~~POV Luna~~
Na dat sneeuwballen gevecht van gisteren waren we om 11 uur allemaal al gaan slapen. Ik hoorde boven mij dat Darcy wakker werd. Ineens kwam de buschauffeur binnen rennen. Ik keek slaperig op net als de rest. "Wat is er aan de hand?" Vroeg Liam. "De meeste sneeuw is weg, we kunnen verder rijden!" Zei hij. "YES!" Riepen we allemaal tegelijk. "Let's go!" Zei de chauffeur en ging terug naar zijn plaats. Ik voelde de bus bewegen en we begonnen te rijden. "nog 3 uur en dan zijn we thuis!" Zei ik blij.Ik had me ondertussen aangekleed en was naar de keuken gelopen, Harry was eten aan het maken voor iedereen aan het maken terwijl ik voor iedereen drinken aan het inschenken was. Ik gaf iedereen hun glazen en ging ook zitten.
Harry kwam aan met een bord vol broodjes voor iedereen. Ik pakte een broodje gezond en nam een hap. Harry had zijn glas water in zijn handen toen de bus over een hobbel reed en ze halve glas water lag over hem heen.
Ik deed mijn best om niet te lachen maar uiteindelijk schoot ik toch in de lach, net als de rest. "Moest je nodig Harold." grapte Niall. Harry grinnikte zelf ook. "Ik ga even een andere broek pakken." zei hij bekakt waardoor ik alleen maar meer moest lachen en zowat mijn water over mijn eigen schoot uitspuugde.
Ik at mijn broodje verder toen Harry weer terug kwam met een droge broek. Ondertussen was mijn broodje nu op, net als die van de rest behalve die van Harry. Hij at hem ook snel op. Ik hielp met de borden en glazen terug brengen naar de keuken en ik realiseerde me dat ik nu echt klaar was met deze bus.
*Aangekomen*
We waren eindelijk thuis, Laura en Darcy waren opgehaald door hun ouders. Ik liep achter de jongens aan naar binnen, we waren eindelijk thuis! Kimo kwam blij naar ons toerennen. Ik aaide hem terwijl de jongens d buurvrouw aan het bedanken waren voor het verzorgen van Kimo, het was al een iets oudere vrouw en ze was heel aardig. Ik bedankte haar ook en ze ging weer weg. Ik ging naar boven om mijn tas uit te pakken. Ik legde de kleren die over waren in mijn kast op stapeltjes en pakte mijn tandenborstel en tandpasta uit. Ik liep naar de badkamer en legde ze weg. Ik leggde ook mijn borstel terug. Ik ging gelijk douchen.
Ik droogde me af en deed kleren aan. Ik droogde mijn haar en maakte een warrige knot. Ik liep naar beneden en liep naar de keuken. Ik pakte wat te drinken. Ik liep terug naar mijn kamer en stuurde Nick een berichtje:
Luna: 'Hey we zijn eindelijk thuis!'
na een minuut kwam hij online
Nick: 'echt? Chill 't werd wel tijd he :p'
Luna: 'ja dat kun je wel zeggen :p'
Nick: 'Zullen we morgen naar het park?'
Luna: 'Tuurlijk!'
Nick: 'Oke bye tot morgen'
Luna: ''Bye xx'
Ik ging even op Twitter en zag dat de jongens al getweet hadden. Ik poste zelf ook een tweet en ging op Instagram, ik had er lang niet op gezeten. 3 weken geleden voor het laatst. Ik zette er een selfie op van mij en de jongens Ik poste hem en al snel kwamen er reacties zoals : "NIALLLL'' of "HARRYYY'''en dat soort dingen (A/N: Doe ik zelf ook als ik Harry op een foto zie hoor XD). Ik deed mijn telefoon uit en hoorde de jongens roepen. Ik liep naar beneden en ging bij ze op de bank zitten. ''wat is er?'' vroeg ik. ''fifa?'' vroegen ze. Ik zuchtte ''OMG'' zei ik lachend en pakte een controler. ''zijn de boys nu blij.'' zei ik lachend. ''yup.'' zei Louis.
---------------------------------------------------------------------
Maandag weer aar school :'( ahw ik probeer vaak te updaten maar ik heb steeds maar heel weinig inspiratie, als je ideën heb zet dann in de comments :) thx .
JE LEEST
Adopted By One Direction. (Voltooid)
RandomDit verhaal gaat over Luna, ze zit al 6 jaar in Een weeshuis. Ze is ondertussen 14 en is Wanhopig. Ze wil zo graag dat iemand Haar adopteert, dan opeens veranderd alles, One Direction komt haar adopteren! GUYS DIT VERHAAL IS ECHT OUD DUS SORRY DAT...