15+
(Stejně vim že to nikdo nedodrží ale i tak)Naše líbání nabralo na obrátkách a Rye mi pomalu zajel rukama pod tričko, byl jsem trochu...no dobře, byl jsem hodně nervózní, ale věřil jsem mu.
Začal mi to tričko vyhrnovat a pak se na chviličku odtáhl a přetáhl mi ho přes hlavu.
Pak se mi hned vrhl na krk a zacal mě na něm líbat a vytvářet cucfleky. Putoval mi po celém krku, ale v tom mě na jednom místě kousl a já zavzdychal.
Podíval se na mě a usmál.,,Našel jsem to baby, tvoje místečko"
Dál nic neříkal a zas se mi vrhl na krk a začal postupovat níž..Po chvíli se dostal na můj podbřišek a začal ho zasypavát pusinkami.
Nakonec se odtáhl a začal mi rozepínat kalhoty, já ho ovšem přerušil a vysvlékl mu tričko. Nad tím pohledem jsem si skousl ret a rukama přejel po jeho svalech.
Nevím jestli to udělal naschvál, ale ještě vice ty svaly zatnul.
Nad tím jsem se pousmál a on mi začal sundavat ty kalhoty takže jsem pod ním teď ležel jen v boxerkách.
Ty své si taky sundal a já už viděl tu velkou bouli v jeho boxerkách...asi to nebude žádný prcek. Docela se začínám modlit za svůj zadek.Když viděl můj výraz usmál se na mě a přilepil se mi na rty, po chvíli se mi zas přisál na krk a začal mě do něj kousat a dělat mi další cucfleky.
Někdy jsem se neubránil vzdychání.
Začal se najednou posouvat níž a pak se mi vrhl na bradavky.
Zaklonil jsem hlavu a zavřel oči...nezmohl jsem se na nic než na kousání rtu.Užíval jsem si každičký jeho dotek...po chvíli se přesunul na můj podbřišek kde mi začal dělat taky cucflek a já na to zavzdychal jeho jméno.
Pak mi ovšem začal sundavat boxerky a já znejistil, sundal mi je a chvíli nic nedělal. Otevřel jsem oči, podíval se na něj a zjistil že si mě prohlížel se skousnutým rtem.,,Jsi překrásný a tak zatraceně sexy"
Řekl a usmál se pak si taky sundal boxerky a já měl tak vyhled na jeho kamaráda..
Kdyz mi ovšem pokrčil nohy a dal mi je od sebe, znejistil jsem ještě víc.
Rye to asi poznal protože se ke mě vytáhl a dlouze mě políbil.,,Klidek baby, budu opatrný a nemáš se čeho bát"
Usmal se a pohladil me po tváři a já kývl.Pak mi dal před pusu jeho tři prsty a já pochopil že je mám asi naslinit a taky jsem tak udělal.
Pak je Rye už vyndal a rovnou jedním obkroužil muj vchod a pomaličku ním do mě vešel.
Zalapal jsem po dechu a pak zatl zuby.
Začal ním po chvíli pohybovat, ze začátku to bylo nepříjemné a ještě víc když přidal další.
Po chvili jsem si, ale zvykl a začal mírně vzdychat, nakonec přidal i třetí.Po nějaké době prsty vytáhl a podíval se na mě.
,,Hele Andy...bolet to bude tak či tak tak se chci zeptat, mám to udělat pomalu a bude to míň bolet, ale déle nebo to mám udělat rychle a ta bolest odejde dřív...je to na tobě"
,,Ja nevím...t-tak asi rychle ať to mám co nejdřív za sebou tu bolest"
,,To je můj kluk"
Usmál se na mě a políbil, začal mě líbat a při tom do mě začal špičkou vnikat. Na to jsem ho silně kousl do rtu, bolelo to už teď to nebudu lhát.
Odtáhl se a podíval se mi do očí.,,Uvolni se ano? Bude to pak lepší"
Kývl jsem a pokusil se tak udělat, na to do mě prudce přirazil celou délkou a já skoro vyjekl a do očí se mi nahnaly slzy. Na to se ve mě začal hned pohybovat, rychle, ale opatrně zároveň.Po nějaké chvili bolest ustoupila a já mu začal vzdychat a sténat do ucha.
Ani nevím proč jsem na tohle čekal...jo bolelo to, ale jen ze začátku a teď, teď je to úžasný.Po delší době jsem cítil že se Rye do mě udělal a i už zpomalil a pak zastavil a já se s jeho pomocí udělal na své bříško a jeho ruku.
Uvolnil jsem se z dosavadní křeče a zrychleně dýchal.
Rye vzal kapesníky a očistil mě i sebe, došel je vyhodit a vrátil se ke mě. Lehl si a přikryl nás dekou a mě si přitáhl na svoji hruď.,,Tak co maličký? Bylo to tak strašný?"
,,Ne..bylo to úžasný"
Usměju se na něj a políbim ho. On mi to opaltil a když jsem si polozil hlavu začal mě hladit ve vlasech.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Leželi jsme takhle spolu v objetí asi hodinh a pak už vstali že půjdeme na oběd.Rye se zvedl a šel se obleléknout, já se posadil a hned zaskučel, proto jsem se raději zvedl, ale sotva udělal krok a už se mi málem podlomili kolena.
,,Dobrý? Musíš to rozchodit"
Řekl mi Rye...Já se tedy kulhavým krokem vydal ke skříni kde jsem se oblékl a půjčil si i jedno Ryeovo tričko.
Upravil jsem si a učesal vlasy a my mohli jít. Chytl jsem Ryee za ruku, propletl si s ním prsty a šli jsme...
.
.
.
.
.
Jo po delší době zas nějaká kapitola....nějak teď nemám náladu na psaní tak se kdyžtak omlouvám pokud nebudou kapitoly vycházet často..mno, snad se líbila a doufám že vás takhle knížka ještě baví.
°Elle°
ČTEŠ
Three Weeks of Hell
RomanceRyan Beaumont, ten nejhorší z nejhorších, kluk který neví co je to láska, neví jaké je to někoho milovat a ani to vědět nechce. Vždy mu jde jen o to dostat danou osobu do postele...Ale co se stane až se setká tváří v tvář s malým blonďáčkem? Andrew...