Hoofdstuk 16 : haat

389 16 3
                                    

((A/N In Het Filmpje Zie Je Harry Huilen Omdat hij Dacht Dat hij Slecht Was, Hij Ging Haat zoeken Op Twitter :'( Harry Is Gewoon goed!))

~~POV Luna~~
We hadden vandaag studiedag dus geen school! Ik sprong me bed uit en trok een sweater aan die mijn sneeën zou verbergen. Ik liep naar eenden en alleen Niall was pas wakker. Hij zat zoals gewoonlijk op de bank TV te kijken als elke ochtend. Ik plofte neer op de bank naast hem. "goeiemorgen." zei ik. "goeiemorgen." zei hij terug en keek me aan toen hij merkte dat ik stil was. Ik keek hem niet aan. Ik dacht weer aan de haat van Twitter en wat dat meisje van school zei. "wat is er mis?" Vroeg hij en keek me met een doordringende blik aan. Ik haalde mijn schouders op en keek recht zijn ogen in. "Gaan jullie mij terug brengen naar het Weeshuis?...." Vroeg ik zacht. Hij keek verbaasd. "Wat? Nee! Waarom denk je dat?" Vroeg hij. Ik opende Twitter op mijn telefoon en liet de haat zien. Niall schudde zijn hoofd langzaam. "Luister Luna, wij krijgen ook haat van sommige mensen, maar net als bij jou zijn er ook meer dan genoeg mensen die ons aardig vinden en fans zijn." zei hij. Ik haalde opnieuw mijn schouders op. Later vertelde ik ook het verhaal over het meisje op school, Haar naam was Olivia daar was ik ondertussen achter. Hij wreef over mijn rug, ik hield me in om niet te huilen. "Luister negeer de haters en dan meisje zal ook vanzelf wel stoppen." zei hij. "het zal waarschijnlijk alleen maar erger worden als we helpen." zei hij zacht. Ik knikte en stond op om terug naar boven te gaan. Halverwege op de trap kwam ik Harry tegen. Ik liep zonder hem aan te kijken om hem heen naar mijn kamer en deed de deur dicht.

~~POV Harry~~
Ik keek verward toen Luna naar boven stormde. Ik liep naar Niall die op de bank zat. "Hé wat is er met Luna?" Vroeg ik aan hem. "Oh ze had wat haat op Twitter." zei hij. Ik slaakte een diepe zucht. "haat..." Het woord verliet mijn mond moeizaam. "Het zal wel goed met haar komen." zei Niall. "en uhm... ze dacht ook dat we haar terug wouden brengen naar het Weeshuis...." Hij begon in de zin steeds zachter te praten. "Wat?!" Vroeg ik geschokt. "ja in die haat reacties zeiden ze dat." zei Niall. "Oh mijn god!, dat gelooft ze toch niet echt!" Riep ik. Niall haalde zijn schouders op en keek me aan. "Ik denk het niet" Zei hij. "Mooi zo." Zei ik en liep de keuken in om iets te eten.

~~POV Luna~~
Ik zat in mijn kamer. Ik probeerde de haat op Twitter te negeren maar het kwam steeds weer terug. "Ze gaan me echt terugbrengen...." Zei ik zacht tegen mijzelf. Ik stond halverwege de trap omdat ik in de keuken wat eten wou gaan pakken. Alle jongens waren beneden en keken mij aan. Niall had ze waarschijnlijk alles al verteld. Ik voelde tranen in mijn ogen prikken. "Luun we moeten -" ik onderbrak Liam. "Praten?!" Vroeg ik. "Ja..." zei hij. Ik voelde woede opkomen maar ook angst. "IK WIST HET WEL JULLIE MOESTEN MIJ ADOPTEREN VOOR HET MANAGEMENT JULLIE GAAN ME TERUG BRENGEN!!!" Schreeuwde ik uit in tranen en rende mijn kamer in. Ik deed de deur dicht en zat op mijn bed te huilen. Ik hoorde voetstappen buiten mijn kamer. "Luun?" Vroeg een stem. "Ga Weg!" Zei ik onder het snikken door. De deur ging langzaam open. "Je moet Luisteren..." Zei Harry.

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu