem věděl že pojedeme do města tak mě napadlo že bych nám s Andym koupil něco co by jsme měli stejného a až by skončil tábor tak aby si na mě třeba i vzpomněl...tohle mi radila vždy moje ségra, dávat dárky od srdce a potěšit tak druhé, že i maličkost udělá radost..doufám tedy že se bude Andymu líbit.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Došel jsem k němu, tam kam jsem ho poslal tam taky byl. Jen co mě viděl se usmál a docupital ke mně.

,,Něco pro tebe mám baby"
Usmál jsem se a on hned začal vyzvídat co to je jak malé dítě. Byl roztomilý.
Podal jsem mu tedy světle modrou krabičku která byla převázaná bílou stužkou, hned si to začal rozbalovat a když uviděl ten náramek se na mně podíval.

,,Chtěl jsem něco aby jsme měli spolu..."
Ukážu mu svůj na svém zápěstí.

,,A moc se mi líbily tak jsem nám je pořídil...n-no takže l-libí se ti?"
Zeptal jsem se nervózně..
On po chvíli vypískl a skočil mi okolo krku.

,,Jasně že joooo, jsou překrásné děkujuuu"
Zeširoka jsem se usmál a pevně ho objal na zpátek.

,,Tak to jsem moc rád"
Po chvíli jsme se odtáhli a já Andymu zapl ten náramek a dlouze ho políbil stejně jako on mně.

,,Miluju tě Ryei"
Zašeptal když jsme se odtáhli.

,,Já tebe Cutie"

.

.

.

.

.

.

Oukej...takže po měsíci jsem tu s další kapitolou, jako, docela mi trvalo než jsem ji napsala.
Moc se všem omlouvám, ale tak snad bych si teď už mohla napsat pár kapitol do zásoby. Teď mám konečně čas...ale nic neslibuju.

°Elle°

Three Weeks of HellKde žijí příběhy. Začni objevovat