°six°

364 27 33
                                    

Seděl jsem na zemi vedle ostatních a čekal kdo pro nás přiběhne.
Opět jsme hrali nějakou hru, navazovala na předešlou, šlo o to že vlastně ti co v minulé hře byli chyceni jsou teď jakoby zranění a  v zajetí a tak ostatní z našeho týmu musí od někud pro nás běžet a odnést nás zpátky, vždycky jeden bere jednoho, a kdo bude mít všechny členy týmu opět vyhrál..od nás nás tu bylo asi sedm a jo já jsem byl mezi nimi.

Hra začala a po nějaké chvili jsem viděl jak z poza nějakého rohu sem už běželi většinou ti velcí z různých skupin.
Seděl jsem a čekal...tss by mě zajímalo kdo přijde jako pro mě.
Koukal jsem kolem sebe když v tom ke mě nekdo přiběhl, povídal jsem se na tohoho dotyčného.

,,Ne ani náhodou!"

,,Notak Cutie pojď"

,,Nee akorát se mnou zakopneš!"

,,Neodmlouvej a pojď dělej"
Zvedl jsem se tedy...

,,Ja jsem ale težkýý"
On nic, ale neřekl a vyhoupl si mě na sebe, ja mu obmotal ruce kolem krku a nohy kolem pasu.

,,Andy jsi lehký jako peříčko...možná až moc lehký nemyslíš?"

,,Ne"
Zamumlal sem on mě ovšem chytl pod zadkem a šel semnou zpátky.

,,Můžeš dát laskavě ty ruce jinam?!"

,,Hmmm ne"

,,Nesnáším tě"

,,Ja tebe taky"

Po chvíli jsme už byli u našeho týmu a on mě lehce postavil na zem a usmál se, úsměv jsem mu lehce oplatil.

Jinak dneska po obědě máme jít na nějakou tůru či co takže jo, úplně se těším...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Po obědě jsme teda vyrazili, každej si šel jak chtěl, ti malí šli většinou ve předu a ostatní tak nějak různě, ja šel úplně nakonci v zadu sám. Brook si to kráčel někde daleko předemnou ruku v ruce se Sonnym a Harper nevím kde byl.

Měl jsem ruce v kapsách a koukal na nohy...pohled jsem zvedl až ve chvíli kdy se ke mě nekdo z boku natiskl a obmotal si jednu ruku kolem mojich ramen.
Už jsem chtěl řvát na Ryana co to dělá...ale on to nebyl Ryan.
Byl to ten vysoký kluk s krátkými vlasy co na mě už jednou koukal, řekl bych že patří do té Ryeovi partičky.

,,Dej si odchod!"
Chtěl jsem se vykroutit, ale zase mě pevně chytl.

,,Nedivím se že tě Rye tolik chce...jsi roztomilý"

,,Nech mě ti říkám!"

,,Hmm jsi krásný a sexy, rád bych tě pořádně ošukal"

,,HARVEYY!!"
Podíval jsem se před sebe na Ryee co šel k nám.
Harvey, dal rychle ruku pryč.

,,Sorry bro jen jsme si povídali, klídek"

,,Něco jsem ti snad řekl ne?!!"

,,Jo, jo tak pardón, já vím že je tvůj"
Řekl a šel rychleji aby se dostal víc do předu.
Rye šel vedle mě.

,,Co tím myslel že jsem jako tvurj?! Nejsem!!"

,,Zatím ne Cutie, ale brzo budeš"

,,Tak to ani nahodou čokoládko na to hodně rychle zapomeň"

,,Prosím jak že jsi mě to nazval?"
Zasmál se, zasmál jsem se taky.

,,Čokoládko"

,,A čím jsem si zasloužil takovou přezdívku? Hmm??"

,,Dám ti čas aby jsi na to přišel neboj...nesmíš tolik namáhat svůj pidi mozeček"

Usměju se, poplácám ho po hlavě a popoběhnu abych už nešel vedle něj.
On mě ovšem chytil zezadu kolem pasu a zatočil se semnou.

,,Neee nech mě!! Zlá čokoláda!!"
On se jen zasmál a pustil mě, no jen si přehodil jednu ruku a dal si ji kolem mojich ramen.

,,Musíš mi pořád lést za zadkem a dotýkat se mě?!"

,,Toho tvého zadečku bych se dotýkal rád"

,,Jdi už někam!"

Tentokrát jsem popoběhl až k Brookovi a začal si s ním povídat.

Nechápu co má pořád ten debil za problém...jednou se chová jako naprostý idiot, pak je najednou milý a dá se s ním bavit a zdá se že není takový jak na první pohled vypadá..no a pak se vrátíme do reality kde je to jen namýšlený, uchýlný dement..

A to jsem tady prpve nekolik dní...tři týdny pekla strávené s ním, s Beaumontem, docela se začínám bát..

.

.

.

.

.

.

Ja vím, dneska o neco kratší, pardon, příště se polepším nebojte!
°Elle°

Three Weeks of HellKde žijí příběhy. Začni objevovat