Šli jsme pořád po poli ruku v ruce, po boku toho druhého..
,,Ryei počkej..už nemůžu"
Šli jsme už asi dvě nebo tři hodiny v kuse.On se zastavil a řekl že si odpočineme, já jsem si hned na to sedl do trávy a oddychl si.
Z batohu jsem si vyndal pití a trochu se napil. Rye udělal to samé..,,Hhhh já umřu hladyyyy"
Zanadával pak.,,Vždyť máš to jídlo ze včera"
,,Už dávno ne"
Podívám se na něj, pak ze svého batohu vytáhnu svoji svačinu a podám mu ji.,,Co? Nene, to si sněz ty"
,,Já nemám tolik hlad"
,,Andy! Musíš jíst..tak půl na půl"
Řekl a dal mi půlku ze svačiny.,,A to sníš je ti to jasný?"
,,No dobře.."
Řeknu a po chvili se pustím do jídla. Poté když jsme oba dojedli jsme jen tak mlčky seděli a dívali se před sebe, nejistě jsem se k Ryeovi přisunul a obejmul ho okolo pasu.,,Copak maličký?"
,,Chtěl jsem tě jen tak obejmout"
,,Ňuuss"
Usmál se a objal mě nazpátek. Nějakou dobu jsme jen tak seděli a já odpočíval v jeho objetí. Byl jsem zabraný v přemýšlení, že jsem nepostřehl že na mě Rye mluví. Až když mě pohladil po vlasech jsem se probral.,,Andy, mluvím na tebe"
,,C-co jo promiň, co jsi říkal?"
,,Že by jsme už měli jít"
,,Jo dobře"
Ač nerad tak se odtáhnu a zvednu se, Rye udělá to samé a když si probereme věci zase se vydáme neznámo kam..>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bloudili jsme zase celý den, šli jsme pořád jen přes les nebo louku a po civilizaci ani stopy, prostě jsme uvízli v nějaké prdeli světa...spolu.Opět jsme si rozdělali oheň a seděli u něj, tentokrát jsem seděl těsně vedle Ryee.
Akorát si šel zapálit cigaretu. Jen jsem zamručel, nemám to rád.,,Copak?"
,,Musíš kouřit?"
,,Vadí ti to?"
,,Jo...je to hnusný a smrdí to a taky si ničíš zdraví"
Vypadalo to že chvili přemýšlel a nakonec cigaretu uklidil do krabičky a tu schoval.,,Tak tedy dobře, před tebou kouřit cigarety nebudu"
Podívám se na něj.,,Proč v tom cítím dvojsmysl?!"
On se jen na mě ušklíbl, na to jsem ho lehce praštil do ramene.,,Prase"
,,Neříkej že by se ti to nelíbilo kdybych tě dělal"
Na chvíli jsem se zarazil, nevěděl jsem jestli to myslel vážně nebo ne.,,N-ne.."
,,Kecáš, to by se líbilo každému"
Řekl a přesunul se ke mě blíž...na to jsem si já kousek odsedl, on mě ovšem chytl za zápěstí a tím mě zastavil. Podíval jsem se mu do očí a on na mě. Pak mě pohladil po tváři a přiblížil se, já se začal odtahovat, ale on se naopak přibližoval.Nakonec jsem skončil v leže na zádech na zemi a on se tyčil nademnou, byl opřený o lokty vedle mé hlavy, takže byl docela blízko.. jsem se mu do očí a on se přiblížil.
,,R-Ryei já.."
,,Já vím neboj...bude to jako minule, pokud chceš"
Usmál se na mě, já se taky usmál a obmotal svoje ruce kolem jeho krku a tím si ho natiskl úplně na sebe a tím i spojil naše rty.
Cítil jsem jak se usmál do polibku a my se začali vášnivě líbat.Ještě je brzo na to říct že ho miluju, ale, myslím nebo cítím že to za chvíli přijde a já mu to řeknu..
Několik dlouhých minut jsme se líbali, pak jsme se odtáhli a vyměnili si úsměvy.
Rye si lehl ke mě a přitáhl si mě k sobě na hruď a do objetí, obejmul jsem ho nazpět a pak už jen koukal do pomalu uhasínajícího ohně. Poslední co vím je že mi Rye dal pusu do vlasů a já se vydal do říše snů.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Vzbudil jsem se někdy uprostřed noci, byl jsem k Ryeovi otočený zády a probudilo mě to jak začal cvakat zubama a všiml jsem si že se třásl, dneska byla opravdu zima..
Chudák byl jen v tričku. Nechtěl jsem aby mu byla zima místo mě.
Proto jsem si sundal jeho mikinu a opatrně mu ji navlékl, ještě že má tak tvrdý spánek.
Po chvíli už vypadalo že se zahřál, proto jsem se otočil na bok s šel zase spát, byla mi hrozná zima a tak jsem se trochu natiskl na Ryee, ale moc to nepomáhalo. Ani nevím jak, ale usl jsem.Probudil mě až ráno Rye co se taky začal probouzet, já si ovšem uvědomil že se celý klepu a mám úplně ledové ruce a určitě jsem měl i namodralé rty. Rye se podíval na sebe na to, že má zase svoji mikinu a pak rychle na mě.
,,Proboha Andy proč jsis sakra tu mikinu nenechal?!"
Pevně mě opejmul, položil na sebe abych neležel na zemi a začal zahřívat.,,B-byla ti v noci z-zima"
,,No a? Andy tak mi byla trochu zima, ale ty tu mikinu potřebuješ víc než já, jsi hubený a rychleji prochladneš...víš co? Uděláme to takhle"
Nadzvedl svoji mikinu a já si měl vlést pod ni, byla velká takže jsme se do ní nasoukali oba a hlavu jsem vystrčil u jeho krku a ručkama ho objal.,,Andy vždyť jsi úplně ledový..."
Řekl a začal mě víc hladit po zádech.Po chvíli mi už bylo tepleji, vylezl jsem z Ryeovi mikiny, on si ji pak sundal a navlékl mi ji s tím že si ji nemám už sundavat...jen jsem kývl.
Pak jsme se zvedli a opět probrali batohy, ve kterých byly teď už jen lahve s vodou.
Chytl jsem ho za ruku a propletl si s ním prsty, on se na mě usmál a než jsme vyšli mi dal pusu do vlasů. Nad tím jsem se pousmál a pak jsme se zase rozešli neznámo kam...doufám že se nějak dostaneme zpátky..
.
.
.
.
.
Tak jsem ještě na poslední chvíli něco napsat stihla...snad máte radost. No ale teď už nemám zas žádnou..hahaha..ha
A ještě chci ze zeptat, chcete abych sem psala ehm ehm scénky?°Elle°
ČTEŠ
Three Weeks of Hell
RomanceRyan Beaumont, ten nejhorší z nejhorších, kluk který neví co je to láska, neví jaké je to někoho milovat a ani to vědět nechce. Vždy mu jde jen o to dostat danou osobu do postele...Ale co se stane až se setká tváří v tvář s malým blonďáčkem? Andrew...