°twenty-two°

338 24 31
                                    

Ráno mě probudil zas ten strašný budíček, převalil jsem se na bok a v tom si uvědomil že tu semnou v posteli Rye není. Otevřel jsem oči a videl ho jak se doobléká u skříně.

Posadil jsem se a protáhl, Sonny s Brooklynem už taky akorát vstávali.
Když si Rye všiml že jsem vzhůru popřál mi dobré ráno a rekl že jde na snídani...
To jako nemůže počkat?!
Zvedl jsem se z postele a šel si pro oblečení a převlékl se. Počkal jsem na ty dva a šli jsme taky na snídani.
Jen co jsme přišli Rye už odcházel. Budu se ho muset zeptat co mu je.

Po snídani jsem se zvedl a šel ven najít Ryee..hledal jsem všude možně a pak mě napadlo ještě jedno místo, hned jsem se tam vydal.
V tom jsem ho tam uviděl jak stojí opřený o budovu, v ruce drží zapalenou cigaretu a povídá si s Honor a tou její partickou. Honor se na něj úplně lepila a stála vedle něj hodně blízko.
Rye si mě všiml, chvíli jsem na něj koukal, pak jsem se ale otočil a rychlým krokem šel pryč.

Proč se s nima sakra baví?! A ještě k tomu kouří i když mi řekl že přestane..co jsem udělal že se tak chová? Vždyť včera byl úplně v pohodě a tak nevim co to do něj vjelo.

,,Andy...Andy sakra stůj!"
Uslyšel jsem za sebou Ryee.
Po chvíli jsem se zastavil a otočil se na něj.

,,Co?!"

,,Promiň Andy já-"

,,Ne, žádný já, proč jsi tam byl s nima a úplně v pohodě jsis s nima povídal a smál? A co ta cigareta?! Neřekl jsi mi snad něco hm??"

,,Ony chtěli vědět kde jsem byl a tak a když mi nabídli to cígo tak jsem prostě nemohl odmítnout no...promiň..."

,,Dobře dejme tomu, ale co to jak se na tebe ta malá pizda lepila? Hm? A ty jsi nic neudělal, ty jsi určitě neřekl že spolu jsme že? Stydíš se snad za mě? Za náš vstah nebo ta to že jsi i na kluky?"

,,Ne to ne, já jen nechci aby to tu někdo moc věděl protože-"

,,Protože co?! Nech toho, prostě se za to stydíš, ale vždyť nemáš za co...každýmu to může být uprdele, ale né, on si pan Beaumont nechce zkazit reputaci takže to bude raději tutlat, před ostatními hrát toho frajírka co flirtuje s každým kdo mu padne do oka, jako to bylo před tím než jsme se ztratili a pak budeš za mnou chodit a říkat mi jak moc mě miluješ? Jestli vůbec..."

,,Andy, ovšem že tě miluju, ale-"

,,To tvoje ale mě nezajímá!"
Už jsem to nevydržel a vydal se rychle do chatky...tam jsem sebou plácl do postele a schoulil se do klubíčka..
Chtělo se mi brečet? Nebo snad křičet? Nebo nadávat jaký je to idiot? Nebo snad za ním dojít a omluvit se? Nevím..
Ale snad ti nejsem já ten co by se měl omlouvat ne? Nebo jo?...
Bože, že já si s ním něco začínal...

V tom jsem uslyšel jak se otevřeli dveře a pak si ke mě někdo sedl a pohladil po zádech, otočil jsem se a posadil se.

,,Andy, moc se omlouvám, prosím nezlob se na mě...máš pravdu, nemám se za co stydět a už vubec ne za tebe, takže to už dělat nebudu a dám všem hezky najevo že patříš mě, jen a jen mě, s kouřením přestanu, slibím ti to..takže slibuju že už nebudu kouřit a ani ne někde potají.
Miluju tě, víc jak kohokoliv na světě a nechci tě ztratit, tak se prosím na mě nezlob.."

Rye dořekl svůj monolog a sklopil pohled, bylo mi ho líto, vypadal že je opravdu smutný a mrzí ho to..

Přilezl jsem si po chvíli k němu, sedl si mu na klín obkročmo a pevně ho objal.

,,Slib mi že už se s nima nebudeš takhle moc bavit"

,,Slibuju, slibuju že kdyby něco tak je hned odpálkuju a nebudu se s nima bavit"

,,Dobře...je ti odpuštěno"
Pousměju se.

,,Ale ještě jendou něco takového uvidím tak uvidíš"

,,Vyhrožuješ mi?"
Ušklíbl se a rukama sjel z mých zad na můj zadeček a pohladil mě po něm.

,,Hmm možná, jsi se nějak otrkal co?"

,,Jo tak možná.."
Odmlčí se a pořádně mi ho zmáčkne, nacož si skousnu ret a on se ušklíbne.

,,Aby to nedopadlo pro tebe špatně maličký"
Řekl a přetočil si mě pod sebe takže jsme leželi nebo spíše já a on se tyčil nademnou.
Do chvilky se mi přilepil na rty a začal mě vášnivě líbat. Já si obmotal ruce kolem jeho krku a začal mu to oplácet. Po chvíli mě začal hladit po stehnech a po bocích, jen co mi začal pomalu a nenápadně vyhrnovat tričko jsem už tušil kam tím míří a hned se odtáhl.

,,Ryei.."

,,Promiň, nechal jsem se unést"

,,Ne poslouchej já-"

,,Já vím, já vím, dám ti čas, neboj vím že to n-"
Přerušil jsem ho tím že jsem zvedl nohu a kolenem se otřel o jeho rozkrok.

,,Kdyby jsi mě nechal domluvit tak jsem ti chtěl říct že už mi nemusíš dávat čas, chci to"
Viděl jsem jak se mu rozzářili oči, ale pak jakoby zvážněl.

,,Jseš si jistý? Fakt na tebe nechci spěchat"

,,Nespěcháš, jsem si jistý neboj"

,,Opravdu? Pak už se ptát nebudu"

,,Opravdu"
Řekl jsem a dlouze ho políbil.

,,Tak dobře, myslím že jsis to i hezky načasoval, máme čas, teď je nějaký program, zas nějaké hry takže nás nikdo nebude rušit a nikdo sem nepřijde"

,,Nevšimnou si že tam nejsme?"

,,Nevšimnou neboj, když si ani nevšimli že jsme byli čtyři dny pryč"

Dál už mě nenechal nic říct a přilepil se mi opět na rty a začal líbat..

.

.

.

.

.

.

Pokračování příště😇😇😇
Jste si opravdu jistí že chcete abych to sem psala? Vy víte co.
A jinak se omlouvam za zpoždění a i za to že tyden nevyšla kapitola..

°Elle°

Three Weeks of HellKde žijí příběhy. Začni objevovat