Hoofdstuk 25 : Laatste Dagje UK

355 15 3
                                    

~~POV Luna~~
"MEIDEN!!!" Hoor ik vanuit de woonkamer. "We komen!" Zei ik slaperig het was 6 uur 's ochtends maar we moesten vroeg weg. Ik gaapte en pakte mijn tas. Ik liep samen met de meiden naar de woonkamer nadat we alle 3 in de badkamer waren geweest. Ik keek slaperig naar Niall. "hoe kunnen jullie niet moe zijn?!" Vroeg ik. "We zijn wel moe we zijn alleen wel een betje gewend aan weinig slapen op tour." zei hij met een glimlach. Ik volgde Paul naar buiten en we liepen allemaal naar de bus.

*later in de bus*

Iedereen was nu wel moe en we lagen allemaal in zo'n bed van de tour bus. Ik deed het gordijntje dicht en deed mijn ogen dicht. Ik viel al snel in slaap. Een uurtje later ofzo werd ik wakker. Harry was half wakker en zat op de bank en de rest sliep nog. Ik liep naar de koelkast en pakte een glas chocolademelk. Ik liep naar de bank en gaf Harry ook en glas. "Misschien word je hier wakker van." zei ik met een grijns. Hij keek me ook met een lach aan. "Thanks." zei hij. "Hoelang moeten we nog rijden?" Vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op. "Ik denk nog ongeveer 3 uur." zei hij. Ik zuchtte even en gaapte. Hij keek op van het drinken. "moe?" Vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. "niet heel erg." zei ik. Opeens stopte bus met een schok. Iedereen sliep door maar Harry en ik stonden op en liepen snel naar de chauffeur. "wat is er aan de hand?!" Vroeg Harry. Ik keek naar buiten en zag een dik pak sneeuw liggen. "We kunnen voorlopig niet verder, er ligt een te dik pak sneeuw en de politie heeft op de radio verteld dat je voorzichtig moet zijn en dat er een sneeuwstorm aankomt." zei de chauffeur. "Dus we blijven hier nog wel even?" Vroeg ik. De chauffeur knikte. "wat?" Hoorde ik een slaperig stem achter me en draaide me om, het was Niall. "het lijkt erop dat we hier nog even blijven bro." zei Harry tegen hem.

*later toen we het iedereen hadden uitgelegd*

"Oh nee..." zuchtte Zayn. Ik knikte instemmend. "Gelukkig hebben we genoeg eten en drinken." zei Louis. "Ja" zei Harry. "We zullen nu gewoon moeten afwachten tot de meeste sneeuw weg is en de sneeuwstorm voorbij is." zei Niall. "en Hoelang gaat dat duren?" Vroeg Liam. Niall haalde zijn schouders op en niemand wist het. Ik liep naar de bank en deed mijn telefoon aan. Ik Appte Nick:

Luna: 'ik kom voorlopig niet thuis'
Nick: 'wat waarom niet?! Wat is er gebeurt?!'
Luna: 'niks ernstigs hoor, we zitten vast op de weg in een sneeuwstorm'
Nick: 'ah bale'
Luna: 'ja zeker!' Zei ik.

We appte zo nog even door tot Nick weg moest want hij ging uiteten. Ik ging op Twitter en zag dat de jongens alle verschillende dingen hadden getweet zoals: 'stuck in a snowstorm!'. Ik tweette ook: 'leuk man ben je mee op een kleine tour kom je in een sneeuwstorm maar ja best gezellig.'. Ik tweette het en legde mijn telefoon weg. "Wat zullen we gaan doen?" Vroeg Darcy en liep samen met Laura naar mij toe. Ik haalde mijn schouders op. Ik wist niks wat we konden doen. "Tekenen?" Vroeg ik. "Ja leuk!" Zeiden ze. We pakte alle drie een kladblok en begonnen te tekenen. Ik tekende een meisje in een jurkje. (A/N op foto zie je de tekening.) ik maakte nog wat andere dingen en stopte toen met tekenen. Ik deed mijn oortjes in en ging muziek luisteren.

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu