Láhev vodky byla už skoro dopitá...solidně se mi už motala hlava.
Hrálo nás jen šest, takže šest lidí na jednu láhev docela jde.
Já si daval docela velké loky a s tím že jsem dneska skoro nic nejedl a celkově mám trochu jinou postavu nežli ostatní tak semnou ten alkohol trochu zamotal.Začalo se točit, dávali se různé úkoly a otázky, byla to docela sranda, i to jak jsme byli všichni docela opilý, někdo to snesl hůře a někdo lépe.
V tom se flaska zastavila na mě.
Blondýna co seděla naproti mě se zeptala pravda nebo úkol.,,Pravda"
Jako nemám zapotřebí se tady s někým voblizovat.,,Je pravda že jsi gay?"
Na chvili jsem se zarazil, ale pak prostě v klidu odpověděl..bylo mi to asi jedno v tu chvili.,,Jo jsem"
Všiml jsem si že se na mě upřeli bunetovi oči a mírně se pousmál..Nějak jsem to neřešil a hrálo se dál.
Teď měla dostat úkol jedna taková blondýna, který ho zadal kluk do seděl vedle mě.,,Takze Honor...máš za úkol se na pár minut líbat tady s Ryanem..je vidět že ho chceš tak s tím něco udělej"
Ona se jen pousmála, zvedla se a šla si sednout na Ryee obkročmo.
Rye vypadal že z toho není úplně nadšený..začala ho líbat.
V tu chvili jsem odvrátil pohled do země, moje oči se začali zaplňovat slzami.
Proč brečím??!! To jako žárlím?
Bylo mi to hrozně líto a připadal jsem si strašně...kurva, nemůžu k němu něco cítit..nemůžu!!Z mého přemýšlení mě vytrhl hlas co zadával další úkol nějakému klukovi.
Zvedl jsem pohled a tím mi stekly všechny slzy po tvářích. Rychle a nenápadně jsem je setřel.
Pak jsem se podíval na bruneta, díval se na mě a asi to viděl..bylo vidět že má v očích obavy, ale i provinilost.
Odtrhl jsem pohled a neřešil to...Po nějaké době se rozhodlo že už to zabalíme a půjdeme na chatky.
Já jsem ovšem zůstal sedět na trávě, všichni odešli a ja tu byl sám..mohl jsem tak v klidu přemýšlet a dívat se nahoru na hvězdy.
Slyšel jsem za sebou kroky a následně si vedle me mlčky sedla postava.
Opět měl v ruce zapálenou cigaretu.,,Copak tady děláš maličký tak sám?"
Řekl to tak jemně a hrozně hezky.
Podíval jsem se na něj a on se díval na mě..,,Omlouvám se za to co Honor udělala...je strašná už tak dva roky za mnou pořád na táboře dolejzá a je to hrozně otravné, ale já ji nechci jen aby jsi věděl"
Řekl a típl cigaretu.,,Myšlíš si že mi tvo bylo přjmné še na tvebe dívad jak se s ňou voblizujess?!?!"
,,Páni Andy ty máš dost.."
,,Ňe odpovjezz mi!"
,,Promiň mi to maličký...ale co že to to najednou vadí? Hmm"
Pousmál se.,,Já ňeviim Bowmane, plostě mi byvo najedňou do breku a..a bolelo tvo hrozně..nevím čo to se mňou je!"
Zase mi začali téct slzy po tvářích.
Rye se na mě podíval a udělal něco co bych od něj nečekal. Přitáhl si mě k němu a obejmul mě.
Pevně jsem ho obejmul kolem pasu a nechal se jim objímat...tohle jsem potřeboval.Nějakou dobu jsme takhle byly.
Najednou mě pohladil po vlasech a dal mi do nich pusu.
Pousmál jsem se.,,Tak pojď Cutie musíš si jít lehnout, ta vodka tě pořádně zřídila"
,,Hmmm, ale půjdeš semňouuu"
,,Ty mě zveš do postele dobrovolně jo?"
,,Jooo"
,,Potřebuješ se vyspat a jsi opilý, nevíš co říkáš a zítra toho budeš litovat.
,,Ňe ňeeee"
,,Ale ano...hihi jsi roztomilý když takhle mluvíš, tak pojď jdeme"
Pomohl mi se zvednout, ale pustil mě a já neudržel rovnováhu a už viděl jak hodím držku..Rye mě ovšem chytl a pevně držel.
Vyhoupl si mě na sebe a já si obmotal končetiny kolem něj.,,Proboha Andy, ty jsi snad ještě víc lehčí než když jsem tě nesl naposledy"
,,Hmm"
,,Ja to myslím vážně, jsi hrozně hubený a lehký..."
,,Nejsem"
,,Ale ano jsi"
,,Neříkej něcvo čo nenie pravda"
,,Je to pravda, Andy, jsi krásný, ale potřebuješ pár kilo přibrat"
,,Ňejsem kvásný"
,,Andy jsi, jsi překrásný
Řekl to tiše a klidně...nějak mě jeho slova zahrála u srdce a uklidnila.,,Jši můj princccc"
,,Hihi jasně princezno"
,,To je roztomivý, víš že úplně mivuju když mi říkáš těma přezdívkvamaa, jakýma mii říkáš? Sice si tvo nechci připuštit, ale je to tvak"
,,Dobře Cutie už raději moc nemluv nevíš co říkáš..tohle by jsi mi nikdy jinak neřekl"
,,Ale jojooo...zítva ti to žeknuuu"
,,No jasně"
Došel semnou k mojí chatce a vešel dovnitř, Brook tady nebyl..asi zůstal teda u Sonnyho a Harper ten byl taky bůh ví kde.Rye mě položil do postele a sundal mi boty. Začal mi taky sundávat kalhoty.
,,To mě hodlás ojet??"
Řekl jsem a on se zasmál.,,Neboj se to ani v plánu nemám, jen aby se ti spalo pohodlneji"
Vysvlékl mi kalhoty, co mě ovšem překvapilo bylo to že si mě ani moc neprohlížel, přikryl mě dekou a pohladil po vlasech.
,,Tak dobrou noc maličký"
Řekl a dal mi pusu na čelo, já se ze široka usmál. Když odcházel ještě jsem mu řekl.,,Dobrou noc Ryeánkuu"
Pootočil se a usmál. Odešel a zavřel za sebou dvere. Já jsem zavřel oči a začal usínat....
.
.
.
.
.
Nevím co k tomu dodat...
No, snad se kapitola líbila.
A buďte rádi že vyšla, možná nějakou dobu nevyjde dokud nevyřeším jednu věc..°Elle°
ČTEŠ
Three Weeks of Hell
RomanceRyan Beaumont, ten nejhorší z nejhorších, kluk který neví co je to láska, neví jaké je to někoho milovat a ani to vědět nechce. Vždy mu jde jen o to dostat danou osobu do postele...Ale co se stane až se setká tváří v tvář s malým blonďáčkem? Andrew...