Hoofdstuk 20 : Sneeuw!

406 14 1
                                    

~~POV Luna~~
Ik werd wakker en nam gelijk mijn medicijnen in voor ik het weer vergat. Ik liep het raam en keek naar buiten. "SNEEUW!!" Gilde ik. Er lag super veel snel en er was ook een soort van Sneeuwstorm. Ik keek naar buiten tot iemand mijn kamer in kwam, het was Harry. "Luna je school belde net, door de sneeuw gaat school vandaag niet door." zei hij. Ik lachte even en was super blij van binnen. Nu kon ik met Darcy en Laura afspreken. Harry keek me verward aan omdat ik op een kleuter leek die voor de eerste keer in z'n leven sneeuw zag ofzo. Ik schoot in de lach en Harry ook. "vind je sneeuw leuk?" Vroeg hij. Ik knikte hevig.

~~POV Niall~~
Het was leuk Luna zo vrolijk te zien, Ik vond sneeuw ook wel leuk alleen jammer dat het dan gelijk koud moet zijn. We zaten aan tafel te eten, gister waren de jongens en ik naar de studio geweest om 'Stockholm Symdrom' op te nemen. Ik pakte een broodje gezond net als de iedereen volgens mij en begon te eten. Het was nu binnen zelf koud. Ik zette de verwarming aan en liep naar boven om een warmere trui te pakken.

~~POV Luna~~
Ik had een sweater aangetrokken, iedereen zat nu in een sweater omdat het anders echt te koud was. Ik zat op de bank FIFA te spelen omdat Niall dat zo graag wilde.

We waren klaar en Niall had met 4-3 gewonnen. "Je bent hier best goed in Luun." zei hij. "Thanks." zei ik en stond op. Ik liep naar boven mijn kamer in. Ik pakte mijn gitaar en begon de akkoorden van 'You & I' te spelen. Ik zong zachtjes mee, ik vond het een mooi lied. Toen ik klaar was kreeg ik een berichtje in de groepschat van de meiden en mijzelf.
'Kunnen we langskomen Luun?'
'tuurlijk zie jullie zo'
'Tot zo!'
YAY de meiden kwamen hierheen. 20 minuten later ging de bel. Ik rende naar de deur en deed open, Ik zag 2 besneeuwde meiden staan. "hoi Sneeuwpoppen." Zei ik. "Lach maar, jij hoefde niet door de sneeuw." zei Darcy met een grijns. "LUUN IK HEB IETS WAT JE MOET ZIEN!" Gilde Laura. "Over One Direction?" Vroeg ik met de nadruk op 'One Direction', het was vreemd om dat te zeggen als je ze goed kent. "JA!" Zei ze. Ik moest lachen en plofte op de bank. Ik speelde het filmpje van haar telefoon op de TV af en keek ernaar. Het waren Solo's van Harry in 'What makes you beautifull'. Het waren solo's die werden verpest door de andere, ik vond het wel grappig. (A/N zie het filmpje) Harry kwam de trap aflopen en zg zichzelf op TV bij de solo's. "HARRY!" Blijkbaar kon Darcy zich niet inhouden en gilde het uit. Ik moest lachen. "De jongens kunnen zo irritant zijn tijdens mijn solo." zei hij. "Ze hebben zelfs een keer -" Hij werd onderbroken door Darcy en Laura die tegelijk riepen: "JE BROEK NAAR BENEDEN GETROKKEN!" Ze schoten in de lach. Ik ook. "Ja dat ja." zei Harry droog. "Jongens!" Riep hij en al snel stond iedereen beneden. "Zien jullie is hoe het er van voor uitziet als jullie de solo proberen te verpesten." Zei hij lachend. Iedereen moest lachen. "die van je broek was wel geniaal geef toe." zei Liam. "Jaja." zei Harry. "Ik durf te wedden dat als ik nu die solo zou zingen jullie hetzelfde zouden doen!" Zei Harry lacherig als grapje. "oké ga je de uitdaging aan?" Vroeg Niall. "het was een grapje." zei Harry. "nu niet meer ga staan, we doen niks." zei hij. Harry zuchtte. "het ergste is nog dat jullie achter me staan en dat ik niet kan zien wat jullie doen." Zei hij.

Ze stonden ondertussen net als altijd in de positie als Harry zijn solo zong.

'Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it ain't hard to tell'

In het midden van de solo begonnen de jongens al te klote met Harry z'n haar en alles het was zo grappig om te zien. Het was voor Harry gewoon een uitdaging geworden om verder te zingen. Ik moest lachen. "Ik zei het toch." zei Harry lachend en nep boos.

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu