~~POV Luna~~
We waren weer terug in Nederland en vandaag zou ik voor het eerst in 6 jaar weer naar school gaan, ik was best zenuwachtig. Ik stapte uit me bed kleedde me aan en liep naar beneden, ik was best vroeg dus ik maakte rustig een broodje en at het op. Niall kwam slaperig naar beneden, "waar ga je heen?'' vroeg hij moe. "school." zei ik droog. Hij keek me verbaasd aan "ohja!""zei hij. Ik moest lachen. "ga je op de fiets of moet ik je brengen?" vroeg hij. Ik dacht na ''ik ga wel fietsen.'' zei ik en deed mij jas aan, ik pakte mijn tas en zei Niall gedag. ''Succes!'' hoorde ik hem nog roepen ''thanks!'' riep ik terug en fietste naar school. Toen ik aankwam waren er pas een paar kinderen. Ik liep naar binnen en ging zitten op 1 van de gele bankjes die er stonden. Ik pakte me telefoon en keek welke les ik eerst had en in welk lokaal dat was. "Engels in lokaal 204" zei ik zachtjes en stond op. Ik liep rustig naar mijn lokaal en ging wachten. De docent kwam eraan en ik liep de klas in. ''waar moet ik zitten?'' vroeg ik aan de docent. ''ga maar naast Darcy zitten.'' zei ze. Ik keek de klas rond en zag een meisje aardig zwaaien, ik lachte en liep naar de tafel. ''hoi ik ben....' voor ik me zin kon afmaken viel ze me in de rede: ''Luna, jij bent geadopteerd door One Direction!'' riep ze hard. Ik werd rood omdat de hele klas naar ons keek. ''Darcy..'' fluisterde ik. ''sorry.'' zei ze lachend en stak haar hand uit. ''hoi ik ben Darcy.'' zei ze. Ik schudde haar hand ''hoi.'' zei ik.
*Na school*
Ik en Darcy moesten een opdracht maken voor engels en we hadden besloten dat bij mij thuis te doen, ik pakte me telefoon en stuurde Niall een berichtje:
Luna: Hey, kan er een vriendin komen, we moeten een opdracht maken X
Niall: Tuurlijk ik zie je zo bye
Luna: bye
Voor ik het door had stond Darcy al klaar met haar fiets. Ik pakte ook mijn fiets en we fietse naar huis. We stonden voor de deur en Darcy stond te stuiteren. Ik keek haar aan, "'Niall doet waarschijnlijk de deur open dus please hou je in.'' zei ik lacherig. ''Ik weet niet of ik dat wel kan...'' zei ze. Ik dacht na. "'Bijf staan!'' zei ik en pakte een stukje plakband uit me etui. Ik duwde het op Darcy haar mond en ik moest giechelen. Darcy wou wel lachen maar het lukte niet denk ik. Ik belde aan en zoals ik al dacht deed Niall open. Niall lachte naar me en naar Darcy, toen keek hij verward. ''waarom heeft ze plakband op haar mond?'' vroeg hij. Ik begon te lachen "anders word je doof.'' zei ik. Hij moest lachen ''boeie haal het maar van haar mond.'''zei hij. Ik knikte ''jou keuze.'' zei ik en haalde het plakband van haar mond en bedekte mijn oren. Zoals ik al dacht begon ze even te gillen, Niall moestalleen maar lachen en we liepen naar binnen. Ik liep door naar mijn kamer en had ondertussen al wat drinken voor ons gepakt. We gingen zitten en voordat we begonnen vroeg Darcy: ''moest jij de eerste keer ok niet gillen toen je ze zag?!'' vroeg ze. Ik schudde me hoofd ''ik kende ze niet echt goed ik wist alleen hun namen and de band maar verder niks.'' zei ik. Ze knikte verbaasd. Ik pakte mijn laptop en opende Word. "waar gaan we het over doen?" Vroeg ik. Darcy dacht na, "Bijna alle meisjes uit onze klas zijn fan van One Direction, we kunnen..." Ik onderbrak haar "Nee." zei ik kortaf maar vooral snel. "Ik ga het toch niet over mijn vrienden doen?!" Vroeg ik. Ik was ondertussen wel gewend dat fans het over hun hadden en alles terwijl het voor mij gewoon normaal voelde, soms waren er meisjes die stonden te huilen. "Please?!" Smeekte Darcy. Ik zuchtte "goed dan." zei ik en rolde met mijn ogen. "YAY thx!" Riep ze blij. Ik moest lachen "oké ik laat de grote Directioner wel typen." zei ik en gaf haar de laptop. Ze grinnikte even en begon te typen. Na overleggen en alles typen waren we klaar met de opdracht. Ik printte hem uit en stopte hem in een mapje. "Zal ik hem bewaren?" Vroeg ik. Darcy knikte en liep samen met mij naar beneden. "Zullen we in het weekend een sleepparty houden met Laura jij en ik?" Vroeg ik. Darcy knikte heftig "leuk!"zei ze. "Oké vraag jij het Laura?" Vroeg ik. Ze knikte en zei gedag. Toen ze weg was plofte ik neer op de bank. Ik legde mijn hoofd op de steun achter me en deed me ogen even dicht. Er plofte iemand naast me op de bank, ik deed me ogen weer open en zag Niall. Hij moest lachen. "was het vermoeiend?" Vroeg hij lacherig. Ik zuchtte "yup." zei ik. "3x raden waarover de opdracht gaat." zei ik en keek Niall aan. "vertel." zei hij. "De band waarmee ik leef." zei ik lacherig. "ze heeft me gewoon overgehaald." zei ik.
~~POV Niall~~
Ik moest lachen. "dat is toch leuk." Vroeg ik. "Maar ik ken jullie al." zei Luna. ik haalde mijn schouders op, "goed dan, we komen gewoon optreden" zei ik. Luna knikte "dat is wel leuk." zei ze. Ik stond op "wil je een tosti?" Vroeg ik. "ja lekker." zei ze. Ik maakte 2 tosti's en gaf een bord aan Luna. Toen we hem allebei op hadden stond ik op en liep naar de keuken met de 2 borden. Ik zag dat Luna opstond en naar boven liep. "Luna wacht even!" Riep ik en liep naar de trap. "Ja?" Vroeg ze. "Wanneer is die presentatie dan vertel ik het de andere jongens." zei ik. "Over 2 dagen." zei ze. "Oké, ik ga even naar de stad." zei ik. Ze knikte "oké zie je later." zei ze en liep verder naar boven.
~~POV Luna~~
Ik was op weg naar mijn kamer toen Harry uit zijn kamer kwam. "Oh Harry mogen Laura en Darcy zaterdag komen voor een sleepparty?" Vroeg ik. Harry dacht na "waarom ook niet." zei hij lachend. "YAY thx pap!" Riep ik blij en gaf hem een knuffel. Ik liep mijn kamer in en plofte neer op mijn bed. Ik pakte mijn telefoon en stuurde een berichtje naar de groepschat van mijzelf Darcy en Laura.
Luna: Heey meiden zaterdag mag de sleepparty
Darcy en Laura: YAY leuk!
Ik opende Twitter en zag dat ik in een paar berichten was genoemd. de eerste was een foto van mij op school, het was van Directioner123 (A/N ik verzin maar wat sorry als dit je Twitter naam is.) : 3x raden wie bij mij op school zit, Ja Luna het meisje dat os geadopteerd door 1D! Ik moest lachen toen ik het berichtje zag en antwoordde op de foto: 'volgende keer kan je best naar me toe komen voor een foto :D.' Al snel kwam er een antwoord: 'OMG JE REAGEERT OP MIJN FOTO! EN OKÉ VOLGENDE KEER MAAK IK WEL EEN SELFIE OFZO!' Ik werd blij van de mensen die mij mochten en de leuke reacties. Ik deed mijn oordopjes in en luisterde een liedje die '18' hete, ik wist niet van wie het liedje was want dat stond er niet bij, Ik had een hele playlist met die muziekstijl. ik luisterde met mijn ogen dicht : 'I Have Loved You Since We Where 18!' Ik vond het zo'n mooi liedje. Ik liep met nog steeds mijn oortjes in naar beneden en zong zachtjes mee, de jongens zaten allemaal beneden en na een tijdje keken ze naar mij terwijl ik in de keuken zachtjes mee stond te zingen. Louis begon te grijnzen en tikte op mijn schouder waardoor ik 1 oortje uit deed. "Welk liedje luister je?" Vroeg hij. "Hij heet 18 maar ik heb geen idee van wie hij is." zei ik. Harry begon ineens te zingen: 'i got a heart and i got a Soul, believe me i Will use them both.' ik keek hem met grote ogen aan. "wacht maar hoe?!...." Stamelde ik. (A/N 18 is me favo liedje van hun dus daarom, ik luister hem nu ook haha) Niall keek mijn playlist door en drukte op het liedje dat Midnight Memories hete, de muziek begon en Ze begonnen allemaal te zingen. Toen ze klaar waren zsi Niall: "Luna meer dan de helft van je playlist is One Direction muziek.". Ik moest lachen. "Dat wist ik nooit.." zei ik ongelovig. Liam keek me aan en ik zag dat hij aan het denken was. "wat is er." vroeg ik. "Je zong net '18' mee, je kan best goed zingen." zei hij. "dankje." zei ik verlegen. Ik was ondertussen weer op mijn kamer en zong zelf een stukje van '18', ik hoorde een 'Pling' geluid en zag dat ik was getagd op Twitter, ik opende het en zag een filmpje van mij terwijl en zong. Er stond bij: 'Lekker bezig Luna klinkt goed.' Ik scrolde geschrokken omhoog om te kijken wie het had gepost. Al snel had ik het door. "HAZZAA!!!" Riep ik zo hard dat zelfs Japan het wel kon horen. Hij kwam me kamer in "ja?" Zei hij met een grijns en een lief stemmetje. "Ik kan niet zingen en je zet dat filmpje op Twitter?!" Vroeg ik. "oh kom op je kan wel Zingen." zei hij en liep me kamer weer uit voor ik iets terug kon zeggen, ik zuchtte en moest een beetje lachen.
~~POV Niall~~
Ik zat beneden met alle jongens toen Zayn begon te praten, "Luna moet trouwens een achternaam, ze heeft er geen een omdat ze haar ouders hun achternaam niet kende." zei hij. Ik knikte ""maar van wie?" Vroeg ik Iedereen dacht na. "Niall we kunnen het beste jouw achternaam gebruiken, ze ziet jou het meest als een vader." zei Harry als eerste. Ik keek verbaast. "Ze ziet ons allemaal als vader." zei ik. "Ja maar jou wel het meest." zei Zayn. "oké dan vertellen we morgen dat haar achternaam vanaf nu Horan is." zei ik. De jongens knikte. Ik liep naar Luna haar kamer en zag dat ze al lag te slapen, ik glimlachte en ging naar mijn eigen Kamer om zelf ook te gaan slapen, ik had de dag wel gehad nu. Ik deed mijn ogen dicht en viel al snel in slaap.
JE LEEST
Adopted By One Direction. (Voltooid)
RandomDit verhaal gaat over Luna, ze zit al 6 jaar in Een weeshuis. Ze is ondertussen 14 en is Wanhopig. Ze wil zo graag dat iemand Haar adopteert, dan opeens veranderd alles, One Direction komt haar adopteren! GUYS DIT VERHAAL IS ECHT OUD DUS SORRY DAT...