Hoofdstuk 23 : Daar Gaat Ie!

357 16 0
                                    

~~POV Luna~~
Iedereen was druk bezig. Vandaag was de vakantie begonnen en iedereen rende Rond in het huis bezig met tassen inpakken en alles. Ik had niet echt stress want ik had gister mijn tas al ingepakt, en een koffer. Ik hoorde de duurbetaalde en rende naar beneden. Ik zei Laura en Darcy gedag en ze kwamen naar binnen ook met allebei een tas en koffer. Ze zaten op de bank. Liam botste zowat tegen Niall aan die druk in de keuken bezig was, Harry en Zayn zaten te klote met een paar tassen en Paul was aan het helpen met van alles en nog wat. De deurbel ging weer en ik opende de deur waar ik Nick zag staan. Ik liep naar buiten en deed de deur achter me dicht. "Hey." zei ik een beetje verbaasd. "Hey, ik hoorde dat je 3 weken weg ging dus ik kwam even gedag zeggen." zei hij. Ik lachte en gaf hem een knuffel. "ze zijn allemaal aan het stressen daarbinnen." zei ik lachend. Hij moest ook lachen en gaf een kus op mijn wang. "Bye." zei hij met een glimlach. Ik voelde het bloed naar mijn wangen stromen. "Bye." zei ik zacht en liep terug naar binnen. Ik ging bij de meiden op de bank zitten. Zei zeiden niks maar wisten vast wel wat er was. Ik hoorde buiten een toeter. Ik keek uit het raam en zag een ik weet niet hoe grote bus staan, het was hun tour bus. Paul riep de jongens, Wij pakte de tassen van onszelf en liepen achter iedereen aan, Onze buurvrouw zou voor Kimo zorgen. Ik zei hem gedag en rende achter de rest aan. We liepen de bus in. Er waren een soort van bedjes aan de zijkanten van de grote bus met gordijnen ervoor. Er was ook een grote bank in de hoek. Paul had alle tassen ergens anders neer gelegd en we liepen naar de bank. De jongens gingen daar ook zitten. "De vertrouwde tour bus." zei Louis. Ik lachte en keek rond. Het was zoo groot.

~~POV Niall~~
Het was ondertussen 1:00 's nachts en de meiden lachen al te slapen, En wij waren klaar om ook te gaan slapen, morgen hadden we het eerste concert in de UK. Ik was nadat ik me tanden had gepoetst zachtjes naar de bedden gelopen omdat de meiden al lachen te slapen. De rest van de jongens lachen ook al in de bedden, Soms was het echt killing zo'n echte tour, dit was niet een echte grote tour.

~~POV Zayn~~
Ik lach in me bed en dacht na. Ik weet noch toen ze This Is Us filmden. Ik had toen 10 minuten geslapen en toen hadden ze me nodig voor een bridge. Dat was pas killing, maar je moet er wat voor over hebben, het is namelijk geweldig om op te treden bij alle fans enzo.

-----------------------
Hey, kleine update er komen meer updates snel!

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu