Hoofdstuk 12 : Jarig!

482 21 0
                                    

~~POV Luna~~
Ik lag te slapen tot ik wakker werd van een geluid, een liedje om precies te zijn. Ik deed mijn ogen open en zag de jongens Happy Birthday zingen. Ik lachte en ging rechtop in mijn bed zitten. Ik blies de kaarsjes van de taart uit. "Niet te geloven dat ik 15 ben!" Zei ik lachend. De jongens lachten en gaven mij een best groot cadeau. Ik keek verbaasd en opende het, ik zag een mooie witte gitaar. Ik keek met open mond naar de gitaar en gaf ze een groups hug. "Thanks jongens!" Riep ik blij. "We dachten zul je vast wel leuk vinden." zei Niall en liet het filmpje op Twitter zien die Nick had gemaakt. Ik moest lachen "oh ja." zei ik droog en sprong m'n bed uit. "We zien je beneden wel we hebben een verassing voor je." zei Louis en liep met de rest naar beneden. Ik knikte en liep naar mijn kast. Ik pakte een shirts waar je buik net onderuit kwam en een spijkerbroek. Ik deed mijn zwarte gympen aan en ging naar de badkamer. Ik waste me en kamde mijn haren, ik deed mijn haar los en liep naar beneden. Ik ging aan tafel zitten bij de jongens. "Taart als ontbijt?" Vroeg ik. "Ja!" Zei Niall vrolijk. "Vreetzak." hoorde ik Zayn lachen. Niall keek hem nep boos aan en we schoten in de lach. Ik nam een stuk taart en begon te eten, onder het eten vertelde Liam wat de verassing was"We gaan naar het pretpark!" Zei hij. Ik lachte "yay!" Zei ik blij. Ik kreeg een berichtje en keek op m'n telefoon. Het was van Laura en Darcy in de groepschat van ons 3. Er stond: 'Luna kom please een paar minuten naar het park we hebben een cadeautje!' Had Darcy geschreven. Ik keek op. "Mag ik heel even naar het park, Darcy en Laura zeggen dat ze een cadeautje voor me hebben?" Zei ik. Ze knikte allemaal. "we wachten wel in de auto, als je wil mogen ze mee naar het pretpark?" Vroeg Niall. "Ja!" Riep ik blij en stond op. Ik stuurde een berichtje dat ik eraan kwam en ook een verassing voor hun had. "Kimo!" Riep ik. "Kom naar het park." Zei ik. Ik liet hem loslopen en hij volgde me naar buiten. We kwamen bij het park en ik zag Darcy en Laura op het bankje zitten. Ik zwaaide blij. Ze rende allebei naar mij toe en knuffelde me. "Heey!" Zei ik. Kimo sprong tegen onze benen aan en ik aaide hem even over zijn hoofd. De meiden gaven me een klein doosje. Ik opende het doosje en zag een felroze armbandje met het woord: 'BFF' erop. Ik deed hem om en de meiden lieten hun armbandje zien. "Thanks!" Zei ik. "Willen jullie mee naar het pretpark voor mijn verjaardag?" Vroeg ik. "JAA!" Riepen ze tegelijk. "Oké we wachten thuis wel." zei ik. De meiden knikte en liepen weer weg om spullen weg te brengen naar hun huis ofzo. Ik wou Kimo roepen toen iemand den hand op mijn schouder legde om me tegen te houden. Ik draaide me om en begon te lachen. "Hey Nick!" Zei ik. "hey." zei hij en gaf mij een doosje. "Gefeliciteerd." zei hij. "hoe wist je dat ik jarig was?!" Vroeg ik. "Darcy en Laura zeiden het." zei hij. Ik knikte en maakte het doosje open, erin zat een zilveren kettinkje met een klein muziek nootje eraan. "Hij is zo mooi!" Riep ik en gaf Nick een knuffel. "Mooi zo." zei hij en deed hem bij mij om. Ik keek ernaar. "Super bedankt!" Zei ik nog eens. "No Problem." zei hij. Ik gaf een kusje op zijn wang en riep Kimo. "Ik moet weer gaan bye." zei ik en rende samen met Kimo terug naar huis. Ik kwam binnen en liet het armbandje en de ketting zien. "Mooi." zeiden de jongens. "Kunnen we nog even wachten, De meiden komen eraan." zei ik. Iedereen knikte. Even later waren de meiden er en zat iedereen in de auto. Zayn ging rijden. Wij zaten met ze alle helemaal achterging met voor ons Harry, Niall en Liam. Louis zat op de voorstoel naast Zayn. De meiden en ik waren een beetje aan het kloten. Ik keek op mijn Twitter en zag een paar honderd berichten met : 'Gefliciteerd!' Ik keek verbaasd. "hoe weten jullie fans dat ik vandaag jarig ben?" Vroeg ik. Liam draaide zich om naar mij. "Misschien hebben wij iets getwitterd dat jij jarig bent..." zei hij lachend. Ik moest ook lachen. De meiden keken mij vragend aan en ik haalde alleen mijn schouders op. "Waar gaan we straks het eerst in?" Vroeg Darcy opgewonden. "ACHTBAAN!" Gilde Laura en ik tegelijk. We schoten in de lach. Ik keek naar buiten en zag een file. "oh nee...." zei ik zacht. "Hopelijk is die file snel weg." zei Darcy. Ik knikte.

Adopted By One Direction. (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu