°twenty-five°

318 21 59
                                    

Dneska jsme měli jak jinak než soutěže. Tentokrát jsme soutěžily v družstvu mezi sebou, někam jsme běhali pro nějaký vlaječky. Něco podobného jako minule s těmi míčky.
A ano zase jsme běhali v lese.
Viděl jsem Ryee před sebou jak šel asi už k jedné vlaječce.
Rozběhl jsem se a rychle ho oběhl a vlaječku mu vzal a běžel zpátky.
V tom mě ovšem chytl za ruku, pak kolem pasu a natiskl mě na strom.

,,Ta byla moje Cutie"

,,Ale já ji vzal dřív"

,,Jsi nějaký drzí"

,,Co? Já? Neeee vůbec"
On se na mě jen podíval a ušklíbl se. Přisál se mi na krk a chytil za zadek.

,,Koleduješ si Andy, nebuď na mě drzí nebo uvidíš"

,,Naplácáš mi snad?"
Založim si ruce na prsou.

,,Nejen to, ale taky tě ošukám tak moc až budeš ječet přes celý areál"

,,Hmm to bych chtěl vidět"
Řeknu vykroutím se mu a rychle se rozběhnu pryč.

,,Ty počkej večer"
Ještě na mě křikl, jen jsem se pro sebe pousmal a běžel dál.

Po asi půl hodině soutěž skončila a následoval oběd a pak jsme měli zbytek dne zkoušky zpívání a já šel i na pár hodin hrát na kytaru.
Takže jsem na Ryee vlastně celé odpoledne neměl čas. Viděli jsme se a prohodili mezi sebou pár slov až u večeře.
Pak jsme šli společně ruku v ruce do chatky, tam jsme si vzali věci a šli do sprch. Měl jsem pocit že je Rye nějaký divný, nevím, moc si nechtěl povídat.

Během vteřiny se vysvlékl a vlezl si do jedné že sprch.
Nikdo tu nebyl takže jsem mohl udělat to na co jsem už pár dní myslel, vysvlékl jsem se taky a zalezl si k němu a zezadu ho objal a natiskl se na jeho záda.

,,Lásko děje se něco?"
Zeptám se ho, on si mě otočí k sobě čelem a obejme mě kolem pasu a zaboří si hlavu mezi můj krk a rameno, já si obmotám ruce kolem jeho krku a začnu ho hladit po zádech a škrabkat na zátylku.

,,Ryei?"
Špitnu tak jako starostlivě.

,,Andy ne...p-prosím"
Chtěl jsem něco říct ale raději jsem mlčel a pevněji ho objal. Po chvíli jsem přeci jen promluvil.

,,Lásko mluv se mnou prosím, copak se stalo?"

,,N-ne nic, to neřeš všechno je v pořádku"
Poodtáhl se a usmál se a pak si mě sjel pohledem.

,,Jsi hrozně sexy baby víš to?"
Ušklíbl se jako by nic a chytl mě pod zadkem a vyhoupl si mě na sebe.
Já si obmotal nohy kolem jeho pasu a ruce kolem krku a hned na to jsme se začali líbat.
Rye mi mačkal zadek a pak mi prstem začal dráždit vstup, na což jsem mu párkrát vzdychl do úst.
Po chvilce se odtáhl a podíval se na mě.

,,Bože jak já bych tě teď rád šukal"

,,Tak to udělej"
Usměju se a skousnu si provokativně ret.

,,Nebudu jemný, to si po dnešku nezasloužíš"

,,Hmm"
Na to mě hned natiskl na studené kachličky a rovnou do mě tvrdě přirazil, zakousl jsem se do jeho krku a on chvíli počkal.
Pustil jsem jeho krk a on do mě začal přirážet.

Snažil jsem se nebýt moc hlasitý takže jsem mu spíše vzdychal a stenal do ucha.

,,Udeláš se až ti řeknu ano baby?"

,,C-co?"

,,Slyšels..věř mi baby"
Jen jsem kývl a on mi dal pusu na krk a začal zase hrubě přirážet.

Po nějaké chvíli jsem cítil že už budu ale snažil jsem se to vydržet. Rye se do mě udělal a pak se ve mě jen tak líně pohyboval.
Přicucl jsem se na jeho krk a snažil se to ještě vydržet.

,,R-Ryei-i"

,,Chceš se udělat baby?"

,,A-Anoo"

,,Tak pojď baby, udělej se pro mě"
Řekl, zmáčkl mi zadek a tvrdě do mě ještě jednou přirazil přímo na moje slabé místečko a v tu chvíli jsem se se zavzdychaním jeho jména udělal.

Pak ze mě vyšel a jen mě pevně objal a já jeho.

,,Jsi úžasný baby, nechápu jak někdo jako ty ještě nikoho nikdy neměl"

,,Tss to si myslíš asi jen ty, mě nikdo krom tebe nechce"

,,Nezapomínej na Harveyho a určitě spoustu dalších lidí"
Chtěl jsem něco namítnout ale on mě umlčel polibkem.
Pak mě opatrně postavil na nohy a společně jsme se umyli.

Už převlečení jsme došli do naší chatky kde jsme si lehli a v objetí společně usnuli.

Tohle je to co jsem celý život potřeboval, usínat v náručí někoho kdo miluje a bude vždy chránit a já se tak můžu u něj cítit v bezpečí...

.

.

.

.

.

.

Omlouvám se že v sobotu nevyšla kapitola..trochu jsem zapomněla
😅😅

°Elle°

Three Weeks of HellKde žijí příběhy. Začni objevovat