°thirteen°

365 27 24
                                    

Ráno

Opět mě vzbudil ten nepříjemný zvuk oznamující že máme vstávat.
Chtěl jsem se otočit na bok, ale zarazili mě ruce co byly obmotané kolem mě.
Pootevřel jsem oči a uvědomil si že ležím na Ryeově hrudi a on mě objímá.

Musel jsem se pousmát, stále spal..byl celkem roztomilý.
Chtěl jsem se zvednout, ale jeho ruce mi v tom bránily. Odhrnul jsem mu vlasy co mu lehce padali do očí..

,,Ryeii, vstávej"

,,Hmm"

,,Notak dělej!"
On otevřel oči a usmál se na mě.

,,Dobré ráno Cutie"

,,No dobré"
Chtěl jsem se zvednout, ale on mě nepustil.

,,Můžeš mě pustit?"

,,A co ranní pusa?"

,,No tak na to zapomeň!"

Zvednu se a jdu se převléknout, vzal jsem si rifle a sedl si na postel a převlékl se.
Zvedl jsem se když mi doslo že si musím ještě převléct tu Ryeovu mikinu..
Šel jsem ke skříni a začal hledat nějaký oblečení.

,,Klidne si ji nech na sobě"

,,Fakt?"

,,Jo sluší ti"

,,Všichni si, ale budou myslet že jsem zas jedna z těch tvých "hraček" to ti je jedno?"

,,Tak hele, za prvé co je moje to si vždycky označím a za druhé nikomu nepujčuju své věci takže na tebe spíš budou lidi zírat když nás uvidí jít a tebe v mojí mikině"

,,Jo, ale shodou okolností...nevšiml jsis náhodou co mám od toho debila na krku?? Budou si myslet že to je od tebe"

,,Jestli to chceš dát co nejrychleji pryč tak si na to dej citron"

,,Jo a kde ho mám jako asi vzít? Si ho vypěstuju ne?"

,,Vezmeš v jídelně"

,,Někdy se už fakt divím jak tvůj mozek přemýšlí"
Na to mě jen propálil pohledem, oblékl si rifle a převlékl si tričko...nemohl jsem si prostě pomoct, ale musel jsem se podívat na tu jeho dokonalou hruď, měl krásně vypracované břicho a celkově vypadal namakaně, nevědomky jsem si při tom pohledu na něj skousl ret.

,,Líbí se ti co vidíš?"
Probral jsem se a odtrhl pohled..

,,Co ne..jo, ne teda jakože.."

,,Hihihi jsi roztomilý"
Bouchl jsem ho do ramene a vyšel z chatky...kokot jeden..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Odpoledne se udělalo hezky a bylo strašný vedro...mohli jsme jít do bazénu co tu byl. A jinak jsme měli celý den volno..
Já ovšem jen v kraťasech a tričku seděl na trávě a pozoroval děti předemnou jak si hrají, ale taky ty krávy v titerných plavkách co si myslí že nad nima bude každý kluk slintat...samozřejmě že se motali kolem Beaumonta a jeho partičky, ovšem jediný brunet jim nevěnoval pozornost.

Slunil jsem se a odpočíval, když v tom mi někdo zastínil, takže na mě nesvítilo sluníčko..
Otevřel jsem oči a podíval se na něj. Oči mi zase na pár sekund sklouzly na jeho hruď, ale pak jsem se mu zase podíval do očí.

,,Co je zase?"

,,Pojď do vody Cutie"

,,Ne?"

,,Notakk dělej...Pojď!"

,,Vidíš snad že bych měl plavky? Ne...což značí že tam asi nepůjdu!"

Three Weeks of HellKde žijí příběhy. Začni objevovat