Hoofdstuk 17 : Uitleg

432 17 8
                                    

(((BEN IK DE ENIGE DIE KLEINE NIALL SCHATTIG VIND!? 😍❤️)))

~~POV Luna~~
Ik keek op naar Harry en zag de andere jongens achter hem staan. Ik veegde mijn tranen weg en zei niks. Ze kwamen allemaal tegenover me zitten. "Luun we zullen je nooit terug brengen." zei Harry. De rest knikte. "We houden van je." zei Niall. Alweer knikte iedereen, ik keek naar de grond die ineens heel interessant was geworden. Ik dacht na. "menen jullie dit?" Dacht ik in mezelf. "ja natuurlijk!" Zei Louis. Ik keek op "zei ik dat hardop?" Vroeg ik. Ze knikten. "Ik hou ook van jullie." zei ik en ze gaven me een groeps knuffel. "Negeer die haat, alsjeblieft." zei Niall. Ik knikte "doe ik." zei ik. Ik voelde me meteen een stuk beter. Ik zag dat Niall een vreemd gezicht trok. "wat doe je?" Vroeg ik. "Ik heb honger." Zei hij droog. "Je hebt toch net ontbijt op?" Vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op en iedereen begon te lachen. Ik stond op en liep samen met de jongens naar beneden. We gingen eten.

*Na Het Eten*

Ik pakte mijn mobiel en stuurde Nick een berichtje:

Luna: 'heey Nick sorry dat ik zo bot deed'
Nick: 'geeft niet, ik snap het wel'
Luna: 'echt?'
Nick: 'ja ik zie je morgen op school bye'
Luna: 'bye'

Ik sloot het gesprek en ging terug naar de jongens. Ik ging bij ze aan tafel zitten. Ze keken me allemaal aan. "wat?" Vroeg ik. Ze hadden sowieso een plan want ze begonnen allemaal te grinniken. Ze stonden allemaal op en ik keek verward. Ze pakte me op en liepen zonder iets te zeggen naar buiten, het was warm. "wat doen jullie?!" Vroeg ik. "3,2,1!" Riep Niall en ze gooide me net zwembad in. Ik zwom omhoog en moest lachen. "Ik kon ook gewoon m'n bikini pakken hoor!" Zei ik nep beledigd. Iedereen sprong in het water. Ik keek naar Zayn. "Jij kan toch niet zwemmen?" Vroeg ik. "nee maar ik kan hier wel staan." zei hij droog en moest even lachen. Hij had gelijk, ik had het niet door omdat ik kleiner was en net niet kon staan. Na een paar minuten begon ik draaierig te worden. "SHIT MEDICIJNEN!" Riep ik en klom snel uit het water. Ik hield een hand tegen mijn voorhoofd en deed mijn ogen dicht. "Wat doe je?" Vroeg Liam. "Ik moet me medicijnen weet je nog?!" Vroeg ik in paniek. Hij rende als eerst het zwembad uit terwijl ik was gaan zitten. Hij kwam terug met een glas water en de medicijnen. Ik dronk het op en het duurde even een paar minuten voor het ging werken. Ik voelde me meteen misselijk omdat ik draaierig was geworden. Ik rende naar binnen de WC in en moest al snel overgeven. "Ik had die medicijnen eerder moeten nemen, ik was het vergeten!" Zei ik tegen mijzelf. Ik hoorde de jongens achter me, ik weet niet wie het deed maar gelukkig hield iemand mijn haar naar achter waardoor het niet in de WC hing. Ik ademde rustig in en uit en het ging wel weer. Ik zat ondertussen op de bank met een glas water om die vieze smaak uit mijn mond te krijgen. Ik had een handdoek om me heen en ik voelde wel weer oké. "gaat het weer een beetje?" vroeg Niall. Ik knikte en dronk een slok water. "Gelukkig is die vieze smaak weg." zei ik met een kleine lach.

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu