~~POV Luna~~
Het was 8:00 en ik moest naar school, Ik liep naar beneden en pakte mijn rugzak en mijn fietssleutel. Ik zei iedereen gedag en liep naar mijn fiets toe.Op school zette ik mijn fiets op slot en liep samen met Laura en Darcy de klas in. We hadden eerst Mentor uur, Onze mentor : Meneer Jeffries. "Klas." begon hij om iedereen stil te krijgen. "We gaan Donderdag op Schoolreisje." zei hij. De klas werd rumoerig. "stilte!" Zei hij.
Hij ging verder. "We gaan Lasergamen." Zei hij. De jongens begonnen te juichen en stiekem vonden de meisjes het ook wel leuk denk ik. Toen Mentor uur was afgelopen gingen we naar tekenen. ik begon met tekenen en dat ging zo een uur door. Laura en Darcy zouden met mij meegaan naar huis om samen Huiswerk te maken,niet dat er nog veel te doen was want we altijd het meeste al af in de les
Toen we thuis waren deden ze ondertussen de TV aan en zette Xite op, die speelt allemaal liedjes af. Ik pakte mijn wiskunde boek en begon samen met de meiden de sommen maken. Na een kwartier waren we al klaar en keken verder naar Xite. Toen opeens kwam One Direction met Midnight Memories stond er. Ik keek de meiden aan die volgens mij op het punt stonden te fangirlen, ik moest lachen. De meiden begonnen te gillen en ik zag de jongens in de deur opening staan die zachtjes meezongen. Ik gaf toe het was een aanstekelijk nummer.
"Straight of the plain to a New hotel."
Hoorde ik Harry zingen. Zo gingen de jongens even door. Na hun kwam Taylor Swift met Shake it off. Ik zag de jongens allemaal even naar Harry kijken die weg liep en niks met het liedje te maken wou hebben. Hij had wat met haar gehad maar het was niet goed gegaan ofzo. Ik vond het best wel zielig eigenlijk. De meiden en ik aten nog een paar koekjes en daarna moesten ze alweer naar huis. Ik zei ze gedag en ging naar mijn kamer op mijn gitaar spelen. Ik probeerde een paar deuntjes en stopte daarna weer. Ik trok mijn jas aan en liep samen met Kimo naar buiten om hem uit te laten. Ik kwam Nikky tegen. "hey Nikky!" Riep ik. "LUNA!!!" Gilde ze en vloog me om de hals. "Hoe is het?" Vroeg ik. "goed!" Zei ze. "ik ben bijna 7!" Riep ze blij. "wanneer?" Vroeg ik. "Vrijdag over 3 dagen!" Zei ze blij. "Ik kom wel langs dan." zei ik blij terug. Ik knuffelde haar en zei haar gedag toen ik weg liep naar het park met Kimo. Ik maakte de riem los en liet he, vrij rond rennen.
---------------------------------
Heey sorry dat her zo kort is maar ik had een hoofdstuk geschreven die best lang was en toen was het ineens verwijderd sorry ! Xx
JE LEEST
Adopted By One Direction. (Voltooid)
RandomDit verhaal gaat over Luna, ze zit al 6 jaar in Een weeshuis. Ze is ondertussen 14 en is Wanhopig. Ze wil zo graag dat iemand Haar adopteert, dan opeens veranderd alles, One Direction komt haar adopteren! GUYS DIT VERHAAL IS ECHT OUD DUS SORRY DAT...