~~POV Niall~~
Het was al best laat en Luna was nog niet terug. "ze komt zo wel."zei Zayn. Ik keek bezorgd "kom we gaan haar zoeken." zei ik na 10 minuten wachten. Ze liepen naar buiten en keken rond in de buurt van de Starbucks. Toen liepen we naar het parkje waar ook niemand was. Het was nu donker geworden. "Luna?" Riep ik. "Luna?!" Riep Harry. "Jongens ze is weg!" Zei Liam. "Ze moet zijn ontvoerd dat kan niet anders ze zou nooit zomaar weg gaan." zei ik in paniek. Ik voelde een hand op mijn schouder, het was Harry. "dan gaan we nu naar de politie en haar opgeven." zei hij. Ik keek naar de sterren. "oké." zei ik en liep weg.~~POV Luna~~
Ik had hele erge hoofdpijn. Ik deed mijn ogen langzaam open maar zag alleen maar zwart. Mijn handen zaten op mijn rug en ik kon ze niet bewegen. Ik zat in een busje denk ik want het schudde nogal. Ik hoorde mannen stemmen praten. De doek werd van mijn hoofd gehaald en ik kon zien ook al was het nog steeds vrij donker in het busje. Ik zag schimmen van 2 personen. "hallo Luna." zei een zware enge stem. "Hoe weet jij mijn naam?!" Vroeg ik. "Je bent beroemd." zei hij vals. "Wie zijn jullie en wat doe ik hier?!" Vroeg ik en keek de andere man aan. "dat gaat je niks aan!" Zei hij. Ik deinsde geschrokken terug. Ze liepen opeens weg naar de voorkant van het busje, er ging een ijzeren deur dicht waardoor ik hun niet meer zag of hoorde. Ik voelde in mijn achterzak. Ik voelde mijn telefoon. 'yes!' Dacht ik. Ik kon mijn handen amper bewegen maar kreeg wel mijn telefoon wel te pakken. Ik kon mijn handen niet voor me krijgen dus ik besloot blind te typen. Niall stond onder een sneltoets dus ik begon blind te typen.Ik werd wakker nog steeds in het busje, ik was blijkbaar in slaap gevallen. Ik hoorde de mannen weer komen en de deur ging open. Ik keek op ze hadden allebei een sigaret, het stonk echt heel erg ik hield echt niet van die geur. Ik werd misselijk toen opeens het scherm achter mij oplichtte. 'shit!' Dacht ik. Mijn telefoon viel uit. "Zozo wat hebben we hier" zei 1 van de mannen en pakte mijn telefoon. Ik keek hem recht aan "dat is mijn telefoon." zei ik misschien een beetje te uitdagend. "Niet zo stoer doen meisje!" Zei hij en kwam dichterbij. Hij drukte zijn sigaret uit op mijn arm en ik gilde het uit van de pijn. Tranen stroomde over mijn wangen en ik keek naar mijn arm. Hij was rood en er zat een brandplek. "KLOOTZAK!" Riep ik. Ik kreeg een stoot net onder mijn oog, ik dook in elkaar. "Mond houden!" Zei hij. "W...waar brengen jullie me naar toe?...." Vroeg ik zacht. ze reageerde allebei niet en keken boos op toen het busje plotseling stopte. "de benzine is op!" Hoorde ik een stem vanuit de andere kant hard schreeuwen. "SUKKEL!" Schreeuwde de man die hier was en liep weg. De andere man bleef bij mij staan en keek me vals aan. "Pedo!" Zei ik. Hij gooide zijn sigaret op mijn been en hij brandde op. Ik gilde opnieuw en tranen prikte in mijn ogen. Ik moest hoesten van de vieze rook lucht. Ik voelde me zwak, ik moest mijn medicijnen. "I...ik moet mijn medicijnen....." zei ik zacht. "Dat is dan pech!w zei hij en ging de ijzeren deur door. Ik sloot zwak mijn ogen en viel weg.
~~POV Niall~~
Mijn telefoon trilde, het was een berichtje van Luna! Ik keek op het scherm: "Nisll Hwlp! Ze Hwbbrn Me Onrvoers!" Las ik. (A/N: er staat dus : Niall help! Ze hebben me ontvoerd! Voor als je het niet zag :3)
we waren ondertussen al bij de politie geweest die zouden zoeken, "Jongens!" Riep ik. Ze waren er meteen en ik liet ze het berichtje zien. Ze keken geschrokken en verbaast net als mijn reactie. "Wat nu?" Vroeg Harry. "geen idee." zei ik eerlijk. "Misschien kan de politie ontdekken waar haar telefoon signaal vandaan kwam!" Riep Liam. "Let's go!" Zei Louis.We waren bij de politie en ze zouden ons bellen als ze iets wisten of hadden gevonden. Ik bedankte ze en ging terug naar de auto. Ik voelde me hulpeloos. Ik ging op de stoel naast Louis zitten en keek stil uit het raam. "Bro gaat het?" Vroeg Zayn. Ik haalde mijn schouders op.
Ik deed de deur van het huis open gevolgd door de jongens. Ik was stil en ging op de bank zitten. "Bro gaat het echt wel goed?" Vroeg Zayn opnieuw. Ik kon er nu echt niet meer tegen. "NATUURLIJK GAAT HET NIET GOED LUNA IS ONTVOERD EN IK KAN NIKS DOEN!" schreeuwde ik uit en liep naar boven, ik deed mijn kamerdeur op Slot en keek uit het raam. "Oh Luna, ik ga je vinden....." zei ik zacht.
-------------------
Nieuw hoofdstuk yay ik vond deze leuk om te schrijven :D ik hoop dat jullie het ook leuk vinden :) xx.
JE LEEST
Adopted By One Direction. (Voltooid)
RandomDit verhaal gaat over Luna, ze zit al 6 jaar in Een weeshuis. Ze is ondertussen 14 en is Wanhopig. Ze wil zo graag dat iemand Haar adopteert, dan opeens veranderd alles, One Direction komt haar adopteren! GUYS DIT VERHAAL IS ECHT OUD DUS SORRY DAT...