Hoofdstuk 22 : Kleine Vakantie!

343 15 4
                                    

~~POV Luna~~
Ik werd wakker en stond op. Het was zaterdag en ik hoorde de jongens beneden met iemand aan de telefoon zitten. Ze klonken allemaal blij. Ik liep nadat ik was aangekleed naar beneden en aaide Kimo even over zijn hoofd. De jongens hingen de telefoon op en keken mij blij aan. "wat is er?" Vroeg ik nieuwsgierig. "We gaan op een kleine vakantie!" Riep Harry. "ja, we gaan een kleine tour doen door de UK." zei Niall. Ik keek verrast en verdrietig op hetzelfde moment. "wat is er, vind je het niet leuk?" Vroeg Louis. "Jawel!" Zei ik snel. "alleen.... Ik kan dan niet naar school of mijn vriendinnen zien." zei ik. "Jawel!" Zei Zayn. "Onze kleine tour is gepland in de schoolvakantie dus je mist geen school." zei hij. "En we hebben een verrassing voor jou." begon Liam. Ik keek hem vragend aan. "als het van hun moeders mag mogen Darcy en Laura best wel mee." zei hij. Ik gilde zo hard en pakte mijn telefoon en belde meteen. Eerst Darcy: hij ging over.
'Hallo?'
'DARCY WIL JE MEE MET ONS OP VAKANTIE?!' Vroeg ik en vertelde de rest ook.
Ze had het aan haar moeder gevraagd en die vond het geen probleem als de jongens maar wel goed op haar letten. We gilde allebei door de telefoon heen. Ik hing op en belde Laura, zij mocht na een beetje zeuren ook. Ik was zo blij en gaf de jongens een groepsknuffel. Over 1 week was de schoolvakantie al. Ik begon een soort van een beetje te stressen als je snapt wat ik bedoel. Ik De meiden zouden langskomen en binnen een half uur stonden ze allebei voor de deur. "Hey!" Riep ik enthousiast. "hey!" Riepen ze teru en liepen naar binnen. "Ik heb echt zin in de vakantie." zei Laura. "Ik ook!" Zeiden Darcy en ik. Louis had pannenkoeken gemaakt en riep ons. Ik at 2 pannenkoeken net Ls de meiden en de rest lieten we over voor de jongens. We liepen naar boven waar we zowat tegen Liam aanliepen. "Sorry!" Zei ik snel en we liepen mijn kamer in. Liam keek ons na en liep toen jaar beneden.

~~POV Liam~~
Ik liep naar beneden en keek naar de jongens die niks zaten te doen aan de tafel. "Die zijn blij." Zei ik en wees over mijn schouder naar boven. "Ja" zei Niall lachend. "Luna is allang blij dat haar vriendinnen mee mogen." zei Harry. Ik knikte en ging bij ze aan tafel zitten. Ik dronk een glas water en keek iedereen aan. "wanneer begint die vakantie?" Vroeg ik. "1 week." zei Louis.

_____________________

Sorry dat ik zolang niet heb ge-update :( was druk met huiswerk en school SORRY!

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu