°thirty-four°

223 21 22
                                    

Rye si mě natiskl na sebe a ochranářsky mě objal.

,,Jsi v pořádku cutie?"

,,J-jsem Ryei"
Špitnu a pevně ho dal objímam.

,,Co to jako má kurva znamenat?! Dej mi ho, je můj!"

,,Není tvůj to rozhodně ne! Několik let jste se mu jen smáli a ponižovali ho, chudák pak měl problémy, uvědomil jsis někdy vůbec jak vypadal? Hm??!"
Vyštěkl Rye a pak se Sebastian zarazil a podíval se na mě a pak zase na Ryee.

,,Jak to doprdele víš? Co si zač?"

,,Víc než si byl kdy ty, byl jsem jeho přítel, doteď lituju toho že jsme se rozešli, nemusel by teď dělat kurvu někomu jako jsi ty, jak si můžeš vůbec dovolit mu něco takového udělat??! Vždyť on nic nikdy neudělal, problémy nedělal, tak proč?!"

,,Se na nej podívej sakra! Řekni mi z koho by jsi s takovým tělem neudělal děvku, prostě s tak jebatelnou postavou s ním nejde jinak zacházet"

,,Jsi kterén! Totální, posloucháš se co říkáš? Andyho si nezasloužíš, už se k němu nepřiblížíš je ti to jasný?! Být tebou si najdu někoho jiného nebo si zajdu do nějakého bordelu kde děvky jsou! Protože Andy děvka není"

,,Ale v posteli se tak rozhodně chová"
Řekl drze Sebastian a myslím že tohle byla pro Ryee poslední kapka.

Byl celý napnutý a skoro až na Sebastiana štěkal.
Když mě Rye pustil a podstrčil kus dozadu věděl jsem že to není dobrý, a taky že nebylo.

Jako první se rozmáchl rukou Sebastian a Rye mu pak hned vrazil a tím to začalo, pustili se do sebe hlava nehlava, rvali se jako psy a já na ně křičel ať toho nechají, když ale Sebastian vzal do ruky kuchyňský nůž a sekl s ním po Ryeovi který se mu jen tak tak vvyhl, ale i tak ho trochu řízl do krku, vzal jsem mobil a zaječel na nej že jestli toho nenechá tak zavolám policii a všechno jim řeknu.
Na to se oba zarazili a já je od sebe odtáhl a držel pak Ryee za paži.

Byl udýchaný a trochu potlučený a vím že kdybych ho nedržel byl by schopný po něm znova skočit.

Oni se i tak jeste nějakou dobu hádali a já Ryee chvílemi pevně držel aby mu znovu nevrazil.
Poté si Sebastian povzdechl a podíval se na nás.

,,Uděláme dohodu jasný? Nechám ho tedy být a ty si s ním dělej co chceš, a za to mě vy nenaprášíte policajtům za to co jsem dělal"

Bylo viděl že se Rye zapřemýšlel a pak se na mě podíval, naznačil mi že tohle je na mě.

,,Nenahlásím tě, když nic neřekneš ve škole a od tud hned zmizíš a necháš mě na pokoji"
Pustil jsem se Ryee a podíval se na Sebastiana.

,,Fajn platí"
Řekl a posbíral si svoje věci a ještě nějaké drobnosti u mě v pokoji a pak odešel ke dveřím.

,,Doufám že si tu kurvu užiješ"
Zavrčel ještě a pak odešel.

Když konečně odešel vydechl jsem všechen vzduch z plic úlevou a pousmál se, je to za mnou, konečně, cítím se najednou takový...svobodný...

Rye se na mě pak otočil a podíval se na mě a já na něj.
Měl natrhlý ret a na krku menší řeznou ránu od toho nože.

,,Pojď ošetřím ti to"
Řekl jsem a posadil ho na židli a já si došel pro potřebné věci, pak jsem mu očistil a vydensifikoval ty rány a tu na krku mu přelepil.

Když jsem měl hotovo on se na mě podíval a zadíval se mi do očí, jednou rukou mě pak pomalu a jemně pohladil po tváři, pak se ale začal ke mě natahovat, já ho ale stihl zarazit nežcokoliv udělal.

,,Potrebuju čas"

Zašeptal jsem a podíval se sklesle na něj, on se pousmál a řekl že to chápe a že mi dá prostor.

Nevím kam se poděl ten Rye co by se tu na mě už dávno vrhl a nebo mě něčím přesvědčil že čas nepotřebuju, změnil se, změnil se k lepšímu, to jsem zjistil už po nějaké době co jsme jen seděli a povídali si.

Vyprávěl mi jak a co dělal za tu dobu co jsme se neviděli a já to samé, řekl jsem mu že to co se dělo mezi mnou a Sebastianem mu říkat nebudu, že na to chci zapomenout a nebavit se o tom. Chápal to za což jsem byl opravdu rád.

Byl už podvečer když Rye odcházel a já ho šel vyprovodit ke dveřím.

,,Získám si tvoje srdce a důvěru zpátky"
Řekl mi s úsměvem a pak mi věnoval lehkou pusu na čelo, rozloučil se a odešel.

Zavřel jsem za ním dveře a ze široka se usmál.
Teď už to bude jen lepší, vím to...

.

.

.

.

.
Tak jo, další kapitola zde, no, snad jste si nemysleli že to bude jen tak hned ne? Hehe, no tak doufám že se vám kapitola líbila a můžete mi napsat do komentářů jak si myslíte že ta knížka skončí.
(Možné je opravdu všechno)

°Elle°

Three Weeks of HellKde žijí příběhy. Začni objevovat