Hoofdstuk 38 : Nu Praten....

254 12 0
                                    

~~POV Luna~~
Wat was er nou gebeurt?..... Ik had geen idee. Opnieuw een flashback en die vragen opnieuw. Ik wou zo graag weg alles om me heen was zwart maar ik besefte wel dat ik wakker was. Ik hoorde ver weg alleen een paar stemmen. Ik was te vermoeid om te praten ik kon geen woord uitbrengen. Ik knipperde een paar keer en keek de kamer rond. Ik zag de jongens ik weet niet waarom maar ik vloog ze allemaal tegelijk om de hals en de tranen kwamen vanzelf.

~~POV Niall~~
"Ooh Luna..." zei ik zacht en wreef over haar rug. Het was een soort groupshug met Luna in het midden maar dit keer niet vrolijk. Ze keek op, "wanneer is jullie Tour?...." Vroeg ik. "Nog lang niet over meer dan een half jaar pas ofzo." zei ik. "maak je maar geen zorgen..." zei Harry. "Ja maar me vriendinnen dan?!" Vroeg ze. Ik keek de jongens aan "ik weet het niet..." zei ik eerlijk.

Het was ondertussen avond en Luna stond te douchen, het ging beter met haar en we hebben het blad verboden om het in het magazine te zetten. Als ze dat wel zouden doen zouden we de politie bellen. Het was anders echt privacy schending. Ze kwam de trap af met een vlecht in en een pyjama aan. "Heey." zei ik vrolijk. "hey." Tot mijn verbazing klonk ze best happy. "Eten!" Hoorde ik Zayn schreeuwen. Ik rende de keuken in. "PIZZA!" Riepen Luna en ik tegelijk en schoten in de lach.

~~POV Luna~~
Ik ging lachend naast Niall en Louis zitten en pakte een bord met een stuk pizza Hawaï. Ik at rustig en nam nog een stuk. Ik zat vrij snel vol terwijl de jongens wel een hele pizza zelf op konden denk ik. Ik zette mijn bord vast in de vaatwasser en keek vanaf de bank naar de jongens die verder aten. Ik besefte me nu eigenlijk hoeveel geluk ik had dat ik was geadopteerd, Ik herinner me het weeshuis nog goed, de aardige meisjes en de meiden die eigenlijk gewoon irritant waren. Ik kan me niet beseffen dat hun One Direction zijn, de jongens die over de hele wereld fans hebben. Ik keek lachend toe en zette daarna de TV aan. Ik keek op het nieuws dat toevallig op stond en zag toen iets wat ik liever niet had gezien.... Het weeshuis ging failliet.....
---------------
Ik voel me zo schuldig dat ik lang niet heb geupdated SORRY💖

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu