Hoofdstuk 4 : Meer eten? Nee!

682 22 0
                                    

~~POV Harry~~
Ik stond op en maakte wat eten, die rest sliep nog. Ik zette het ontbijt op tafel en dacht na. 'Luna moet meer eten...., maar hoe...' Dacht ik. Ik hoorde iets uit de deur achter me komen, het was Kimo. Ik hurkte bij de hond neer die bang heen en weer rende. "Wat is er?" Vroeg ik met een verward gezicht. Hij rende de gang in en ik volgde hem. Hij ging naar Luna haar kamer. Ik hoorde niks dus waarschijnlijk lag ze nog te slapen. Ik liep langzaam de kamer in en was zo stil als ik kon. Ik zag Kimo niet meer. "Kimo?" Fluisterde ik. Hij kwam achter Luna vandaan. Ik liep naar hem toe en zag Luna haar rug, het was helemaal rood. "wat is er gebeurt?!...." Fluisterde ik. 'Natturlijk!' Dacht ik. '1 van de hotelbediendes had koffie over haar rug heen laten vallen maar ze zei dat het haar niet had geraakt!, Oh Luna....' Dacht ik opnieuw. "Thx Kimo." Zei ik zacht en liep weer de kamer uit.
~~POV Niall~~
Ik liep naar de keuken van de grote hotelsuite en zag Harry bezorgd kijken terwijl hij een ei aan het bakken was. "Hé wat is er?" Vroeg ik. Hij keek om "oh, ik heb net ontdekt dat Luna een brandwond op haar rug heeft." zei hij. Ik schrok "wat?!" Vroeg ik. Hij knikte "ze wou het niet vertellen denk ik." zei Harry. "We moeten het wel vertellen dat we het weten, anders kunnen we haar nooit helpen." Zei ik. Harry knikte alleen maar. Luna kwam haar kamer uit en ging bij ons aan tafel zitten, Zayn, Louis en Liam waren weg, ze gingen overal rondkijken. Luna keek ons aan toen wij naar haar keken. "wat is er?" Vroeg ze. Ik keek haar aan "Kimo kwam naar Harry toe en tja hij liep naar je rug, dus Harru volgde hem en zag de brandwond..." zei ik zacht. Ze keek naar Harry. "Het spijt me...." zei ze en keek naar haar voeten. Harry schudde zijn hoofd. "Het is oké, maar laat ons de volgende keer helpen." zei hij. Ik keek naar Luna, ze knikte. Ik pakte verband, ze deed het om haar middel en deed haar trui weer goed. Harry knikte goedkeurend en nam een hap van zijn broodje ei. Ik keek naar Luna. "Luna voor ik het vergeet als we weer thuis zijn ga je naar school." Zei ik en glimlachte naar haar. Naar ogen werden groot van angst, ze schudde langzaam haard hoofd. "Wat is er?" Vroeg ik geschrokken. "Ik werd altijd gepest toen ik op school zat tot ik in het weeshuis kwam en niet meer naar school ging.i" zei Luna zacht. "oh dat komt wel goed." probeerde ik haar gerust te stellen. "ik hoop het." fluisterde ze zacht.
~~POV Luna~~
Ik stond op en waste mijn bord af nadat ik het ei had opgegeten. Harry liep naar me toe en waste zijn bord ook af, "Luna?.." Zei hij. "ja?" Vroeg ik. "Misschien moet je meer eten, ben je niet een beetje te mager?..." Vroeg hij voorzichtig. Ik schudde mijn hoofd "nee." zei ik en liep weg. Niall stond op. "Luna we maken ons zorgen je bent echt veel te mager denken we!" Riep hij. Ik keek om "ben ik niet geloof me!" Riep ik terug en ging op mijn bed zitten. Kimo kwam naast me zitten en ik aaide hem over zijn hoofd. Niall kwam binnen. "ga weg.." zei ik zacht. Niall negeerde wat ik zei en kwam naast me zitten. ik keek hem aan "ik ben echt niet te mager..." zei ik. Hij knikte "oké ik geloof je als jij het zegt, ik vertrouw je." zei hij. Ik gaf hem een knuffel "thanks Niall." zei ik. Hij lachte "no Problem." zei hij. Hij liep me kamer weer uit en ik keek op mijn telefoon, ik was over 3 weken jarig. "leuk, nog een jaartje ouder." Dacht ik lachend. Ik deed mijn shirt omhoog en keek naar het verband, de brandwond voelde wel al beter maar ik liet het ervandoor er toch nog maar even om zitten. Ik liep naar Harry en Niall met Kimo die achter me aan rende. "Kimo moet naar buiten." zei ik. Niall en Harry knikte.b"we gaan met ze alle." zei Niall en trok zijn ja aan. Ik knikte en maakte de riem vast aan Kimo's halsband. Harry en Niall deden een zonnebril en muts op zodat niemand ze zouden herkennen.
*een paar minuten later*
We liepen over straat toen er ineens een groep fotografen aankwamen. Ik hoorde de jongens zuchtte. Niall greep mijn hand en liep snel weg. De fotografen maakte me een beetje bang, ze kwamen best dichtbij en ze hadden felle flitsen. Niall en Harry liepen samen met mij snel terug naar het hotel. "soms een beetje irritant." zei Niall en moest een been lachen. Harry knikte alleen maar en plofte op de bank. Liam, Zayn en Louis kwamen binnen. Kimo rende op hun af. "Hey Kimo." zei Louis en aaide de hond. "buiten zijn overal fotografen." Zeiden Liam en Zayn tegelijk. Niall knikte "weten we." zei hij. Ik knikte ook. Ik ging op mijn bed liggen en ging op Twitter, Ik was geragd in een bericht wat Harry had gepost, het was een foto van mij en Kimo die aan het spelen waren, 1 minuut geleden gepost en nu al 2K likes en een meer dan 800 retweets. Ik moest lachen en riep heel hard 'HARRY!!!' Ik hoorde hem lachen. Ik keek op mijn pagina en ik kreeg ineens veel meer volgers, 1K nu al "WTF?!" Zei ik. Ik poste een tweet: 'Altijd leuk je dochter pesten hè' typte ik met een smiley en tagde Harry. "nu al 500 likes "OMG..." Zei ik zacht. ik deed mijn telefoon uit en in mijn broekzak. Ik gaapte en was het pas 14:00 ik viel toch even in slaap.

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu